Otappa yhteyttä mikäli tunnistat minut.
Tänne on turha vastata en minä ainakaan tunnista ketään.
Live elämää tarkoitin silä voisit ottaa yhteyttä mikäli kiinnostusta riittää.
Nainen mikäli olet minusta kiinostunut
18
371
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En minäkään tunnista kuka edes olet ja sitä paitsi olen jo saanut pakit aikoinaan niin aloitus ei tilanteessani oleville. Saamattomat voi ottaa itse yhteyttä tai jossitella ihmiselämän.
- AnonyymiUUSI
Herra ottaa ihan itse puhelimen karvaisen käteensä.
- AnonyymiUUSI
Aloitus oli naisen, joka esiintyy miehenä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli naisen, joka esiintyy miehenä.
Mistä niin voi päätellä?
Kyllä minulla mihen työkalut jalkovälissä on ihan syntymästä asti.
- AnonyymiUUSI
Miten ihmeessä kukaan tunnistaisi sinua tuosta? Ainoa "tunniste" on välttävä kirjoitustaito.
- AnonyymiUUSI
No se toinen tunniste samalla perusteella on täydellinen tollo. Ei kiinnosta!!!
- AnonyymiUUSI
Mies❤️sinäkin voit ottaa yhteyttä ja tehdä aloitteen
- AnonyymiUUSI
En ole tampio. Miksi kuvittelet kaikkia typeriä aloituksia minun tekemiksi?
- AnonyymiUUSI
Se on totta voisinhan minä ottaa yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Miks sä etvoi ottaa?
- AnonyymiUUSI
Jos et ota niin ymmärrän tilanteensi.
- AnonyymiUUSI
Jos ikinä olisi livenä mahdollista tavatakkaa kun toinen on jatkuvasti haarniska päällä 🙄
- AnonyymiUUSI
Jos ikinä olisi livenä mahdollista tavatakkaa kun toinen on jatkuvasti keksinyt parempaa tekemistä. 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ikinä olisi livenä mahdollista tavatakkaa kun toinen on jatkuvasti keksinyt parempaa tekemistä. 🙄
No en paljon parempaa tekemistä keksisi jos tietäisin että oikeasti eikä leikkiä 🙄
- AnonyymiUUSI
Teet vaan vähän kovemmin hommia.
- AnonyymiUUSI
en ota.minä tykkään kilteistä ihmisistä.
- AnonyymiUUSI
Mistä näitä löytyy?
Nimimerkillä: Kristallipallo hukassa - AnonyymiUUSI
Lasket ihmeen paljon hoksaavaisuuteni varaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817