Suomesta ei löydy yhtäkään ihmistä toisen maailmansodan jälkeen joka olisi tappanut enemmän kuin kolme ihmistä. Joku suomalainen on kertonut surmannut Ukrainassa viisi ihmistä.
Suomessa ei ole tqppajia
20
201
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se aika hullua mennä näihin baareihin missä vain väkivallasta tuomitaan elinkautiseen.
- Anonyymi
80 luvulla viimeinen suomalainen tappoi sian ruuaksi eikä tämän jälkeen kukaan suomalainen ole tappanut yhtäkään eläintä kirveellä.
- Anonyymi
Joku jengiläinen oli tappanut omistajan ja tämän kolme koiraa.
- Anonyymi
Yhdysvaltojen armeijassa suhdeluku on jokaista sotilasta kohden neljä tappoa.
- Anonyymi
Miksi pitää rakentaa kehoa täällä Suomessa jos ketään ei tapeta useammin kuin kolme kertaa?
- Anonyymi
Mielenterveysongelmia
- Anonyymi
Koskaan ei saa tappaa huvin vuoksi
- Anonyymi
Sinä ja sinun kaverisi
- Anonyymi
Hyönteiset kuuluu Jumalan arvovallan alaisuuteen. Pidättäydytään siis valheesta.
- Anonyymi
Mitä hemmettiä nämä istuvat miesporukassa autossa jos eivät yritä joukkomurhaa?
- Anonyymi
Kaupassa asioivat ja syövät yhdessä mcdonald's issa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassa asioivat ja syövät yhdessä mcdonald's issa
Homoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoja?
Heterohomoja 2025
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heterohomoja 2025
Homosapien?
- Anonyymi
Jos eivät ymmärrä miltä näyttävät antakaa olla rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homosapien?
Homous ei ole synti ortodoksisessa kirkossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homous ei ole synti ortodoksisessa kirkossa
Avioero on synti vain katolisilla...
- Anonyymi
Nypläävät toistensa vaihdekeppejä.
- Anonyymi
Hyvä, ettei pahemmin tapeta.
- Anonyymi
Kouluissa ovat tappaneet eniten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734