Meillä on töissä sellainen tosi kaunis, reipas ja nuorekas neiti. Päivä piristyy aina, kun häntä näkee. Hän on tosi iloinen ja puhelias tyyppi.
Ite reilusti nuorempi, mutta silti ihastuminen on tosi voimakas ja kestäny jo yli puol vuotta.
Miten tämmösessä tilanteessa pitäis toimia? :/
Voimakas ihastuminen
52
1132
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Kannattaa tarttua kiinni niin, kuin sika limppuun.
- Anonyymi
Jospa ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa ei.
Vanhemmat naiset ovat hyvin otettuja jos nuoret miehet antavat heille huomiota.
Tuo on yleensä myös syy miksi he ovat puheliaita ja iloisia jos paikalla on nuoria miehiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat naiset ovat hyvin otettuja jos nuoret miehet antavat heille huomiota.
Tuo on yleensä myös syy miksi he ovat puheliaita ja iloisia jos paikalla on nuoria miehiäEntä jos on varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos on varattu?
Eihän tuo ole sinun ongelma jos hän itse antaa siihen aihetta, että hän herättää miehissä kiinnostusta.
Nainenhan se pösilö on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos on varattu?
Neiti, ei rouva kyseessä.
- Anonyymi
Naimisissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti, ei rouva kyseessä.
Minä olenkin vähän ihmetellyt miten olet niin vähän viime aikoina kirjoitellut tänne.
Sinähän olet näköjään löytänyt vanhasta neidistä kahvi seuraa…
Pitää varmaan siirtyä tuonne hää palstalle seuraamaan hää humujasi… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naimisissa
En huomannut, että olitkin laittanut hänen olevan rouvas henkilö.
Hänellä on ilmeisesti aika paska avioliitto jos töissä nuoria miehiä ehtii vikittelemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomannut, että olitkin laittanut hänen olevan rouvas henkilö.
Hänellä on ilmeisesti aika paska avioliitto jos töissä nuoria miehiä ehtii vikittelemään.Tarviiko sen toisen aina vikitellä? Ei se ihastuminen vaadi ainuttakaan keskustelua toisen kanssa välttämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olenkin vähän ihmetellyt miten olet niin vähän viime aikoina kirjoitellut tänne.
Sinähän olet näköjään löytänyt vanhasta neidistä kahvi seuraa…
Pitää varmaan siirtyä tuonne hää palstalle seuraamaan hää humujasi…Selvä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko sen toisen aina vikitellä? Ei se ihastuminen vaadi ainuttakaan keskustelua toisen kanssa välttämättä.
Pikku Flirtti töissä pitää mielen virkeänä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku Flirtti töissä pitää mielen virkeänä…
No jep👍🏻
- Anonyymi
Voithan sä sanoa hänelle jotain kivaa ja neutraalia. Sitten vähän kuulostella eteneekö juttu. Mutta neuvon olemaan aika varovainen. Meihin nauravaisiin naisiin ihastutaan kovin helposti. Ja yleensä ne ovat ihmisiä, jotka haluaisivat imeä meistä kaiken valon pois. Ja kaataa likasankonsa meidän niskaan.
- Anonyymi
Ite oon joskus tosi tylsä ja vähäpuheinen, mutta läheisille ja rakkaimmille annan itestäni aina kaikkeni. Kuuntelen, autan ja annan toisen tottakai olla oma ittensä.
- Anonyymi
Se on totta. Joillekin se voi olla ensimmäinen kerta, kun nainen hekottaa omille vitseille. Sen voi helposti tulkita väärin, esimerkiksi niin, että se on naisellekin ensimmäinen kerta. Eikä hän ole koskaan kuullut mitään niin hauskaa.
Me nauravat nauretaan kaikelle. Sitä ei saa ottaa flirttinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta. Joillekin se voi olla ensimmäinen kerta, kun nainen hekottaa omille vitseille. Sen voi helposti tulkita väärin, esimerkiksi niin, että se on naisellekin ensimmäinen kerta. Eikä hän ole koskaan kuullut mitään niin hauskaa.
Me nauravat nauretaan kaikelle. Sitä ei saa ottaa flirttinä.Mut sit on niitä joiden nauru herää eloon jonkun tietyn lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me nauravat nauretaan kaikelle. Sitä ei saa ottaa flirttinä.Saa ottaa henkilökohtaisesti, mutta ei saa ottaa flirttinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sit on niitä joiden nauru herää eloon jonkun tietyn lähellä.
Siinä on sävyeroja. Tarkka saattaa bongata jotain.
- Anonyymi
Välttis ei mitenkään itse en ainakaan sotkis töitäni ja suhteitani keskenään niistä kun jää isoja ongelmia kun suhde päättyy toki jos et ole ajatellu siinä työssä kauan vanheta ni sithän se on se ja sama
- Anonyymi
Niin tietysti. Silläpä just kun ite tässä vuoden sisään kuitenki lähössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietysti. Silläpä just kun ite tässä vuoden sisään kuitenki lähössä.
Et lähe :(
- Anonyymi
Aina voi kysyä ja katsoa että johtaako se lopulta mihinkään. Jos vaan osaat handlata mahdolliset pakit hyvin niin kiität itseäs että uskalsit kysyä.
- Anonyymi
Miksi pitäisi aina johtaa johonkin?
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂yäk miten vajaaälyistä porukkaa
- Anonyymi
Mäkin hekottelen pienillekin jutuille ja jotkut voi ottaa flirttinä. Toisaalta on töissä sellaisiakin joille haluan antaa huomiotani ❤️
- Anonyymi
Jep. Teistä ei ota mitään selvää. :D
- Anonyymi
Minun kanssa on sovittava erikseen hymähdyskiintiö
- Anonyymi
Vaikea antaa yhtä oikeaa neuvoa.
- Anonyymi
Jotain
- Anonyymi
Älä ainakaan tee näin! https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa2010e4-0b58-4c8b-a3b5-0b9aca9b6612
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
No tuossa meillä on se ns. Jännämies!
Ehkä minunkin kannattaa nyt unohtaa ihastumiseni nuorempaan mieheen, kun tollaseksi menee kuitenkin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuossa meillä on se ns. Jännämies!
Ehkä minunkin kannattaa nyt unohtaa ihastumiseni nuorempaan mieheen, kun tollaseksi menee kuitenkin...Kyllä ihmisestä näkee jo kaukaa, jos tommoseen temppuun pystyy. Siinä vaiheessa viimestään, kun on kuulumiset vaihettu.
- Anonyymi
Mulla oli aikanaan eräässä työpaikassa työkaverina blondi, 22v ja itse olin 36.
Blondi oli tyylikäs ja hyvin kaunis, pienikokoinen, iloinen ja puhelias.
Ihastuin, olin varattu. Tämä nuori neiti ihastui minunkin mutta koska olin varattu ja minulla oli kaunis vaimo niin pidin suhteen vain ystävyytenä. Ei edes suukkoja vaihdettu vaikka tämä nuori nainen ehdotti kerran suoraan seksiäkin joka olisi suoritettu sosiaalitiloissa. Kieltäydyin ja nainen ymmärsi ja parin tunnin kuluttua pahoitteli tekoaan...minä puolestaan ymmärsin hänet silloin.
Parin vuoden kuluttua nainen lopetti siinä työpaikassa, en tiedä missä hän nykyään on mutta jäi kyllä kaunis muisto ystävyydestä.- Anonyymi
Minkähänlaista suhdetta toi nainen ois sun kanssa sit oikeesti halunnu? Onhan tuo aika suuri ikäero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänlaista suhdetta toi nainen ois sun kanssa sit oikeesti halunnu? Onhan tuo aika suuri ikäero.
En tiedä varmasti, ehkä ensin seksisuhdetta ja kyllä sain viitteitä että olisi halunnut seurustellakin.
- Anonyymi
Mitenhän tollanen reipas ja puhelias ihminen käyttäytyy ihastuessaan? Varmaan riippuu tietysti ihmisestä, mutta varmasti samanlaisia eleitä ja käyttäytymismalleja tietynlaisilla ihmisillä.
- Anonyymi
Ei varmasti kannata ees yrittää mitään, jos on suurempi ikäero :).
- Anonyymi
Juu ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei.
Tottakai saa! Miks ei?
- Anonyymi
Ihme kommentti!
- Anonyymi
Ei semmosta vanhempaa naista taida kauheesti ainakaan liian nuoret miehet kiinnostaa. Hankala sanoo.
- Anonyymi
Miks?
- Anonyymi
Nauti päivien piristymisestä ja hänen seurastaan. Keskustele muustakin kuin työasioista. Tutustu häneen.
- Anonyymi
Tosi vaikee kyl lähtee rupattelee jostain muusta, kun työasioista. Vähän erilaisissa työtehtävissä muutenki ollaan, kun toinen reilut 10v vanhempi…
- Anonyymi
Onko hän täysi-ikäinen jo, oi ikuinen rippikoulun isonen?
- Anonyymi
No on täysikänen joo :D
- Anonyymi
Olet rehellinen ja et satuta.
- Anonyymi
En kyl keksi miten voisin satuttaa 🤔. Saattaa mennä just toisinpäin.
- Anonyymi
Semmosta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1096531Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243687- 1832408
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2512274Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1901941Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001730Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91555Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281199- 691184
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.221182