Voimakas ihastuminen

Anonyymi-ap

Meillä on töissä sellainen tosi kaunis, reipas ja nuorekas neiti. Päivä piristyy aina, kun häntä näkee. Hän on tosi iloinen ja puhelias tyyppi.

Ite reilusti nuorempi, mutta silti ihastuminen on tosi voimakas ja kestäny jo yli puol vuotta.

Miten tämmösessä tilanteessa pitäis toimia? :/

52

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Kannattaa tarttua kiinni niin, kuin sika limppuun.

• Anonyymi

Jospa ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa ei.

Vanhemmat naiset ovat hyvin otettuja jos nuoret miehet antavat heille huomiota.
        Tuo on yleensä myös syy miksi he ovat puheliaita ja iloisia jos paikalla on nuoria miehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat hyvin otettuja jos nuoret miehet antavat heille huomiota.
        Tuo on yleensä myös syy miksi he ovat puheliaita ja iloisia jos paikalla on nuoria miehiä

Entä jos on varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos on varattu?

Eihän tuo ole sinun ongelma jos hän itse antaa siihen aihetta, että hän herättää miehissä kiinnostusta.
        Nainenhan se pösilö on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos on varattu?

Neiti, ei rouva kyseessä.

• Anonyymi

Naimisissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neiti, ei rouva kyseessä.

Minä olenkin vähän ihmetellyt miten olet niin vähän viime aikoina kirjoitellut tänne.
        Sinähän olet näköjään löytänyt vanhasta neidistä kahvi seuraa…
        Pitää varmaan siirtyä tuonne hää palstalle seuraamaan hää humujasi…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naimisissa

En huomannut, että olitkin laittanut hänen olevan rouvas henkilö.
        Hänellä on ilmeisesti aika paska avioliitto jos töissä nuoria miehiä ehtii vikittelemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomannut, että olitkin laittanut hänen olevan rouvas henkilö.
        Hänellä on ilmeisesti aika paska avioliitto jos töissä nuoria miehiä ehtii vikittelemään.

Tarviiko sen toisen aina vikitellä? Ei se ihastuminen vaadi ainuttakaan keskustelua toisen kanssa välttämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olenkin vähän ihmetellyt miten olet niin vähän viime aikoina kirjoitellut tänne.
        Sinähän olet näköjään löytänyt vanhasta neidistä kahvi seuraa…
        Pitää varmaan siirtyä tuonne hää palstalle seuraamaan hää humujasi…

Selvä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarviiko sen toisen aina vikitellä? Ei se ihastuminen vaadi ainuttakaan keskustelua toisen kanssa välttämättä.

Pikku Flirtti töissä pitää mielen virkeänä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikku Flirtti töissä pitää mielen virkeänä…

No jep👍🏻

• Anonyymi

Voithan sä sanoa hänelle jotain kivaa ja neutraalia. Sitten vähän kuulostella eteneekö juttu. Mutta neuvon olemaan aika varovainen. Meihin nauravaisiin naisiin ihastutaan kovin helposti. Ja yleensä ne ovat ihmisiä, jotka haluaisivat imeä meistä kaiken valon pois. Ja kaataa likasankonsa meidän niskaan.

• Anonyymi

Ite oon joskus tosi tylsä ja vähäpuheinen, mutta läheisille ja rakkaimmille annan itestäni aina kaikkeni. Kuuntelen, autan ja annan toisen tottakai olla oma ittensä.

• Anonyymi

Se on totta. Joillekin se voi olla ensimmäinen kerta, kun nainen hekottaa omille vitseille. Sen voi helposti tulkita väärin, esimerkiksi niin, että se on naisellekin ensimmäinen kerta. Eikä hän ole koskaan kuullut mitään niin hauskaa.
        Me nauravat nauretaan kaikelle. Sitä ei saa ottaa flirttinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta. Joillekin se voi olla ensimmäinen kerta, kun nainen hekottaa omille vitseille. Sen voi helposti tulkita väärin, esimerkiksi niin, että se on naisellekin ensimmäinen kerta. Eikä hän ole koskaan kuullut mitään niin hauskaa.

Mut sit on niitä joiden nauru herää eloon jonkun tietyn lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa ottaa henkilökohtaisesti, mutta ei saa ottaa flirttinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut sit on niitä joiden nauru herää eloon jonkun tietyn lähellä.

Siinä on sävyeroja. Tarkka saattaa bongata jotain.

• Anonyymi

Välttis ei mitenkään itse en ainakaan sotkis töitäni ja suhteitani keskenään niistä kun jää isoja ongelmia kun suhde päättyy toki jos et ole ajatellu siinä työssä kauan vanheta ni sithän se on se ja sama

• Anonyymi

Niin tietysti. Silläpä just kun ite tässä vuoden sisään kuitenki lähössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tietysti. Silläpä just kun ite tässä vuoden sisään kuitenki lähössä.

Et lähe :(

• Anonyymi

Aina voi kysyä ja katsoa että johtaako se lopulta mihinkään. Jos vaan osaat handlata mahdolliset pakit hyvin niin kiität itseäs että uskalsit kysyä.

• Anonyymi

Miksi pitäisi aina johtaa johonkin?

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂yäk miten vajaaälyistä porukkaa

• Anonyymi

Mäkin hekottelen pienillekin jutuille ja jotkut voi ottaa flirttinä. Toisaalta on töissä sellaisiakin joille haluan antaa huomiotani ❤️

• Anonyymi

Jep. Teistä ei ota mitään selvää. :D

• Anonyymi

Minun kanssa on sovittava erikseen hymähdyskiintiö

• Anonyymi

Vaikea antaa yhtä oikeaa neuvoa.

• Anonyymi

Jotain

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

No tuossa meillä on se ns. Jännämies!

Ehkä minunkin kannattaa nyt unohtaa ihastumiseni nuorempaan mieheen, kun tollaseksi menee kuitenkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuossa meillä on se ns. Jännämies!

Ehkä minunkin kannattaa nyt unohtaa ihastumiseni nuorempaan mieheen, kun tollaseksi menee kuitenkin...

Kyllä ihmisestä näkee jo kaukaa, jos tommoseen temppuun pystyy. Siinä vaiheessa viimestään, kun on kuulumiset vaihettu.

• Anonyymi

Mulla oli aikanaan eräässä työpaikassa työkaverina blondi, 22v ja itse olin 36.
      Blondi oli tyylikäs ja hyvin kaunis, pienikokoinen, iloinen ja puhelias.
      Ihastuin, olin varattu. Tämä nuori neiti ihastui minunkin mutta koska olin varattu ja minulla oli kaunis vaimo niin pidin suhteen vain ystävyytenä. Ei edes suukkoja vaihdettu vaikka tämä nuori nainen ehdotti kerran suoraan seksiäkin joka olisi suoritettu sosiaalitiloissa. Kieltäydyin ja nainen ymmärsi ja parin tunnin kuluttua pahoitteli tekoaan...minä puolestaan ymmärsin hänet silloin.
      Parin vuoden kuluttua nainen lopetti siinä työpaikassa, en tiedä missä hän nykyään on mutta jäi kyllä kaunis muisto ystävyydestä.

• Anonyymi

Minkähänlaista suhdetta toi nainen ois sun kanssa sit oikeesti halunnu? Onhan tuo aika suuri ikäero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähänlaista suhdetta toi nainen ois sun kanssa sit oikeesti halunnu? Onhan tuo aika suuri ikäero.

En tiedä varmasti, ehkä ensin seksisuhdetta ja kyllä sain viitteitä että olisi halunnut seurustellakin.

• Anonyymi

Mitenhän tollanen reipas ja puhelias ihminen käyttäytyy ihastuessaan? Varmaan riippuu tietysti ihmisestä, mutta varmasti samanlaisia eleitä ja käyttäytymismalleja tietynlaisilla ihmisillä.

• Anonyymi

Ei varmasti kannata ees yrittää mitään, jos on suurempi ikäero :).

• Anonyymi

Juu ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei.

Tottakai saa! Miks ei?

• Anonyymi

Ihme kommentti!

• Anonyymi

Ei semmosta vanhempaa naista taida kauheesti ainakaan liian nuoret miehet kiinnostaa. Hankala sanoo.

• Anonyymi

Miks?

• Anonyymi

Nauti päivien piristymisestä ja hänen seurastaan. Keskustele muustakin kuin työasioista. Tutustu häneen.

• Anonyymi

Tosi vaikee kyl lähtee rupattelee jostain muusta, kun työasioista. Vähän erilaisissa työtehtävissä muutenki ollaan, kun toinen reilut 10v vanhempi…

• Anonyymi

Onko hän täysi-ikäinen jo, oi ikuinen rippikoulun isonen?

• Anonyymi

No on täysikänen joo :D

• Anonyymi

Olet rehellinen ja et satuta.

• Anonyymi

En kyl keksi miten voisin satuttaa 🤔. Saattaa mennä just toisinpäin.

• Anonyymi

Semmosta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      109
      6531
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3687
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      183
      2408
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      251
      2274
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      190
      1941
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1730
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1555
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      128
      1199
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1184
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      22
      1182
    Aihe