Nuoren opettajan kesä

Anonyymi-ap

Olin silloin opettaja 26v ja kun ei ollut sitä vakivirkaa jouduin kesäksi työttömäksi.
Selasin jotain netisivustoa ja kun törmäsin yhteen otsikkoon - Viljelymaatilalle haetaan kesäpiikaa . no piruttani vastasin sinne.
- Joo, me asutaan täällä kolmistaan ja muori asustaa tossa erillistalossa, pitäis joku täne ruokaa laittamaa kesäksi.
Olin itekki sieltäpäin kotoisin ja tunsin suunnilleen mihin lähtisin ja suostuin tulemaan kahdeksi kuukaudeksi ja laitoin asuntoni samantien vuokralle ja hyppäsin Joensuun junaan.
Asemalla oli vastassa mies ja kiinnitin heti että sillä on epätavallisen iso nenä, pillussani kävi häivähdys kun olin joskus lukenut nuorena - mitä isompi nenä äijällä on, sen isompi on kalu.
Äijä ei edes puhunut ujouttannsa mitää koko kolmenkymmenen kilsan aikana ja vihdoin saavuimme ison vanhan maalaistalon pihaan jossa heidän äitinsä vanha
rouva esitteli poikansa, Asko, Jaakko ja Esko.
Tässähän nää mun aikamiespojat ovat jotka eivät ole edes koskaa päässeet sinne tansseista asti nuorta likkaa sattamaan saaneet - saatikka päässet naimisiin asti, esitteli äitee.
Mee tonne aittahan ja vie sinne tavarasi samantien ja muista panna ovisi sitten lukkoon yöksi aina.
jatkuu..

6

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kosteat olivat peitot aitassa ja kun aamulla heräsin piti päästä kuselle, mutta sisävessa oli vain talon sisällä, kusasin aitan nurkalle.
      Jahas, tyttö on jo heränny yks veljeksistä kalsareissaan oli juuri kusella talon nurkalla kusitippojansa kullistansa heilutteli - kauhia, ei oi olla totta - tollanen kulli ja vasta lerppuna sitä heiluttelee.
      Aamiaispöytä oli niukka, vain jotain ruisleipää oli ja kaffetta, ilmankos veljekset olivat kui pelkkää lihasta ja kun vetäydyin aamiaisen jälkee sinne aittaan, kuului hiljainen koputus.
      Avasin oven ja meinasin pyörtyä, kun katseeni kiinnittyi vain miehen isoon elimeen lamaannuin täysin ja peräydyin taakse ja rojahdin aitan sängylle.
      Olin ollut kuukausia ilman seksiä ja mielessäni kävi monenlaisi ajatuksia kunnes tajusin riisuvani itse ohkaisia sortsejani ja levitin jalkojani, pilluni oli niin kiimassa ettei se ehtinyt edes kastua - iso kalu alkoi työntymään sisääni, parkaisin.
      Tunsin kuinka miehen elin alkoi hitaasti kiihdyttämään tahtiansa sisälläni, en ollut koskaa saanut noin isoa ja kun se elin oli aivan pohjassa, paksuin kullin juuri oli revetä pillussani sattuikin jo.
      Olin juuri päässyt alkuhämmennyksestäni nauttimaan kullista, mutta sepäs alkoi voimakaallisesti sisälläi nykimään.
      Kuului vain eläimellisiä ääniä, kun siementä alkoi tulla sisääni - olisin tahtonut toki lisää ja tunsin kuinka se alkaa sisälläni veltostumaan.
      Mutta eihä se tähän jäänyt....

• Anonyymi

Ison kullin vetäydytyessään sisältäni kuulin kuinka pilluni maiskahti ja sormetin pilluani, olisin tahtonut lisää, kunnes.
      Annaks sää mulle kans, kysy samatien toinen veljeksistä kulli täydessä aamuseisokissaan ja astui samantien sisäle pyytelemättä.
      Oin lamaantunut täysin - eihän tämän nyt näin pitänyt käydä - olinhan tullut vain maalaistaloon keittiöpiiaksi.
      Mietin, olkoot ja ajattelin että nyt saan kullia jota olen teiniikäisestäni haaveillut ja pojanklopit siinä vain hipaisseet pilluani kortsuinensa, nyt toteutan unelmani.
      Toisen kullin tönyessä sisääni aloin samantidrn saamaan keskeneräistä orkkuani ja homasin kuinka aloin huutamaan ..

• Anonyymi

Wau🍆

• Anonyymi

Lisää 😉

• Anonyymi

Minun kuuma t

• Anonyymi

Kyllä olisin mielellään joku veljeksistä vaikka se joka on juuri tullut kylään🥰

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe