Asiaa!! Sä voisit sit kulta tulla makutuomariksi ku meen valitsee niitä kehyksiä 🤩😘☺️ Aattelin ottaa samalla kertaa aurinkolasit kun oon niitten kans tuskaillut ku ei oo ollut 😎
Mulla olis myös optikolle
23
312
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ehkä sun olisi pitänyt miettiä aiemmin että millä todennäköisyydellä lähtisin mukaasi yhtään minnekään sillon kun päätit toimia kuten toimit.
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä tällä yrität sanoa?
- AnonyymiUUSI
Voin lähteä kyllä. Itsekin tartteisin uudet...🩷👍
- AnonyymiUUSI
Eiks ne sun lasit oo aika uudet?? 🤔 Mun viimesimmät on hommattu 2018 😘
- AnonyymiUUSI
Niin, no, millaisia olit ajatellut itse?
- AnonyymiUUSI
Tottakai mä loppupeleissä teen valinnan itse vaikka mielipiteesi sanoisitkin ❤️
- AnonyymiUUSI
Tottakaj 🤓😎
- AnonyymiUUSI
Mennään vaikka huomenna 😊
- AnonyymiUUSI
Ei huomenna oo optikot auki 🧐
- AnonyymiUUSI
Ehdottomasti ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Specsavers Vois löytyy🥸😎🤓
- AnonyymiUUSI
Surely
- AnonyymiUUSI
Sovitaanko, että ne on treffit? Eiks naisten mielestä mies maksa aina treffit. 🤭
- AnonyymiUUSI
Kolme playboyta maksaa.Talot ja kaiken,mitä vain Queen.Siihen pappa ja lebakko mukaan.Ei huolen häivää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kolme playboyta maksaa.Talot ja kaiken,mitä vain Queen.Siihen pappa ja lebakko mukaan.Ei huolen häivää.
Welsh mob cob pimpottelee jo oves takana. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Joo, tule hakemaan, niin mennään vaan.
- AnonyymiUUSI
👱🏻♀️👓🤏🏻🧔🏻♂️👓🪞
👗👓👓👔👓👓
👠👠👓🩳 - AnonyymiUUSI
Diblomitki jo löytyy.
- AnonyymiUUSI
🤓👈😆
👚🤚👕👌
🩲👛🩳
🧦🛍️🧦- AnonyymiUUSI
👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍👍
Playboyt mukaan.
- AnonyymiUUSI
Mikähän se tuo on?
- AnonyymiUUSI
Sitä varten on koulutetut optikot jotka osaavat auttaa sinua kehyksien valinnassa. Optikkoliikkeet ovat myös avoinna viikonloppuisin. Ellei nyt satu asumaan jossain perähikiällä jossa asiakasmäärä on laskettavissa yhdellä tai kahdella kädellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883