1. Sinulla ei ole ikävä sitä henkilöä, jota kuvittelet ikävöiväsi. Sinulla on ikävä omassa sielussasi asuvaa Rakkautta (jotkut kutsuvat sitä Jumalaksi), jonka viestejä sinä et kuule tai halua kuulla.
2. Ikäväsi kohde tuntee ikävän, jota kohdistat häneen. Kun kerran tapaamme jonkun, josta tulee meille tärkeä, meillä on häneen ikuinen energialinkki. Tuo linkki toimii kommunikaation kanavana. Linkki toimii myös näkyvän maailmaan ja kuolleiden välillä, jos kaivattusi on jo siirtynyt valoon.
3. Niin kauan kuin ikävöit häntä, et voi kohdata häntä. Sillä lailla vetovoiman laki toimii: voimme nähdä ja kokea fyysisessä todellisuudessamme vain asioita, joiden odotamme tapahtuvan. Ellet odota tapaavasi häntä, et voi tavata häntä enää.
4. Ei ollut sinun syysi, että asiat menivät niin kuin ne menivät. Mutta sinun syysi on se, että tässä hetkessä aiheutat kärsimystä itsellesi ikävöimällä.
5. Sydämesi tietää, miten ikävän saa loppumaan. Mielesi ei helpolla usko, mitä sydämesi sanoo. Sinä voit valita, mitä teet. Sydän ei kuitenkaan koskaan usko selityksiä siitä, etteikö mitään olisi tehtävissä ikävän helpottamiseksi. Kysy siis sydämeltäsi, miten ikävän saa loppumaan.
6. Kun ymmärrät oman todellisen luonteesi, ymmärrät ja koet sellaisen yhteyden muihin ihmisiin, joka ylittää ajan ja paikan.
7. Kun tapaat ikäväsi kohteen, saatat haluta kontrolloida häntä. Kontrolli ei kuulu rakkauteen. Voit siis haluta kontrolloida jotakuta, mutta älä sano sitä rakkaudeksi. Se on pelkoa.
8. Ikävä ei lopu, ennen kuin olet niin täynnä sen aiheuttamaa tuskaa, että olet valmis päästämään irti tuosta tuskasta.
9. Ikävää ei ole pakko yrittää lopettaa. Voit myös vapaasti jatkaa ikävöintiä.
10. Nämä sanat toivat sinulle lohtua. Ole hyvä.
10 faktaa ikävöinnistä
9
292
Vastaukset
- Anonyymi
Uskon tuohon mitä laitoit 🤗
- Anonyymi
Kiitos🩷
- Anonyymi
Kiitän 🌺
- Anonyymi
Se ikävä mitä koen. Ei tunnu pahalta.
Oon miettinyt miten eri tavoin ihmiset voivat kokea.
Suru on eri asia. Mutta siinäkin on paljon kaunista ja hyvääkin. Se on ilon toinen muoto.
Joskus voi tuntea iloa, joka tuntuu miltei surulta.
Lähinnä hymyilen. Mutta minäpä en ole mikään sanojen mestari. Siinä miten tunnen. Vastaan tähän ihan yleisesti. - Anonyymi
Kiitos noista sanoista joissa piili totuus. Ilta on vaihtunut yöhön. Hyvää yöt ja kauniita unia kaikille . Kiitos kun olitte 🤍❔
- Anonyymi
Nostetaan tätä vähän, jotta tulee lohtua tämänkin illan kaipaaville. 🙏
- Anonyymi
Täyttä huttua suurin osa noista.
- Anonyymi
Huttua ovat kaikki ne ajatukset, joiden mukaan olisimme yhtä kuin fyysinen kehomme ja joiden mukaan olisimme täysin erillisiä olentoja kaikista muista.
Mutta eivät ne tuomittavia ajatuksia ole. Omassa unohduksen unessaan on lupa kellua juuri niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Kukaan ei voi sieltä ketään pakottaa pois.
- Anonyymi
Hyviä pointteja! Minun kärsimykseni alkaa olla jo niin suurta, että ikävän on loputtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556