Mitä ajattelet, mikä olisi kaivattusi tai ihannenaisesi/miehesi pituus ja paino? Minkä kokoisista ihmisistä kiinnostut. Mikä on oma pituus ja paino?
Pituus ja paino
21
297
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
1mm 5g
- AnonyymiUUSI
Viiriäisen munat punnitaan lihatiskissä
- AnonyymiUUSI
180 cm tai pidemmät miehet kiinnostaa. Kaivattuni on vähintään tuon, luulisin että 185cm
Paino n.80-90 kg
Itse olen 170 cm, paino n 70kg
N-nainen- AnonyymiUUSI
184 ja paino noussut taas yli 90kg, ehkä 92. Lupaan laihduttaa, jos haluat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös noi ole ihan hyvät lukemat? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös noi ole ihan hyvät lukemat? Sivusta
85kg olisi hyvä, mutta on tuo 92 vielä siedettävä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
läskipossu...
- AnonyymiUUSI
179/125
- AnonyymiUUSI
Seisten 2 m ja maaten metri. Muulla ei väliä.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään merkitystä naisen pituudella tai painolla.
- AnonyymiUUSI
Eli pidät sekä pullukoista että laiheliineista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli pidät sekä pullukoista että laiheliineista?
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Aika tekopyhä vastaus. Mene vaikka uimahalliin katsomaan kuinka valtavia vuoria siellä yrittää kävellä eteenpäin. Vesi ainoa elementti missä pystyvät kunnolla liikkumaan. Kyllähän ihmisen täytyy olla oikeasti todella tyhmä, että syö itsensä tuohon kuntoon. Ei pelkästään se rasvan määrä vaan kaikki sen mukana tuomat sairaudet sitten kannettavana.
- AnonyymiUUSI
noin 165-172cm, 70-90kg, muodokas
ei se nyt oikeasti mistään numeroista ole kiinni.- AnonyymiUUSI
Eli pieni ylipaino viehättää?
- AnonyymiUUSI
105 kg ja 165cm näsäviisas iltalehden ulkomaan toimittaja neiti
- AnonyymiUUSI
Ei koskaan ole edes ajatellut noita tekijöitä. Ihan sivuseikkoja elämänkumppanin valinnassa. Sitä rakastuu siihen ihmiseen johon sattuu rakastumaan. Ne on ihan muut jutut, jotka sen ratkaisee.
- AnonyymiUUSI
Hän on sellainen kun on. Ulkoiset mitat ovat melko yhdentekeviä, kunhan nyt ei aivan äärimmäisyyksiin mennä.
- AnonyymiUUSI
Ai niin ja ne omat mittani ovat 165/60.
- AnonyymiUUSI
Arviolta 173/68 (m). Itse olen pieni n ja pelkään isokokoisia miehiä.
- AnonyymiUUSI
Jaa näihin mulla ei ole ihanteita nää kun ulkonäön kanssa on melkosen vittumaista seurustella saati parisuhdetta edes ajatella mu ikävä kyllä vaikuttaa naisen itsetuntoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827