Pituus ja paino

Anonyymi-ap

Mitä ajattelet, mikä olisi kaivattusi tai ihannenaisesi/miehesi pituus ja paino? Minkä kokoisista ihmisistä kiinnostut. Mikä on oma pituus ja paino?

76

977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1mm 5g

• Anonyymi

Viiriäisen munat punnitaan lihatiskissä

• Anonyymi

180 cm tai pidemmät miehet kiinnostaa. Kaivattuni on vähintään tuon, luulisin että 185cm
      Paino n.80-90 kg

Itse olen 170 cm, paino n 70kg
      N-nainen

• Anonyymi

184 ja paino noussut taas yli 90kg, ehkä 92. Lupaan laihduttaa, jos haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös noi ole ihan hyvät lukemat? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

85kg olisi hyvä, mutta on tuo 92 vielä siedettävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

läskipossu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on tykkään isoista naisista suukkis

• Anonyymi

179/125

• Anonyymi

Seisten 2 m ja maaten metri. Muulla ei väliä.

• Anonyymi

Ei mitään merkitystä naisen pituudella tai painolla.

• Anonyymi

Eli pidät sekä pullukoista että laiheliineista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pidät sekä pullukoista että laiheliineista?

Kyllä.

• Anonyymi

Aika tekopyhä vastaus. Mene vaikka uimahalliin katsomaan kuinka valtavia vuoria siellä yrittää kävellä eteenpäin. Vesi ainoa elementti missä pystyvät kunnolla liikkumaan. Kyllähän ihmisen täytyy olla oikeasti todella tyhmä, että syö itsensä tuohon kuntoon. Ei pelkästään se rasvan määrä vaan kaikki sen mukana tuomat sairaudet sitten kannettavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika tekopyhä vastaus. Mene vaikka uimahalliin katsomaan kuinka valtavia vuoria siellä yrittää kävellä eteenpäin. Vesi ainoa elementti missä pystyvät kunnolla liikkumaan. Kyllähän ihmisen täytyy olla oikeasti todella tyhmä, että syö itsensä tuohon kuntoon. Ei pelkästään se rasvan määrä vaan kaikki sen mukana tuomat sairaudet sitten kannettavana.

Hoikalle voi myös tulla sairauksia jos syö huonosti eikä liiku. Oletko ajatellut.

mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoikalle voi myös tulla sairauksia jos syö huonosti eikä liiku. Oletko ajatellut.

mieheltä

Tekopyhä vastaus silti. Kysyttiin ulkonäköä. Kukaan ei etsimällä etsi itselleen 100-170 kiloista partneria. Eikä sairaalloisen laihaa. Joten ei todellakaan ole ihan sama, mikä on paino.

• Anonyymi

noin 165-172cm, 70-90kg, muodokas

ei se nyt oikeasti mistään numeroista ole kiinni.

• Anonyymi

Eli pieni ylipaino viehättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pieni ylipaino viehättää?

Ei ylipaino, vaan ne muodot...

Se on vaan realismia että jos on muotoja niin on sitä painoakin silloin. Jos on paksut jalat ja takapuoli niin se voi olla +15kg verrattuna sellaiseen jolla niitä ei ole. Ja jos nainen treenaa ja on lisäksi muotoja niin paino nousee ihmeesti lihasten takia, on tosi äkkiä +70kg.

• Anonyymi

105 kg ja 165cm näsäviisas iltalehden ulkomaan toimittaja neiti

• Anonyymi

olen nähnyt sen... on muuten nätti!

• Anonyymi

Ei koskaan ole edes ajatellut noita tekijöitä. Ihan sivuseikkoja elämänkumppanin valinnassa. Sitä rakastuu siihen ihmiseen johon sattuu rakastumaan. Ne on ihan muut jutut, jotka sen ratkaisee.

• Anonyymi

Hän on sellainen kun on. Ulkoiset mitat ovat melko yhdentekeviä, kunhan nyt ei aivan äärimmäisyyksiin mennä.

• Anonyymi

Ai niin ja ne omat mittani ovat 165/60.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja ne omat mittani ovat 165/60.

Sivusta vaan että minun mieleen sopiva. Itse 175/73,mieheksi nyky mittapuulla pieni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta vaan että minun mieleen sopiva. Itse 175/73,mieheksi nyky mittapuulla pieni.

Mun makuun olet vähän iso, mutta kuten todettua, niin tykkäämiseni ei ole koosta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun makuun olet vähän iso, mutta kuten todettua, niin tykkäämiseni ei ole koosta kiinni.

Ok,saanut kuulla päinvastaista. Ukkoja ja akkoja on joka lähtöön ja jokaiseen makuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok,saanut kuulla päinvastaista. Ukkoja ja akkoja on joka lähtöön ja jokaiseen makuun.

Niin. Minäkin olen saanut kuulla olevani niin liian iso kuin liian pienikin ja toki myös sopiva. Sellasta se on, että yhdelle sopiva on toiselle liikaa jotakin.

• Anonyymi

Arviolta 173/68 (m). Itse olen pieni n ja pelkään isokokoisia miehiä.

• Anonyymi

Jaa näihin mulla ei ole ihanteita nää kun ulkonäön kanssa on melkosen vittumaista seurustella saati parisuhdetta edes ajatella mu ikävä kyllä vaikuttaa naisen itsetuntoon

• Anonyymi

Pituudella ei väliä, painollakaan ei ole väliä... mut jos on sitä elopainoa pitää olla myös voimaa. Pullapojat eivät kelpaa.

• Anonyymi

No tykkään kyllä semmosista miehistä joista näkee, että he jaksavat liikkua vähän pidempään. Itse olen 164/60.

• Anonyymi

Mitenkä niistä näkee sen päältäpäin? Ja minkä mittaisia ne pitää olla...sehän se kysymys oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä niistä näkee sen päältäpäin? Ja minkä mittaisia ne pitää olla...sehän se kysymys oli

Yks vaan liikkuu silleen kevyesti! Hän on just parhaan mittainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks vaan liikkuu silleen kevyesti! Hän on just parhaan mittainen!

Minkä mittainen se on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät pyöri vaan kävelevät, hengästymättä.

• Anonyymi

Enemmän ihmisestä kiinnostun.

• Anonyymi

Päästin itseni huonoon kuntoon ja on harmi jos nainen inhoaa mahaani

• Anonyymi

Sen saa myös pois.

• Anonyymi

Nainen noin 150 pituinen, 40-50 kg
      itse eli mies 180 paino , 90kg

• Anonyymi

Olen kokoa S. Pituus on alle 170 cm. Minulla ei ole tuollaisia ihanteita. En voi oikeastaan itse vaikuttaa siihen, jos ihastun tai keneen.

• Anonyymi

Siis vähän alle 170

• Anonyymi

Ei kukaan voi. Se olisi sama kuin pystyä säätelemään omaa hormonitoimintaa. Ei onnistu.
        Mutta itsetuntemusta voi opetella eli oppia tunnistamaan, mistä tykkää ja mistä ei.
        On sitten jotain keinoja estää virheitä tapahtumasta tai ainakin toistumasta ja maksimoida mahdollisuudet onnistua.

• Anonyymi

Ei sillä ole mitään väliä, jos haluaa toisen.

• Anonyymi

Hormonipäissään voi erehtyä. Kannattaa opetella tunnistamaan, mistä oikeasti tykkää ja mistä ei.
        Naisilla lopahtaa halut herkästi pian tapaamisen jälkeen. Se johtuu tästä. Sitten ollaan ihmeissään kun ne syttyy johonkin ramdom työkaveriin. Sellaisia juttuja voi estää tapahtumasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hormonipäissään voi erehtyä. Kannattaa opetella tunnistamaan, mistä oikeasti tykkää ja mistä ei.
        Naisilla lopahtaa halut herkästi pian tapaamisen jälkeen. Se johtuu tästä. Sitten ollaan ihmeissään kun ne syttyy johonkin ramdom työkaveriin. Sellaisia juttuja voi estää tapahtumasta.

Ramdom no joo.

• Anonyymi

Normaalipituisista ja -painoisista. En siis ylipainoisista, koska heillä on ongelmia, enkä halua ongelmatapausta.

• Anonyymi

Nainen sais olla jotain 165 cm ja 62,5 kg

• Anonyymi

Haha jotain! Toi oli hyvin eksaktia.

• Anonyymi

tarkemmin sanottuna 165,41cm ja 62,53kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kyllä taianomainen hetki, jos oisin just tuon kokoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kyllä taianomainen hetki, jos oisin just tuon kokoinen.

No on parasta olla. Jos muutut siitä niin en ole enää kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on parasta olla. Jos muutut siitä niin en ole enää kiinnostunut sinusta.

Mut en oo noin pitkä. Paino on varmaan oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon on pakko olla nukke, sillä elävän ihmisen pituus ja varsinkin paino vaihtelee päivän mittaan.

• Anonyymi

olen about 175 70. jos mies on vähä pidempi ja painavampi ni kiva juttu kyllä

• Anonyymi

Miksi pitää olla painavampi, no jos siis pari kiloa tai jotain. Mutta mies on aika äkkiä vaan läskipossu jos on menee paljon yli 70kg. Naisella on eri asia, sille sopii pehmeys, miehelle se ei vaan sovi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää olla painavampi, no jos siis pari kiloa tai jotain. Mutta mies on aika äkkiä vaan läskipossu jos on menee paljon yli 70kg. Naisella on eri asia, sille sopii pehmeys, miehelle se ei vaan sovi.

nii hyvä pointti kyllä. naisilla on rinnat ja perce kummiskin. ei periaatteessa tarvii. luonteeseen rakastun. :3ja mielummi hoikempi ku ongelmallisesti lihava. voi olla et mun tuleva aviomies painaa esim 65 ja rakastan häntä maailman eniten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii hyvä pointti kyllä. naisilla on rinnat ja perce kummiskin. ei periaatteessa tarvii. luonteeseen rakastun. :3ja mielummi hoikempi ku ongelmallisesti lihava. voi olla et mun tuleva aviomies painaa esim 65 ja rakastan häntä maailman eniten

Tuo kuullostaa tosi hyvältä...

Itse olen 182cm ja 72kg, treenattu, ja lähes täyttä lihasta päästä varpaisiin.
        Jos olisin 80kg niin olisin läski.

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuullostaa tosi hyvältä...

Itse olen 182cm ja 72kg, treenattu, ja lähes täyttä lihasta päästä varpaisiin.
        Jos olisin 80kg niin olisin läski.

mies

Ei voi hirveästi olla lihasta tuollaisella pikkulinnun painolla, kun noin pitkäkin oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi hirveästi olla lihasta tuollaisella pikkulinnun painolla, kun noin pitkäkin oot.

Jep, 72 kg kevytsarjalaisella kyllä väärä kuva kropastaan.

• Anonyymi

Ei ole tiettyä pituutta tai painoa. Pitempi kuin minä, ja suurin piirtein liikunnallinen voisi olla heille yhteistä. En ottaisi mittaria mukaan treffeille. Tunne hänen seurassaan olisi se, millä on väliä. Alle 165 ja alle 65.

• Anonyymi

Raamit ratkaisee. Ei punnita tarkemmin.

• Anonyymi

Mies 167cm 73kg

• Anonyymi

Läähh puuhh.

• Anonyymi

Ei kai ulkonäöllä ole väliä.
      Sitä ihmettelen, kun monet naiset sanovat, täällä, että ihastus puhuu juuri heille eri tavalla. Ja se on kiva. Miksi miehet eivät voisi puhua lempeämmin noin yleensäkin. Harva nainen ihastuu kovuuteen.

• Anonyymi

162 cm ja 48 kg mut älä luule että oon thaikku 😂
      Syön vaan niin vähän. Syön sut ❤️

• Anonyymi

Eihän sinua edes tunnista

• Anonyymi

Keskipituinen ja sopusuhtainen

• Anonyymi

Pituus 165cm, paino 50kg, tiukka perä ja urheilullinen vartalo ja rikkaat ja anteliaat vanhemmat jotka ovat kohta kuolemassa ja tietenkin hänen tulee olla ainoa perillinen miljoona omaisuudelle. Luonne pitää olla nöyrä ja tunnollinen.

• Anonyymi

Kovat on vaatimukset👍

• Anonyymi

Olen kyllä lyhyempi ja hieman muodokkaampi mutta näköjään muuten aika unelma sulle. Onneksi et tiedä kuka olen.

• Anonyymi

Kolme ensimmäistä ehtoa sekä viimeinen sana täyttyisi! Mut ei kelpaa sille jollekin...

• Anonyymi

Kaikki muut natsaa, painosta pari kiloa ja pituudesta pois muutama sentti ja perinnöt jo korkeakorkosella ollut kohta 30 vuotta ja ikää vähän päälle 40 v.
        Tahdotko? 💍
        Naimakaupat peruin kesällä joten ei ole esteitä.

• Anonyymi

Dreamweight: Your weight on top of me

• Anonyymi

Itse ole 180/72.
      Nainen voisi olla 150-170cm ja alle 80kg,

• Anonyymi

Naisen mitat 173/66.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      3594
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1713
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1621
    4. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      34
      1607
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1449
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1404
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1283
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      125
      1085
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1005
    Aihe