"Sijoittajaguru: USA ”kuoleman kierteessä” kohti tuhoa.
Amerikkalaismiljardöörin mukaan Trumpin "iso, kaunis laki "on syöksemässä Yhdysvallat velkakuiluun, josta supervalta ei enää nouse.
Republikaanit junttasivat torstaina läpi Donald Trumpin ison, kauniin lain. Kevennetyllä ”sovitusmenettelyllä” säädetyn paketin myötä monet väliaikaisiksi tarkoitetut veronkevennykset muuttuivat pysyviksi. Samalla Yhdysvaltojen entisestään nopea velkaantuminen kiihtyy.
Toinen uuden lakipaketin äänekäs arvostelija on hedgerahasto Bridgewater Associatesin perustaja ja miljardööri Ray Dalio. Hän on puhunut jo pitkään siitä, kuinka yli varojensa elävä Yhdysvallat on matkalla kohti tuhon tietä."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/01341adf-595d-42bb-b6ac-5b522d3c8dd6
Onko Suomi samassa kuolemankierteessä ? Suomen hallituksella on sama linja -
valtion ylivelkaannuttaminen sekä tulonsiirrot ja veroalet isotuloisille etc.
Missä laitaoikeisto on vallassa siellä alkaa taloudellinen "kuolemankierre"
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Iltalehti? Mikä niiden likainen agenda on taustalla,pride muun sukupuolisuus,transex,ei jumalauta sen tään menkää ylelle töihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893