Kaikki noloudet kaatuu päälle.
Ahdistaa taas
12
234
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Anna sen tunteen tulla kunnolla. Kun sen ja ne asiat kohtaa niin se helpottaa
- AnonyymiUUSI
Kyllä se aurinkokin sinne risukasaan vielä paistaa.
- AnonyymiUUSI
Ei kai. Voi sua. Koeta ajatella jotain ihan muuta
- AnonyymiUUSI
He ovat NOLOJA jotka VÄITTÄVÄT, ETTÄ HE EIVÄT IKINÄ KOSKAAN OLE NOLOJA.
Tuo on syy miksi minä olen alkanut laittelemaan ihan virallisiin lausuntoihin itsestäni, että " Tämmönen minä TURJAKE NAINEN olen ja minkäs teet, kun EN HIENOIHIN ELIITTI PIIREIHIN SOVI ENKÄ OLE ITSEÄNI EDES TUNKEMASSA." - AnonyymiUUSI
Tuskinpa olet nolompi ku entinen kaivattuni. Siinä on mies söslännyt ihan kaiken. Eikä ikinä opi. Sais juna viedä takasin sinne mistä tuli. Jos sitä ees huolitaan enää junaan
- AnonyymiUUSI
En käytä julkisen puolen palveluja. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En käytä julkisen puolen palveluja. Hyvää yötä.
Eiks sillä rahalla kuittaillakaan nolouksia?
- AnonyymiUUSI
Häpeä tekee hyvää. Ainakin itelle on toiminut.
- AnonyymiUUSI
Mitä tapahtui?☹️
- AnonyymiUUSI
Elä nyt. Aattele vaikka tulevaa eläkettä.
- AnonyymiUUSI
Hah väliäkös niillä sitten loppupeleissä... 👩🦳Se joka pitää itseään täydellisenä kunnollisena virheettömänä vasta virheellinen painos onkin. Elä sydämmellä ja jos se joitaki puistattaa ni kierrä se joukko kaukaa ja dallaa omaa suuntaas vaikka vttuillakseen
- AnonyymiUUSI
No voi voi niihin kun ei voi vaikuttaa kun omalla käytöksellä jot tarttiino nolostua vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827