Mitä pahaa mä olen tehnyt? Miksi piti taas illalla alkaa äänihäirintä? Kun ei saa edes viikonloppuna nukkua. Koskaan en ole mitään kenellekään tehnyt, yrittänyt olla kuin minua ei olisikaan mutta mikään ei auta. Mitä mä olen teille tehnyt? Miksi pitää kiusata ihminen ihan loppuun? Kyllä mä lähden kun hoidan ensin vanhuksen niinkuin omaisen kuuluu tehdä,vai onko sekin väärin? Kyllä te minusta pääsette kun hoidan ensin velvollisuuteni! Antaisitte jo olla rauhassa.
Antakaa mun jo olla
10
249
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka sinua häiritsee? Naapuritko?
- Anonyymi
Olegi tainnut nähdä unta!vai yrittääkö taas esiintyä toisena!lopetahan se ihmisten häirintä!
- Anonyymi
Tunnetko itsesi älykkääksi palstasedältä kaikenlaista nippelitietoa kuppaava palstapaimen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olegi tainnut nähdä unta!vai yrittääkö taas esiintyä toisena!lopetahan se ihmisten häirintä!
Erittäin uskottavaa raamaa, aloittajaäijä
- Anonyymi
Turha taistella tuulimyllyjä vastaan - konkreettisesti. Jos haluavat tuottaa sähköä, niin et voi sille mitään. Muuta pois. Tai sitten teet valituksen. Yksi vaihtoehto on rakentaa äänieristetty huone tai hakea nukahtamislääkeresepti. Korvatulppia ei kannata käyttää pitkiä aikoja.
- Anonyymi
Tai sotten tää palstaäijä liimaa vaikka aurinkopaneelin, tsemppiä sille monologimiesaapee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sotten tää palstaäijä liimaa vaikka aurinkopaneelin, tsemppiä sille monologimiesaapee
Mitä se aurinkopaneeli auttaa ap:llä, jos hän haluaa päästä melusta eroon???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se aurinkopaneeli auttaa ap:llä, jos hän haluaa päästä melusta eroon???
Aurinkopaneelit on hiljaisempia kuin tuulimyllyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkopaneelit on hiljaisempia kuin tuulimyllyt.
Poistaako se jotain tuulimyllypuistoa vierestä se aurinkopaneeli siellä katolla? Logiikkasi ontuu.
- Anonyymi
Rauhaa sinulle. Jos et itse tee pahaa tai kiusaa, olet aina voittaja. Älä välitä. Olisiko kuitenkin niin, että nyt enemmänkin kuvittelet kaiken. Ajattele hyviä asioita, ole muille hyvä, arvosta myös itseäsi sekä muita. Siitä se lähtee. Älä pelkää pahuutta, koska hyvä voittaa pahan. Rukoile ja ole hyvän puolella aina, niin sinulla ei ole mitään hätää. Jeesus rakastaa sinua. Voi hyvin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1307162Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142519Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2631204- 1001009
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161937En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137890Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih69879Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79764Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13723Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711