Mitä pahaa mä olen tehnyt? Miksi piti taas illalla alkaa äänihäirintä? Kun ei saa edes viikonloppuna nukkua. Koskaan en ole mitään kenellekään tehnyt, yrittänyt olla kuin minua ei olisikaan mutta mikään ei auta. Mitä mä olen teille tehnyt? Miksi pitää kiusata ihminen ihan loppuun? Kyllä mä lähden kun hoidan ensin vanhuksen niinkuin omaisen kuuluu tehdä,vai onko sekin väärin? Kyllä te minusta pääsette kun hoidan ensin velvollisuuteni! Antaisitte jo olla rauhassa.
Antakaa mun jo olla
10
199
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuka sinua häiritsee? Naapuritko?
- AnonyymiUUSI
Olegi tainnut nähdä unta!vai yrittääkö taas esiintyä toisena!lopetahan se ihmisten häirintä!
- AnonyymiUUSI
Tunnetko itsesi älykkääksi palstasedältä kaikenlaista nippelitietoa kuppaava palstapaimen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olegi tainnut nähdä unta!vai yrittääkö taas esiintyä toisena!lopetahan se ihmisten häirintä!
Erittäin uskottavaa raamaa, aloittajaäijä
- AnonyymiUUSI
Turha taistella tuulimyllyjä vastaan - konkreettisesti. Jos haluavat tuottaa sähköä, niin et voi sille mitään. Muuta pois. Tai sitten teet valituksen. Yksi vaihtoehto on rakentaa äänieristetty huone tai hakea nukahtamislääkeresepti. Korvatulppia ei kannata käyttää pitkiä aikoja.
- AnonyymiUUSI
Tai sotten tää palstaäijä liimaa vaikka aurinkopaneelin, tsemppiä sille monologimiesaapee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sotten tää palstaäijä liimaa vaikka aurinkopaneelin, tsemppiä sille monologimiesaapee
Mitä se aurinkopaneeli auttaa ap:llä, jos hän haluaa päästä melusta eroon???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se aurinkopaneeli auttaa ap:llä, jos hän haluaa päästä melusta eroon???
Aurinkopaneelit on hiljaisempia kuin tuulimyllyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkopaneelit on hiljaisempia kuin tuulimyllyt.
Poistaako se jotain tuulimyllypuistoa vierestä se aurinkopaneeli siellä katolla? Logiikkasi ontuu.
- AnonyymiUUSI
Rauhaa sinulle. Jos et itse tee pahaa tai kiusaa, olet aina voittaja. Älä välitä. Olisiko kuitenkin niin, että nyt enemmänkin kuvittelet kaiken. Ajattele hyviä asioita, ole muille hyvä, arvosta myös itseäsi sekä muita. Siitä se lähtee. Älä pelkää pahuutta, koska hyvä voittaa pahan. Rukoile ja ole hyvän puolella aina, niin sinulla ei ole mitään hätää. Jeesus rakastaa sinua. Voi hyvin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883