Miksi kohdallemme tulee saavuttamattomia rakkauksia, toteutumattomia talokauppoja, menetettyjä mahdollisuuksia? Laittaa mielen matalaksi ja lannistaa. Mutta olisiko se juuri siksi, että silloin kun kohtaan tällaisen saavuttamattoman asian, ja haluan sitä oikein paljon, niin se vahvistaa mielikuviani siitä mitä haluan elämältä? Nyt tiedän mitä tavoitella, mutta teen sen yksin.
Destination unattainable
6
162
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On ollut opinläksy. Olen oppinut, etten voi väkisin liidata asioita. Jos haluan jotain, se ei tule, ainakaan väkisin. Sitä en tiedä, onko parempi vaihtoehto se, että lopettaa tavoittelemisen.
Olen miettinyt, että minulle on langetettu joku kirous päälle, kun en onnistu rakkausasioissa. 😬 - AnonyymiUUSI
Valinta se on tuokin. Onnea matkaan 👍
- AnonyymiUUSI
Englanniksi sitä toivottavat kepeästi ”may all your dreams come true!” Käännöksenä se kuulostaa hieman kököltä kun sanat ovat helposti itsessään pidempiä ja painavampia. Ehdotan että jatketaan rauhassa unelmointia, ettei aina kannata ottaa unelmien täyttymisen edestä suorituspaineita, jos nyt edes osa yrityksistä menisi oikeinpäin 🫶.
- AnonyymiUUSI
Se on just noin.
- AnonyymiUUSI
No en usko et on. Prööt
- AnonyymiUUSI
Oletko sinä sitten joku monitoimimies/roasman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110934
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892