Sä olet kyllä opettanut mua pettymään. Kuinka monesti olen jo sinua odottanut. En osaa olla vihainen sinulle. Olen vain pettynyt. Miksi sä et tullut?
Sinulle mieheni
6
274
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jos olit juna-asemalla odottamassa niin omavika, kun et vastannut tarkentavaan kysymykseeni, että millä juna-asemalla tavataan klo 10.00. Olisin tullut paikalle.
- AnonyymiUUSI
No olisit ollut siellä silloin, se oli tilaisuutesi. Miten tyhmä olet jos et tiedä mikä juna-asema? Onks niitä sinun kaupungissa niin monta vai ettet osaa valita? Oisit veikannut yhtä ja kokeillut. Nyt en voi ottaa sinua ollekaan vakavasti, et ole tosissaan.
- AnonyymiUUSI
Tämäpä. No ei ainakaan tarvitse harmittaa myöhemmin, itse olin paikalla. Nyt täytyy ihan oikeasti jatkaa matkaa, peliähän tämä sun puolelta on.
- AnonyymiUUSI
Mä istuin puoli tuntia siellä rappusilla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä istuin puoli tuntia siellä rappusilla!
Ja ihan oikeesti peliä?
- AnonyymiUUSI
En tiennyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987