Kaverini on tulossa Kärsämäelle ja ajatteli että kun Kärsämäestä kyse niin haluaisi yösian. Kärsämäkiset kehoittivat olemaan yhteydessä pyhäkkäisiin niin sillä tässä kyselen.
Mistä hän voisi löytää yösian? Ihan siis yhden yön juttu olisi kyseessä.
On kuullut varmoista lähteistä että Pyhäjärvellä nimenomaan olisi yösian löytäminen mahdollista, niin sillä kyselee.
Mielellään rauhallisesta paikasta kun hänen kumminkin tekee mieli karjua.
Kumminsa aikoo tulla Kärsämäelle seuraavana viikonloppuna.
Lisäksi toinenkin tuttu kyselee että hänen ulkomaalainen tuttunsa on tulossa Kärsämäelle tai pyhäjärvelle. Mutta ummikkona ulkomailla hän kaipaisi paikallista opastusta.
Onkohan mahdollista löytää paikallinen opas ulkomaiselle ummikolle?
Yösian tarve
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy yhdeltä itkijältä? Hänellä on sianajaja.
- Anonyymi
Voisimmeko ryhtyä aloittajan kanssa yhteistyöhön!! Kirjoittaisimme pyhäjärven historiikin!
- Anonyymi
Emojin maniakierre jatkuu, lukemattomia tympeitä aloituksia, jatkuvana virtana, ei päätä, ei häntää.
- Anonyymi
Hän on ahminut liikaa sieniä MOT
- Anonyymi
Kävisikö kaverillesi yösian sijaan sikajokinen?haaviston havinan tahtiin kaverisi voisi viettää yön TeHokkaasti 🌈💦💦💦
- Anonyymi
Koski vain pauhaa saamatta rauhaa. Emoji pelle.kärsämäkinen
- Anonyymi
Onhan meillä paikkoja. On Hotelli Sirius, joka on korkeatasoinen. Varmaan löytyy
tulkit sun muuta mukavaa. Ei kun soittamaan Hotellinomistajalle, joka mielestäni on
Kari Miettinen. Hänellä on vuosien kokemus Virossa. Viro on eri asia kuin Savo
Ymmärrätkö!
Sitten Emolahti Bech sellaiselle joka tarvitsee vähän rennonpaa tyyliä.
Kun googletatte Pyhäjärvi-sivua, sieltä varmaankin apu löytyy. Hyvä tällainen
yhteistyö. Se auttaa, ken voi. - Anonyymi
Yösian etsiminen, ja vielä Kärsämäeltä, onpahan erikoista touhua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497