Yösian tarve

Anonyymi-ap

Kaverini on tulossa Kärsämäelle ja ajatteli että kun Kärsämäestä kyse niin haluaisi yösian. Kärsämäkiset kehoittivat olemaan yhteydessä pyhäkkäisiin niin sillä tässä kyselen.

Mistä hän voisi löytää yösian? Ihan siis yhden yön juttu olisi kyseessä.

On kuullut varmoista lähteistä että Pyhäjärvellä nimenomaan olisi yösian löytäminen mahdollista, niin sillä kyselee.

Mielellään rauhallisesta paikasta kun hänen kumminkin tekee mieli karjua.

Kumminsa aikoo tulla Kärsämäelle seuraavana viikonloppuna.

Lisäksi toinenkin tuttu kyselee että hänen ulkomaalainen tuttunsa on tulossa Kärsämäelle tai pyhäjärvelle. Mutta ummikkona ulkomailla hän kaipaisi paikallista opastusta.

Onkohan mahdollista löytää paikallinen opas ulkomaiselle ummikolle?

8

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy yhdeltä itkijältä? Hänellä on sianajaja.

• Anonyymi

Voisimmeko ryhtyä aloittajan kanssa yhteistyöhön!! Kirjoittaisimme pyhäjärven historiikin!

• Anonyymi

Emojin maniakierre jatkuu, lukemattomia tympeitä aloituksia, jatkuvana virtana, ei päätä, ei häntää.

• Anonyymi

Hän on ahminut liikaa sieniä MOT

• Anonyymi

Kävisikö kaverillesi yösian sijaan sikajokinen?haaviston havinan tahtiin kaverisi voisi viettää yön TeHokkaasti 🌈💦💦💦

• Anonyymi

Koski vain pauhaa saamatta rauhaa. Emoji pelle.kärsämäkinen

• Anonyymi

Onhan meillä paikkoja. On Hotelli Sirius, joka on korkeatasoinen. Varmaan löytyy
      tulkit sun muuta mukavaa. Ei kun soittamaan Hotellinomistajalle, joka mielestäni on
      Kari Miettinen. Hänellä on vuosien kokemus Virossa. Viro on eri asia kuin Savo
      Ymmärrätkö!
      Sitten Emolahti Bech sellaiselle joka tarvitsee vähän rennonpaa tyyliä.

Kun googletatte Pyhäjärvi-sivua, sieltä varmaankin apu löytyy. Hyvä tällainen
      yhteistyö. Se auttaa, ken voi.

• Anonyymi

Yösian etsiminen, ja vielä Kärsämäeltä, onpahan erikoista touhua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3994
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2393
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2230
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1592
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe