mulla on aika huonot kortit nyt
mulla on aika huonot kortit nyt
24
1246
Vastaukset
- Anonyymi
Voidaan jakaa uudelleen.
- Anonyymi
Onko ihan itse aiheutettua?
- Anonyymi
Jokaisella on omanlaisensa kortit, mutta niiden suuntaa voi muuttaa.
- Anonyymi
Eipä voi esim.sairauksissa.Läheisten/ystävien kuollessa liian aikaisin.
Miksi ei saisi surra?Haluan surra. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä voi esim.sairauksissa.Läheisten/ystävien kuollessa liian aikaisin.
Miksi ei saisi surra?Haluan surra.Saa surra ja pitääkin. Muttei työntää pois ihmistä, joka voisi keventää raskasta aikaa.
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Täällä myös tekis mieli luovuttaa koko elämän suhteen
- Anonyymi
Mieti.Lopeta tupakan,alkoholin(liikakäyttö),huolehdi itsestäsi josko tämmösten kautta alkaisi säpinää tulemaan ja toivottavaa sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti.Lopeta tupakan,alkoholin(liikakäyttö),huolehdi itsestäsi josko tämmösten kautta alkaisi säpinää tulemaan ja toivottavaa sellaista.
Vaikutat selkeästi joltain ikävältä ihmiseltä( narsistilta) joka on saanut käytöksellään toisen huonoon jamaan ja esiintyy sitten hyväntekijänä neuvoineen😒
- Anonyymi
mulla on aika huonot kortit nyt mulla on nyt krtit huonot aina nyt kortit
- Anonyymi
Skimmatulla luotolla ei ainaka kannata edetä.
- Anonyymi
Korttipelit on tylsiä. Pitääköhän kaivattuni korttipeleistä, hänenkö kanssaan minusta viimein tulee kortinpelaaja.
- Anonyymi
Korttipelit hyvässä seurassa on hauskaa ajanvietettä.
- Anonyymi
Et ole aloittaja kovinkaan älykäs
- Anonyymi
Itepä nostit.
- Anonyymi
Negatiivisella kirjoituksella ja toiminnalla voi ajaa pois kaiken hyvän ja kauniin. Sivusta.
- Anonyymi
Anna jonkun auttaa korttien kanssa. Mulla levisi koko pakka mutta taas ollaan jossain pelissä ja epävarmuudessa elämässä. Halaus sulle tuntematon.
- Anonyymi
Joissain pakoissa on myös niitä jokerikortteja? Ne voi mahdollistaa asioita? Jos on toivoa, on myös halua sopivasti ja varovasti edeten?
- Anonyymi
Oli elämän valttikortit... oli.
- Anonyymi
Et tiedä elämästä tai elämisestä mitään
- Anonyymi
Voi eiii,,,,mitä tapahtui?
- Anonyymi
Miten niin?
Mn - Anonyymi
Katselukortit ja viel plussatki viety. No ohan sulla oma napas, jota ehkä yletät jatkossa tuijotella.
- Anonyymi
Osta uudet. Turun linna kortit on hyvät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855