Netin kautta ?
Keskustellaanko me ikuisesti
68
723
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei keskustella tai minä en ainakaan. Kunhan höpisen täällä pääsääntöisesti omiani.
- AnonyymiUUSI
🤣 hauska!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣 hauska!
Ei ollut hauskaksi tarkoitettu.
- AnonyymiUUSI
Ei tietenkään rakas. Se yksi rappunen on osoittautunut mulle vaan todella korkeeks. Auta mua.
- AnonyymiUUSI
Mä tiedän ton tunteen! Nämä on näitä johon voi vaan itse vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
Of course! Nikkaroin sinulle äkkiä tikapuut! 🥹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen, että jos vaan ojentaisit kätesi.
- AnonyymiUUSI
Tartun käteesi jos ojennat sen selkeästi minua kohti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet liian fiksu minulle! Ja niin ihanan fiksu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan kerran, kun nähdään teen sen. 🥹Vaivihkaa tarjoan kättäni sinulle ja katson tartutko siihen. Hävettää tosi paljon, jos et sitten tartu siihen. Vetäydyn sitten kolooni.
Mieheltä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän ton tunteen! Nämä on näitä johon voi vaan itse vaikuttaa.
Kuten kuulopuheet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kuulopuheet.
Kuulopuheisiin ei pidä luottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulopuheisiin ei pidä luottaa.
Nuo puheet on pilanneet monen suhteen alkuunsa, muiden puheet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuo puheet on pilanneet monen suhteen alkuunsa, muiden puheet
Se on totta! Omat aivot käyttöön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavan kerran, kun nähdään teen sen. 🥹Vaivihkaa tarjoan kättäni sinulle ja katson tartutko siihen. Hävettää tosi paljon, jos et sitten tartu siihen. Vetäydyn sitten kolooni.
MieheltäHienoa, mutta muistathan että olen välillä vähän hidas huomaamaan ja reagoimaan. Älä hättäile 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta! Omat aivot käyttöön.
Minullekin on käynyt noin, muiden puheiden perusteella suhde jäi kokonaan väliin. Ja kun vielä väärien puheiden.
- AnonyymiUUSI
Autan kun on aika olet sitren tehnyt sen tietousesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sekään auta. Kynnykseenkin voi kompastua 🤭😂🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Asiat voi muuttua kun kerrot kenen kanssa olet keskustellut.
- AnonyymiUUSI
Me molemmat tiedetään🤷 ei se muutu. Täytyy tapahtua ihme. Se voi olla yksi kohtaaminen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me molemmat tiedetään🤷 ei se muutu. Täytyy tapahtua ihme. Se voi olla yksi kohtaaminen..
Tämäkin on totta, ehkä toinen ei ole valmis siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin on totta, ehkä toinen ei ole valmis siihen.
Mä luulen ettei me olla kumpikaan. Taistellaan vastaan joka myös uuvuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama tilanne, en tiedä haluanko suhdetta. Tunteita on mutta tää on tämmöstä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sama tilanne, en tiedä haluanko suhdetta. Tunteita on mutta tää on tämmöstä.
Onko sitä pakko rientää heti suhteeseen? Aina kannattaa lähteä rauhassa liikkeelle ja katsoa mihin se johtaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitä pakko rientää heti suhteeseen? Aina kannattaa lähteä rauhassa liikkeelle ja katsoa mihin se johtaa.
Ei varmaan, tuo vaan hankalaa jos toisella tai molemmilla on vahvoja tunteita. Siksi se kohtaaminenkin on joskus vaikeaa kun yrittää estää tunteiden myrskyn tapaamisessa. Tämä kyllä helpottaisi molempia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan, tuo vaan hankalaa jos toisella tai molemmilla on vahvoja tunteita. Siksi se kohtaaminenkin on joskus vaikeaa kun yrittää estää tunteiden myrskyn tapaamisessa. Tämä kyllä helpottaisi molempia.
Silloin se kannattaa tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinku rekan kanssa? Tai IS:n torilla. Sieltä saa kuulemma mitä vaan. Jopa Ih me itä. -artikkelin sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika! Eli jos menet vaikka kirjakauppaan ja ostat kirjan, niin sinun pitää heti tietää tykkäätkö siitä vai et, vaikka et ole edes lukenut?
Mistä tiedät, tykkääkö se toinenkaan?
Ei asioita voi elää etukäteen. Ehkä se, että tunnet suurta velvollisuutta olla vastuussa tekemisistäsi, luo tämän ajatuksen. Tai sinua on satutettu, etkä halua satuttaa toista sanomalla ei.
Et ole menossa naimisiin heti, eikä toisen tunteet ole sinun vastuullasi. Vaikka ei sen suurempaa tulisikaan, voi syntyä muunlainen tärkeä ihmissuhde. Saattaa olla sinun sielunkumppani ja hakkaat päätä seinään niin kauan, kunnes sinun on pakko kohdata se tosiasia, että teidän on kohdattava, mutta ei ehkä mentävä naimisiin.
Älä pyristele tunteitasi vastaan. Se on pahinta mitä voit itsellesi tehdä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajan ja epävarmuuden haaste on raskasta se kuluttaa voimavaroja. Jokainen päivä korostaa sitä tuubi räjähtää tai kuivuu käyttökelvottomaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvot pitää silti täsmätä. En lähde tuohon mennään virran mukana tutustumiseen enää. All in tai all out.
- AnonyymiUUSI
Siihen asti kunnes minä Ruma Turjake Naisesi olen saanut meidän Rumien Turjakkeiden asiat hoidettua kuntoon.
- AnonyymiUUSI
Kolahtaa täälläkin varsinkin nyt, kun juon kokista hehe.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yäk miten typerä sä olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on kunnianloukkaus varsinkin jos lapset/nuoret kutsuvat kokista koksuksi ja aikuisten mielestä se on huumetta.
Minusta oli parempi vaihtoehto opettaa lapsille, että kokis on koksua ja benzo bensaa niin pysyvät erossa huumeista.
En jaksanut pössin kanssa inttää aiheesta, koska hän oli sitä mieltä, että minä väitin hänen olevansa huume ja pilleri pöhnässä.
- AnonyymiUUSI
Riippuu mikä sinulle on ikuisesti...
- AnonyymiUUSI
Ei. Ei keskustella. Me ollaan vaan tämmösiä. Mutta match made in heaven, kun alkuun päästään.
ps. tämä ei palsta-asukille, vaikka tässä mainitaan taivas englannin kielellä.- AnonyymiUUSI
Wau👍
- AnonyymiUUSI
Alan lämpenemään ajatukselle vähän kerrassaan... En uskalla vielä kertoa sinulle ettet innostu turhaan, kun en ole vielä varma.
- AnonyymiUUSI
Kenen luulet palstalla asuvan? Jos mua tarkoitat, ni oli pitkä taukoki välillä. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenen luulet palstalla asuvan? Jos mua tarkoitat, ni oli pitkä taukoki välillä. -sivusta
😅.. auts
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😅.. auts
se asukki löytyi heti....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se asukki löytyi heti....
Marsista suoraan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marsista suoraan.
🤣😂
- AnonyymiUUSI
No missä haluat keskustelemaan?
- AnonyymiUUSI
Mun luona.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun luona.
Joo sopii..
- AnonyymiUUSI
sillon kun tulet luokseni on keskustelut jo keskusteltu... ja on fyysisen toiminnan aika....
- AnonyymiUUSI
Jaa en mä tiedä keskusteletteko te en mä ainakaan tätä keskusteluun käytä kommentointiin ehkä korkeintaan vittuiluun
- AnonyymiUUSI
Ei. Haluan keskustella kasvotusten.
- AnonyymiUUSI
Jos mä puhun sun niskalle aluks?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä puhun sun niskalle aluks?
Sekin käy hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekin käy hyvin.
ja olen sängyllä takanasi....
- AnonyymiUUSI
Itse olen sitä mieltä että netissä kannata enää puhua ollenkaan. Se tapahtukoon mikä on luojan tahto
- AnonyymiUUSI
Ei nyt sentään. Kyl me kohdataan vielä IRL ❤️💫
- AnonyymiUUSI
En minä tiedä.
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole muita vaihtoehtoja.
- AnonyymiUUSI
joo
- AnonyymiUUSI
Kyl me joskus nähdään
- AnonyymiUUSI
Kannattaa ottaa selvää toisesta ihan oikeassa elämässä, niin silloin ei tarvii ns. keskustella netissä toisen kanssa. Mut jokainen tyylillään.
- AnonyymiUUSI
ei mul oo aikomustakaa ottaa ketää miestä mun elämään.
- AnonyymiUUSI
Ei munkaan pitänyt
- AnonyymiUUSI
Etkös just haukkunut mua pelleks? Mielenkiintoinen ajattelutapa sulla.
- AnonyymiUUSI
Laitoin tänään niilo22 viestin.
- AnonyymiUUSI
Se ei haittaa globaalina ilmiönä. Kukaan ei synny äläri kourassa.
- AnonyymiUUSI
Joo, kyllä. Mut kyllähän mä sen sulle sanoin monella tapaa
- AnonyymiUUSI
Joo, etpä tunnu muuta haluavan mies.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892