mutta en elä tätä paikkaa. Käyn ennen töitä ja myöhemmin päivällä -ethän ole vierelläni 😉 Selaan otsikot läpi ja ohitan suuren osan katsomatta sen pidemmälle. On paljon erikoisia kirjoituksia joiden sisältö ei ole yhteneväinen ajatusmaailmani kanssa. ⛈️
Kirjoitan sinulle nainen tänne
16
421
Vastaukset
- Anonyymi
Väsymys iskee jo kolmatta kommenttia lukiessa😆
- Anonyymi
Joo, mäkin etsin vain sua täältä. Välillä enemmän. Olen iloinen, ettet ole täällä jatkuvasti, mut sä ootki helmi!
- Anonyymi
Hyvää työpäivää!🩷🙂
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Tietäisi vaan, mitä sillä tekee.
- Anonyymi
Yläpalkista näkee, kuka on vierellä, ja kuka ei.
- Anonyymi
Sama. Naiselta.
Ikävä häntä <3 - AnonyymiUUSI
Samoin teen mäkin...🤍❤️
- AnonyymiUUSI
Hyvä juttu 👌
- AnonyymiUUSI
En tee aloituksia sulle mies ollenkaan mutta luen kans otsikot jos sult ois jotain mulle.
- AnonyymiUUSI
Taidat valehdella jatkuvasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat valehdella jatkuvasti.
Sori😉
- AnonyymiUUSI
Eiköhän täällä aina joku nainen päivystä ja joku sitten vastaa mukavalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Niinpä ja sit ne suulaimmat aina saa sua rakastaa. Sitä on kiva vierestä aina seurata. Poks.
- AnonyymiUUSI
Samoin, en elä tätä paikkaa. Kävin ennen täällä ennen töitä ja myöhemmin illalla. Selaan otsikot läpi ja ohitan suuren osan katsomatta sen pidemmälle. Lomalla nyt ja pois täältä vain satunnaisesti piipahdan täällä.
- AnonyymiUUSI
Näinhän minäkin teen. Yhä harvemmin ja harvemmin. Mitäpä sillä väliä. Sinä elät täyttä elämää siellä.
- AnonyymiUUSI
Mä etsin mies sua myös täältä 🤗
En muuten täällä kävisi. ❤️on niin kova ikävä aina sua jos ei nähdä. Ja jos nähdään niin sitä suurempi ikävä taas sen jälkeen. Loputon kierre 🌀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349