Minulle sanottiin kaksikymppisenä että maailma on sinulle auki ja niinhän sen piti olla, mutta sieltäpä tuli Paavo Lipponen ja demarihallitus. Lipponen tuli meidänkin huusholliin pankkitilin kautta. Lipposen hallitus sanoi että nyt pitää leikata ja sopeuttaa että päästään EMU:un! Näin se luki Kainuun Sanomissakin että EMU:un on nyt päästävä! Sitten laskettiin kaupassa että kumman sitä ostaisi, kananmunat vai maidon, molempia ei ollut rahaa ostaa. Lipposen hallitus toi pätkätyöt, eikä niitäkään ollut kaikille. Nollatuntisopimuksia oli, nekin tuli Lipposen hallituksen aikana.
Kyllä demarit opetti silloin että olet pelkkä yhteiskunnan kuluerä. Sen ajan piti olla elämän parasta aikaa, mutta eipä ollut, eikä niitä vuosia saa takaisin.
Lipponen pilasi nuoruuteni
13
224
Vastaukset
- Anonyymi
Lipponen keksi kuntouttavan työtoiminnan. Ja petasi itselleen kaasuputkibusineksen.
- Anonyymi
Lipponen on häikäilemätön natsisosialisti.
Kassapillu on natsisosialistitar. Joo
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ihmettelen suuresti, että miksi suomalaiset äänestävät vasemmistoon kuuluvia edustajia!!
- Anonyymi
Halonen, Lipponen, Heinäluoma, Kiljunen, Tuomioja, SANNA. Kaikenlaisia kaasuputkimiehiä, venäjän mielistelijöitä ja bilettäjiä on poliittinen lähihistoria pullollaan.
- Anonyymi
Taisi pätkätyöt olla keskustan ratkaisu työttömille.
- Anonyymi
Siihen maailma menee, kahta kolmee hommaa päivässä käydään tekemässä. Jenkeissä se on jo enemmänkin normaalia kouluttamattomien piireissä.
- Anonyymi
Vaikkakin Lipponen edusti kokoomuslaista politiikkaa, niin valtionvaroista huolehti silloin Viinanen ja Niinistö. Ja lisäksi aloittajalta puuttuu täysin perspektiivi näihin leikkauksiin. Kaiken takana oli Harri Holkerin hallituksen ja Suomen Pankin Kulbergin aiheuttama historiallisesti jyrkin ja syvin talouden romahdus maassamme. Sen jälkeen alkoi Suomi velkaantua. Tuo vahvanmarkan politiikka oli tarkoitettu sopeuttamaan Suomi EU:n yhteisvaluuttaan, eli valuuttaunioini-päätös oli lyöty lukkoon jo 1980-luvun lopulla.
- Anonyymi
Suomi tarvitsee PERUSSUOMALAISEN herätyksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi tarvitsee PERUSSUOMALAISEN herätyksen.
Mestarin kuva kaikkien koulujen ja Puolustusvoimien laitosten seinään. Ja Scripta pakolliseksi luettavaksi kaikille.
- Anonyymi
Persut alkavat itsekkin huomata Suomi on ajettu kaaokseen. Nyt yritetään haukkua Lipposta joka nosti Suomen 90 luvun lamasta, se pitäisi kaikkien tunnustaa.
Persulla ei näytä olevan paljonkaan tietoutta mitä Suomessa on tapahtunut. Kunhan räksytetään haukutaan kaikkia jotka liikkuu.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/468bce05-61f8-44c0-8d9a-3616a53d73bc
Persut ovat muka duunareiden asialla.- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat aina olleet rehellistä työtä tekevien, duunareiden ja yrittäjien puolella. Demarit eivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat aina olleet rehellistä työtä tekevien, duunareiden ja yrittäjien puolella. Demarit eivät.
Missä se teidän rehellisyys on? Ihmisiä pettämällä menitte hallitukseen. Purra sanoi videolla köyhiltä ei leikata. Heti kun pääsitte hallitukseen alkoi sakset heilumaan. Duunareiden kimppussa olitte heti ja olette vieläkin. HÄVETKÄÄ jos osaatte, ja älyätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se teidän rehellisyys on? Ihmisiä pettämällä menitte hallitukseen. Purra sanoi videolla köyhiltä ei leikata. Heti kun pääsitte hallitukseen alkoi sakset heilumaan. Duunareiden kimppussa olitte heti ja olette vieläkin. HÄVETKÄÄ jos osaatte, ja älyätte.
Duunareiden ostovoima on kasvussa ja köyhät ovat köyhiä edelleen, jos ei työ maita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754