Hanhivirtaan Tulossa Uusi 9O Tonnin Lossi 2026
17
167
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Lossi 144 Painaa 90 Tonnia Ensi Vuonna Hanhivirrassa Enonkoskella 2026 Alkaen
- Anonyymi
Ely-keskuksen tieinsinööri Tapani Jaakkolan mukaan suuri ero hinnoissa selittyy sillä, että kilpailutussopimuksessa sallittiin myös vanhojen lauttojen osien kierrätys uusien valmistamisessa. Tämä myös pienentää rakentamisen ympäristökuormaa.
- Anonyymi
Aloittajalla on ilmeisesti pahasti vikaa "yläkerrassa".
- Anonyymi
Alakerta toimii. Lapsia 6. Ja suvussa kaikilla hedelmällisyys samaa luokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alakerta toimii. Lapsia 6. Ja suvussa kaikilla hedelmällisyys samaa luokkaa.
Yläkerrassa ei kyllä liiku muuta kun silmät! Kun katsoo aloitettujen ketjujen määrää ja kaikki pelkkää skeidaa.
- Anonyymi
Kivasti menee pohjaan kun naton sabotaasi ryhmä saapuu paikalle
- Anonyymi
- Anonyymi
Tappuvirta, Savonlinna: Lossin kantavuus nousee 60 tonnista 90 tonniin.
- Anonyymi
Äitisi tehtiin lossin konehuoneessa!
- Anonyymi
Kyllä, Hanhivirran lossille on tulossa uusi 90 tonnin lossi vuonna 2026.
- Anonyymi
Hanhivirran Rantatumispaikalle Varalossiksi 130 Tonnin Lossi Uusi 2026 Vuonna Hanhivirtaan Enonkoskelle
- Anonyymi
Hanhivirtaan silta 2032 on varma tieto.
- Anonyymi
Koivukannasta Tulee Vanha 6O Tonnin Lossi Hanhivirtaan Varalossiksi 2026 Lossi Nro 191
- Anonyymi
Vedätkö "rukkaseen" katsellen lossin kuvia??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372756Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891194Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127999Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.62985- 66917
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos81912EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102852Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25728Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684