on se kun ostaa Toyotan silloin ei vaivaa viat minulla oli joskus muita merkkejä ja ihan vikaisia olivat kaikki aina ja rikki. Sitten yhtäkkiä ymmärsin kaiken ja ostin Toyotan ja elämä muuttui ihanaksi minulla ei ollut enää yhtään vikaa ollenkaan ja sitä on jatkunut jo monta vuotta ja olen onnellinen ja ei ole mitään vikaa yhtään koskaan.
Elämä vailla autohuolia
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
12 voltin akut pettää usein kun latauslogiikka on suunniteltu ja toteutettu täysin pieleen. Paljonhan vikoja Toyotalla on ollut viimeisten vuosien aikana ja artisti maksaa.
- Anonyymi
Ei ole vikaa, vikaa, vika, vik, vi, v ...
- Anonyymi
Takapihalla onkin siellä kaikki Tojo raadot pinos ei osta mustalainenkaa
- Anonyymi
Tojotisti kerjää taas julkisesti hyväksyntää. Säälittävää sakkia. Millään muulla palstalla ei näe näitä kerjäysviestejä.
- Anonyymi
Jos haluaa elää ilman autohuolia, ei hanki koko paskaa. Varsinkin kaupunkilaiset, joilla on julkinen liikenne ja joka kulkee 5 min välein, voivat luopua autoistaan tyystin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035708Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652552Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2391542- 941323
- 1241077
- 66837
- 64833
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8811- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731