Vaimollani on ollut liittomme aikana kymmenittäin seksikumppaneita, milloin yksi, milloin useampi mies kerrallaan. Minä en ole ennen tätä iltaa saanut vierasta. Ei se ole minua oikeastaan edes vaivannut, olen nauttinut näistä vaimolleni järjestämistäni seksi-illoista suunnattomasti. Nyt kuitenkin vaimoni kertoi tavanneensa nuoremman naisen, joka voisi hyvinkin suostua harrastamaan seksiä kanssani, hänen nähtensä. Olin paitsi yllättynyt, myös kiitollinen vaimolleni tästä "tarjouksesta".
Hän sopi tapaamisen meidän kotiimme viime lauantaiksi.
Nyt oli hänen vuoronsa avata ovi kun ovikello soi. Kuulin olohuoneeseen "heit" eteisestä, vaatteiden kahinan kun kledjut laitettiin naulakkoon. Vaimoni perässä olohuoneeseen tuli Tiia, pienikokoinen, hoikahko, ihan kivan näköinen brune. Nousin sohvalta, halasimme ja istahdimme vierekkäin. Juteltiin jotain, katselin Tiiaa ja hän silmäili minua. Joimme lasillisen viiniä. "Tiedän että Pasi haluaa kyllä, mutta haluaisitko sinä koittaa miestäni?" Vaimoni kysyi Tiialta. Tiia katseli minua hymyillen. "Miksi ei, hänhän pettyisi jos ei kelpaisi" sanoi Tiia ja naurahti. "No hyvä. Jos käyt Tiia ensin suihkussa, Pasi käy sitten ja mennään sitten kaikki tonne makkariin" vaimoni sanoi. Tiia lähti pesulle, vaimoni antoi minulle suukon ja sanoi että voin ihan kaikessa rauhassa nauttia illasta.
Tiia tuli suihkusta pyyhkeeseen kääriytyneen, minä menin pesulle ja kun tulin pois, olivat molemmat naiset jo makuuhuoneessa. Menin perässä, vaimoni istui nojatuolissa, Tiia sängyn reunalla. "Heitäs nyt se pyyhe pois" sanoi vaimoni hymyillen. Tiputin pyyhkeen lattialle ja seisoin alasti Tiian edessä. Tiia katseli minua, hyväksyvästi, ja avasi oman pyyhkeensä, nousi ja suuteli minua kiihkeästi. Hänen rintansa tuntuivat ihanilta vartaloani vasten ja tunsin kuinka penikseni alkoi kovettua. Hän vetäytyi, katseli kovettuvaa kaluani, "taisit tykätä?" hän kysyi hymyillen. Toki, sanoin, ja katsoin nyt kunnolla tuota kaunista alastonta naista. Kivan kokoiset tissit, isot ruskeat nännit. Pikku pömppämaha, ei millään lailla liian iso, ja jalkovälissä ihana ajeltu pimpsa. Vai pieni tupsu oli jätetty viivan päälle. Luoja kun sä olet kaunis, sanoin Tiialle. "Kiitos" hän sanoi, ja istahti sängylle. Istuin hänen viereensä, pussasin suulle ja hamusi tissin suuhuni. Imin ja nuolin tuota ihanaa nänniä, tunsin Tiian käden elimelläni. Huomasin vaimoni riisuneen mekkonsa, hän istui alastomana noja tuolissa meitä katsellen. Tiia ynisi kun imin hänen rintojaan, hän runkkasi seisovaa elintäni ja kohta kaadoin hänet sängylle. Saanko nuolla sinua, kysyin. "Saat" sanoi hän. Painoin suuni tuolle ihanalle nuorelle pimpille. Äänistä päätellen Tiia piti tilanteesta. Nuolin hänen klitoristaan, kurotin toisen käden rinnalle ja nautin. "Tule mun sisään..." kuulin Tiian huokaavan. Nousin, otin pippelistäni kiinni ja asetin itseni Tiian pimpille. Painoin itseni hänen sisäänsä. Kuulin Tiian huokaavan. Suutelin häntä, nussin hitaasti etten laukeaisi liian nopeasti. Imin rintaa ja kaulaa.
En vain pystynyt enää pidättelemään. Tilanne oli todella kiihottava, nain vaimoni nähden nuorta, kaunista tyttöä. Työnsin kaluni ihan pohjaan asti ja laukesin tuohon ihanaan pimppiin. Sisään. "Tais tehdä aika hyvää?" kysyi Tiia hymyillen. Joo, sori, en pystynyt pidättelemään sanoin ja vedin kaluni ulos tuosta naisesta.
"Ei haittaa yhtään, levätään hetki ja otetaan uusinta" sanoi Tiia ja sormeili pimppiään, josta valahti noro valkoista lakanalle...
-Pasi-
Vaimoni hoiti minulle vieraan naisen
3
1037
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko se Pasi Kummelista.
- Anonyymi
Joimme lasit viiniä, makoilin Tiian kanssa sängyllä vaimoni katsellessa meitä nojatuolista. Tiia kumartui puoleeni, otti nännini huuliensa väliin ja alkoi imeä. Vaimoni oli selvästi vinkannut millä minuun saa eloa... Inisin nautinnosta kun tuo nuori nainen imi ja näykki nännejäni. Hetken päästä hän siirtyi alemmas ja otti kaluni käteensä. Hän runkkaili sitä hetken, katsoi ruskeilla silmillään minua ja upotti elimeni suuhunsa. Hän imi ja nuoli penistäni, nuoli kasseja ja kädellään hieroi vartta. "Ihan topakka peli sinulla" Tiia sanoi ja imaisi minut taas suuhunsa. Hetken imettyään hän kiipesi päälleni ja ohjasi penikseni sisäänsä. "Ai kun tuntuu kivalta" hän sanoi ratsastaessaan kaluni päällä. Otin hänen niskastaan kiinni ja taivutin alaspäin kunnes sain tissin suuhuni. Työntelin kaluani tuohon tiukkaan naiseen ja imin hänen rintaansa. Tiia vastasi junttaamalla nivusiaan omaani vasten, kiihtyvällä tahdilla. En enää edes muistanut vaimoni läsnäoloa, keskityin vain naimaan tätä nuorta ihanuutta. Käännyimme kyljellemme, hetken pantuani vedin itseni ulos ja käänsin Tiian kontilleen. Asetuin hänen taakseen ja työnsin suuni hänen pyllynposkien väliin, aloin nuolla hänen häpyään takaa päin. Tiia inisi ja voihki, näin syrjäsilmällä kuinka vaimoni hieroi rintojaan, toinen käsi haarovälissä. Hetken nuoltuani asetin elimeni Tiian pillunhuulille ja työnnyin sisään. Tiia parahti kun junttasin elimeni hänen sisäänsä. Aloin työnnellä hitaasti, Tiian tissit heiluivat työntöjen tahdissa, otin toisen tissin käteeni ja puristelin nänniä. Minä ähkin ja Tiia voihki kun kirnusin hänen herkintään, puristelin rintaa. En tiedä kauanko nussin tuota ihanaa naista, lopulta kuitenkin tunsin lastin olevan taas lähellä, Tiiakin kuuli se hengityksestäni. Hän vetäytyi, kävi alleni selälleen ja tarjosi rintojaan minun tulla. Tartuin kaluuni ja runkkasin. Laukesin Tiian tisseille huohottaen raskaasti. Rojahdin hänen vierelleen, halasin häntä ja suutelin pitkään suulle. Spermani valuivat hänen rinnoiltaan pitkin kylkiä mutta se ei näyttänyt häntä häiritsevän. Suutelin hänen rintaansa, tunsin oman spermani maun suussani, mutta sekin oli ihan ok kun ottaa huomioon mitä olin saanut.
Käperryimme Tiian kanssa tiukkaan lusikkaan, kiedoin toisen käteni hänen rinnoilleen ja hän ohjasi toisen käteni jalkoväliinsä... Vaimoni katseli meitä ja ehdotti että ottaisimme pikku torkut, jos sitten vielä olisi virtaa, Tiiallahan on vielä yksi reikä, jota en ollut huomioinut...
-Pasi-- AnonyymiUUSI
Pötköttelimme aikamme, saatoin jopa torkahtaa Tiian kyljessä. Havahduin siihen että Tiia hieroi kädelläni pimpsaansa. Suutelin hänen niskaansa, hieroin toisella kädellä hänen rintaansa, Tiia huokaili nautinnosta. Huomasin vaimoni poistuneen huoneesta ja kuulin ääniä keittiöstä, lasien kilinää. Vaimoni palasi mukanaan kolme kuohuviinilasia. "Otetaanpa onnistuneelle illalle", hän sanoi ja ojensi meille lasit. Kilistimme maistoimme ja Tiia ojentautui sängylle selälleen, avaten jalkansa. Katselin lumoutuneena tuota nuorta naista, miten voi noin kaunis olla noin avoin, luonnollinen ja sinut itsensä kanssa?
Kävin Tiian jalkojen väliin, kaadoin tilkan cavaa hänen häpyhuuliensa väliin, se sai hänet kirahtamaan nautinnosta. Aloin nuolla tuota ihanaa emätintä. Tiia kiemurteli, inisi huokaili. Minä nuolin. Työnsin yhden sormen hänen sisäänsä, sitten toisen ja laitoin peukalon klitorikselle. Aloitin rytmikkään hieronnan. Toisella kädellä hyväilin Tiian rintaa. Kiihdytin tahtia, käteni vatkasi tuota märkää häpyä, Tiian voihkinta voimistui ja pian hänen selkänsä kaareutui, hän ulahti, ja laukesi kädelleni. Vedin varovasti sormeni pois hänen sisältään, hyväilin varovasti pimpsan päältä ja katselin kuinka vaaleaa nestettä valui tuon naisen pimpistä. Neste valui Tiian jalkoväliin, peppureiälle. Aloin varovasti hieroa hänen anustaan, ensin siitä päältä, sitten aloin hellästi työntämään sormeani tuohon liukkaaseen, tiukkaan reikään. Tiia värähti kun sormeni pääsi sulkijalihaksesta läpi. Saanko jatkaa, kysyin. "Jatka vaan" hän huokaisi. Työntelin sormeani varovasti Tiian peppuun, laitoin varovasti peukun klitalle ja jatkoin hieromista. Tiia ynisi, kiemurteli ja voihki. Hänen hengityksensä kiihtyi, uikutus voimistui ja kohta ulina saavutti huipun. Hän laukesi rajusti, sormeni syvällä hänen suolessaan. Suutelin hänen mahaansa, vedin sormeni hitaasti pois hänen pyllystään ja aloin runkata kaluani pystyyn. Valutin limaa Tiian pimpiltä hänen pyllyreiälleen, käänsin hänet mahalleen ja asetin penikseni hänen pyllyreijälleen. Painoin elimeni hitaasti Tiian peppuun. Hän voihki ja huokaili kun työnnyin tiukempaan reikään. Ininä vahvistui kun aloitin panemisen, vaimoni katseli vierestä kun työntelin penistäni toisen naisen peppuun. Tiian peppu oli ihanan tiukka, en kovin montaa työntöä kestänyt kun jo laukesin tuohon ihanaan tiukkuuteen. Rojahdin Tiian päälle, kaluni lupsahti ulos hänen pepustaan ja hän kääntyi halaamaan ja suutelemaan minua.
Vaimoni toi meille uudet kuohuviinit, joimme ne katsellen toisiamme. Suutelin Tiiaa...
-Pasi-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313924- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292248
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3062130- 381859
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461518- 1411477