Ministeri Lulu Ranne (ps) raivostui Antti Kaikkoselle: Kaikkonen oli itse perustamassa yhtiötä..

Anonyymi-ap

23

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahahahaaaaaaaa….antaapa Lulun luikuttaa ja raivota. On Lulukin tajunnut, että oma hillotolppa on vaarassa kun persujen kannatus sukeltaa. Nyt yrittää olla tehokas, jotta perus töppänä persut äänestäisivat hänt ensi vaaleissa. Muuten joutuu poispotkituksi, kun on niin alisuoriutunut tehtävissään.

• Anonyymi

- On aika ihmeelistä, että KEPU itse aloitti Turun-Tunnun.Junahankkeen ja nyt -MUKA Yrittää näyttää, miten pitäisi tehdä, - kovin on KEPU:laiset myöhässä Omasta Töppäyksestään .

- kun Junahanke alkoi, - niin silloin oli - VKK - Valta Kuuluu Keskustalle -voimissaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- On aika ihmeelistä, että KEPU itse aloitti Turun-Tunnun.Junahankkeen ja nyt -MUKA Yrittää näyttää, miten pitäisi tehdä, - kovin on KEPU:laiset myöhässä Omasta Töppäyksestään .

- kun Junahanke alkoi, - niin silloin oli - VKK - Valta Kuuluu Keskustalle -voimissaan .

Keskusta syyttää omasta aloitteesta taas muita, katso Kepu-Kanki peiliin

• Anonyymi

Niskalaukaus parantaisi sinutkin.

• Anonyymi

Sairauden puolelle menee noi persujen vouhotukset.

• Anonyymi

Kaikkonen on täysi torvelo politiikoksi.

• Anonyymi

Laita korkki kiinni

• Anonyymi

Kunhan tämä hallitus hajoaa, niin kylläpä onkin sillä uudella hallituksella töitä, oikeita töitä, korjata näiden töppöjen tekemisiä. Myös Lulukkaan tekosia.

• Anonyymi

Tuossa asiassa Lulu on kyllä oikeassa. Lulu on niitä harvoja persuja, joita melkein arvostan. Insinöörisnainen, ja erittäin selkeäsanainen tyyppi, mutta johtunee siitä, että hän luontaisesti puhuu "insinöörikieltä", jota meikäläinenkin ymmärtää proosan ja runouden sijasta.

Lulu istuu vähän huonosti persuihin, koska hän ei vaikuta olevan maahanmuuttovastaisessa psykoosissa, kuten koko muu puolue ja varsinkin sen äänestäjät. Enkä tarkoita, etteikö maahanmuuttoa saisi vastustaa, perustelut vaan tuppaa persuilla välillä olemaan aika persutteluja ja itse ainakin tulkitsen, että kyse on silloin tunnepohjaisesta inhosta erilaisia ihmisiä kohtaan, eikä järkevästä kriittisyydestä maahanmuuttoa kohtaan.

Toisaalta, missä muuallakaan Lululle olisi tilaa? Ei Kokoomus siedä järkeviä naisia. Benin tallissakin tytöistä naisiksi kasvatetut broilerit pakenevat puolueesta heti kun voivat, kuten Kirsi Piha.

Kyllähän toki Lukukin tuppaa usein olemaan poliitikko, mutta tuskinpa muuten olisikaan asiaa persujen eturiviin.

• Anonyymi

”– Mitä kepuloiset teki omalla vahtivuorollaan muuta kuin perusti Turun tunnin juna -yhtiön, halusi vähentää autoilua ja harrasti vihreää ilmastopolitiikkaa?”

Kepuloinen pettää aina. Sosialistihallituksen apupuolue.

• Anonyymi

En minäkään muista yhtään hyödyllistä päätöstä, jota keput olisivat olleet tekemässä sen jälkeen kun Sipilästä tuli pj. Vaikea uskoa, että Kaikkonenkaan saa tuosta enää mitään toimivaa puoluetta parsittua. Sinänsä Kaikkonen kyllä on niitä harvoja kepuja, joista vielä pidän. Mikko Savolakaan ei ole huonompi, äänesti miinojen puolesta myös 2011.

• Anonyymi

Tekeekö kepu taas hallitukselle välikysymyksen omasta tunninjunahankkeestaan?

• Anonyymi

Maailmantilanne muuttuu välillä. Se, mikä vaikutti joskus hyvältä idealta ei välttämättä ole sitä enää myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmantilanne muuttuu välillä. Se, mikä vaikutti joskus hyvältä idealta ei välttämättä ole sitä enää myöhemmin.

Niin äitisikin sanoi, että olit virhe, mutta tilanne oli erilainen, kun oli aina humalassa.

• Anonyymi

Ei ole yllätys kepulta.Vanha sanontakin on,että kepu pettää aina

• Anonyymi

Kepu on ollut demareiden ohella kaikkein pahimpia kansankusettajia kautta aikain Suomessa.

• Anonyymi

No miksi pitää väen väkisin pitää yllä ja yhtiökin ruokkia. On niitä yrityksiä lakannut viime aikoina useampikin...

• Anonyymi

Kaikkonen on täysi surkimus.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ryhdikäs päätös Keskustalta. Ajat ovat muuttuneet, pitää asettaa hankkeet tärkeysjärjestykseen. Eikä ensimmäisenä suinkaan ole länsirata.
      Aivan oikein.

• Anonyymi

Aivan oikein. Vastuunsa kantava yritysjohtaja ajaa alas yrityksen kun se on tarpeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikein. Vastuunsa kantava yritysjohtaja ajaa alas yrityksen kun se on tarpeen.

Tässäkin nähdään, miten kaksinaamainen kansankusettaja Antti Kaikkosen johtama keskusta on ja sen kyllä Suomen kansa jo tietääkin karvaasta kokemuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe