kommentointia? Kurjaa kun kaikille ei ole suotu ulkonäköä.
Saat varmaan usein negatiivista
29
477
Vastaukset
- Anonyymi
En. Sinusta en tiedä.
- Anonyymi
Silti sulla ei seiso muille. Luuseri.
- Anonyymi
Tuossa luulossa on hyvä elää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa luulossa on hyvä elää
Ainakin aiemmin.
- Anonyymi
Älä dissaa ihmisiä.
- Anonyymi
Rumat on naiset ja miehet ovat aina kaikkein kovimpia kommentoimaan ja haukkumaan muiden ulkonäköä. Tämä on niin monesti nähty.
- Anonyymi
Kauniiksi kutsuttu monta kertaa.
- Anonyymi
Ei kaikki sentään ole KUNNIANLOUKKAUS käräjille sen takia kohdanneet haastaa ja lähteä kuljettamaan vankilaan sen takia.
- Anonyymi
Hakeudu hoitoon.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Jos ollaan hetken rehellisiä, niin oikeastaan kaikki Lähi-idästä tulleet näyttää huippumalleilta juutalaisia lukuun ottamatta.
Tuollahan ne ajelee autoilla miten sattuu, kun naiset rääkkää ne aivan mielisairaaks. - Anonyymi
Aloittaja saa.
- Anonyymi
Kunhan oma perse ei oo niin ruma, kun sun naama, niin kaikki hyvin 🤣
- Anonyymi
HÖPÖTYSTÄ
- Anonyymi
Ootko kenties ihastunu kun härkit tolla lailla?
- Anonyymi
Ei mun ulkonäkö oikeestaan herätä mitään mielenkiintoa ihmisissä. En oo ainakaan huomannut.
- Anonyymi
Juu todellakin saan 😉
- Anonyymi
Joo oon yx perCnaama mieheks
- Anonyymi
Mies ei todellakaan ole lähelläkään tuollaista ja aion puolustaa häntä tuollaiselta skeidalta loppuun asti.
Yxi S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei todellakaan ole lähelläkään tuollaista ja aion puolustaa häntä tuollaiselta skeidalta loppuun asti.
Yxi SSatu-täti pysyy ny vaan siel omassa buduaarissaan, ja juttelee sen oman peilinsä kanssa.
- Anonyymi
Joo, ne kateelliset kadehtii mun ulkonäköä!
- Anonyymi
Juu ja ne sanojat ovat itse napakymppejä
- Anonyymi
Se on jännä juttu että rumaksi haukkujat ei koskaan ole itse hyvännäköisiä. Minkä takia sitten pitää arvostella muita? Peili esiin...
- Anonyymi
Oon kuningatar? Eks tienny. Hah.
- Anonyymi
Niin ne kyttää ja nauraa, katseet kääntyy pois rivissä
- Anonyymi
Sinun kannattaa hakea apua jo pikkuhiljaa. Tuo ei ole tervettä käytöstä.
- Anonyymi
Saan aivan ihanaa positiivista palautetta,kehua ja imartelua. En tiä enää miten tämän ottaisi.. kuin olisin jokin kuninkaallinen🤗 😍🥰
- Anonyymi
Joo, pääasiassa siitä, kun en ole vapaa. Ottajia olisi jonossa.
- Anonyymi
En todellakaan saa. Miksi edes olisin ihmisten kanssa, jotka kokevat tarpeelliseksi haukkua jonkun ulkonäköä?😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152206
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1712174- 1051067
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢114864Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46857Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah163835Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35806Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30756- 124738
- 43714