kommentointia? Kurjaa kun kaikille ei ole suotu ulkonäköä.
Saat varmaan usein negatiivista
24
338
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En. Sinusta en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Silti sulla ei seiso muille. Luuseri.
- AnonyymiUUSI
Tuossa luulossa on hyvä elää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa luulossa on hyvä elää
Ainakin aiemmin.
- AnonyymiUUSI
Älä dissaa ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Kauniiksi kutsuttu monta kertaa.
- AnonyymiUUSI
Ei kaikki sentään ole KUNNIANLOUKKAUS käräjille sen takia kohdanneet haastaa ja lähteä kuljettamaan vankilaan sen takia.
- AnonyymiUUSI
Hakeudu hoitoon.
- AnonyymiUUSI
Joo
- AnonyymiUUSI
Jos ollaan hetken rehellisiä, niin oikeastaan kaikki Lähi-idästä tulleet näyttää huippumalleilta juutalaisia lukuun ottamatta.
Tuollahan ne ajelee autoilla miten sattuu, kun naiset rääkkää ne aivan mielisairaaks. - AnonyymiUUSI
Aloittaja saa.
- AnonyymiUUSI
Kunhan oma perse ei oo niin ruma, kun sun naama, niin kaikki hyvin 🤣
- AnonyymiUUSI
HÖPÖTYSTÄ
- AnonyymiUUSI
Ootko kenties ihastunu kun härkit tolla lailla?
- AnonyymiUUSI
Ei mun ulkonäkö oikeestaan herätä mitään mielenkiintoa ihmisissä. En oo ainakaan huomannut.
- AnonyymiUUSI
Juu todellakin saan 😉
- AnonyymiUUSI
Joo oon yx perCnaama mieheks
- AnonyymiUUSI
Mies ei todellakaan ole lähelläkään tuollaista ja aion puolustaa häntä tuollaiselta skeidalta loppuun asti.
Yxi S - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei todellakaan ole lähelläkään tuollaista ja aion puolustaa häntä tuollaiselta skeidalta loppuun asti.
Yxi SSatu-täti pysyy ny vaan siel omassa buduaarissaan, ja juttelee sen oman peilinsä kanssa.
- AnonyymiUUSI
Joo, ne kateelliset kadehtii mun ulkonäköä!
- AnonyymiUUSI
Juu ja ne sanojat ovat itse napakymppejä
- AnonyymiUUSI
Se on jännä juttu että rumaksi haukkujat ei koskaan ole itse hyvännäköisiä. Minkä takia sitten pitää arvostella muita? Peili esiin...
- AnonyymiUUSI
Oon kuningatar? Eks tienny. Hah.
- AnonyymiUUSI
Niin ne kyttää ja nauraa, katseet kääntyy pois rivissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995