Hyvää Eino Leinon päivää edesmenneen koneliikkeen upealle neljälle uutterille ja ammattitaitoisille raatajille. Kiuruvetiset ei unohda teitä koskaan. Pielavedeltä asti teitä kaivataan.
Toivotan kovasti.
18
462
Vastaukset
- Anonyymi
Menisit töihin kuten kyseiset neljä uutteraa. Saattaisit parantua tästä joutavasta länkytyksestä.
- Anonyymi
Kyseiset 4 uutteraa ovat kovia työihmisiä. Ahkeria ja ammattitaitoisia. Ansaitsevat kaikkien huomion, kunnioituksen ja muistamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseiset 4 uutteraa ovat kovia työihmisiä. Ahkeria ja ammattitaitoisia. Ansaitsevat kaikkien huomion, kunnioituksen ja muistamisen.
Nouseppa vötkylä ylös sieltä sohvanpohjalta ja lähe vaikka nurmikonleikkuuseen, hop, hop !
- Anonyymi
Aloittaja epäonnistui kaikessa
- Anonyymi
Aloittaja on superonnistuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤡🤡🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo-o, onpa todella! Samat toivotuslätinät vuosikausia...
- Anonyymi
Ei tarte nousta ku on ropottileikkur.
- Anonyymi
Aloittajalla hipsii kompressorin isopyörä korvien välissä pahasti.
- Anonyymi
Aloittaja osaa arvostaa oikeita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja osaa arvostaa oikeita ihmisiä.
Esa Pakarinen lauloi muinoin:
"Savonmuahan oekeet immeiset veti Lentävä Kalakukko!"
Aloittajan tekstistä ja samanhenkisistä kommenteista päätellen
laulun sanat tuskin pitävät täysin kutiaan.
- Anonyymi
Sinusta tulisi tiernapoika.
- Anonyymi
Aikuiset ihmiset haukkuu toisia vuodesta toiseen on joillain huvit kyllä
- Anonyymi
Yksinkertaisilla
on yksinkertaiset huvit.
Möllykkäporukkaa.
- Anonyymi
Jos ei elämässä muuta sisältöä ole, niin sitä voi joutessaan ihan vähän väliä jonkun lässytystoivotuksen väsätä "keskustelupalstalle" TYÖTÄ TEKEVILLE henkilöille 😄 Kehu toki muutkin TYÖTÄ TEKEVÄT samalla!
Minä annan suoran kiitoksen asiakaspalvelusta paikassa kuin paikassa ihan livenä, ja myöskin kielteisemmänkin tarvittaessa.
Onkohan tämän anonyymin toistotoivottajan ihan mielenterveydellinen harrastus tämä uusiutuva löpinä..... 🤔 Ei uskalla kasvotusten toivotuksiaan kertoa..., mutta pohjimmainen pointtihan tässä taas onkin taas kerran kivi kengässä Metsolan yrittäjää kohtaan 😄- Anonyymi
Ja lässyn lässyn taas kerran, tollo! Älä lässytä, kun et kerran tiedä asiasta!
- Anonyymi
Kaikki joskus olemme edesmenneitä.
- Anonyymi
Pakkomielteitä!
sanoisin.
Ja sanonkin:
pakkomielteitä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423