Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Tykkään seksistä ja olen aika puhelias.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan nuolla sinun kaunista pimpsaa eri paikoissa.
Minun Snapchat on nimellä Rauno Johannes Kajander
Toivottavasti sinulla on Snapchat
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOTA KIINNOSTAA SEKSISUHDE JOSSA ON SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
20
122
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä se siitä iloksi muuttuu ja päivä paistaa sinunkin risukasaasi, kun yritysjohtaja tulee kyläilemään ja voitte hipelöidä toistenne pikku pippeleitä.
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASRANEJUURANE kirjoitti:
Kato ku sä homo tajusit taas piipittää e
Loppuiko näppäimistöstäsi kirjaimet, vai mitä tapahtui? 🧐
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä tajusit taas piipittää itestäs
Kukkakeppi-Kajander ottaa nyt vaan kiltisti iltalääkkeet ja menee odottamaan, että Lefa, Kössi, Lahden setä ja yritysjohtaja tulevat ilahduttamaan iltaasi. 😁
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä tajusit taas piipittää itestäs
Ei tänäänkään pillua Sedälle mutta hanskakäsi heilumaan velipojan kanssa yhtäaikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänäänkään pillua Sedälle mutta hanskakäsi heilumaan velipojan kanssa yhtäaikaa
Ei veljesten vehkeissä ole vartta, johon tarttua hanskakädellä. Pinseteillä ne nytkyttävät pikku pippeleitään.
- AnonyymiUUSI
ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO ONKO
Kysy nyt vielä muutaman kerran niin saat noin 2 tunnin pakkonukutuksesi lomassa ehkä hoksata ETTEI TAASKAAN OLLUT !!!!
Kato ku kato ku kato ku olet niin yksinkertainen Rauno Vihannes Kajander ettet olisi ikinä etukäteen osannut arvata että juuri tänään ei ollut 🤣
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
Mistä löysit Rauno taas sen hippulihäkin lukon avaimen?
- AnonyymiUUSI
Mikä helvetti on hippulihäkki? Käytätkö sinä sellaista?
- AnonyymiUUSI
Kuinka paljon asiassa auttaa se että spämmäät palstalle kymmenittäin lapsellisia ja typeriä "seuranhakujasi"? Kerron sulle vastauksen: EI YHTÄÄN!
- AnonyymiUUSI
Aina kun SEDÄN aloitukset täyttyy kaikella paskalla, SETÄ spämmää uuden, kuin aloittaakseen puhtaalta pöydältä 🤦 Ei vain tajua olevansa palstan legendaarisin trolli
- AnonyymiUUSI
Raunon ”setäilyn” pointti ei ole seuran löytäminen vaan pakkomielteinen häiriköinti ja perseily. Kyseessä on sairas ihminen, joka ei mahda mitään omalle käytökselleen.
- AnonyymiUUSI
KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU KATO KU
- AnonyymiUUSI
Kysyttiinkö sinulta jotakin?
Anonyymi kirjoitti:
Raunon ”setäilyn” pointti ei ole seuran löytäminen vaan pakkomielteinen häiriköinti ja perseily. Kyseessä on sairas ihminen, joka ei mahda mitään omalle käytökselleen.
Kato ku sä tajusit piipittää jälleen ITESTÄS kysipää
- AnonyymiUUSI
Haista sinä KYSIPÄÄ oma pieni pippelisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiinkö sinulta jotakin?
Voi olen niin pahoillani kun loukkasin
- AnonyymiUUSI
Kato ku itestäs uliset
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olen niin pahoillani kun loukkasin
Et loukannut. Vastasin Raunon raivokkaaseen PIIPITYKSEEN, jonka ylläpito näyttää poistaneen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902