Loppuunmyyty Ilovaari-festivaali keräsi Joensuun Ilosaareen viikonloppuna yhteensä 10 000 kävijää.
Yleisöennätyksensä tehnyt Ilovaari
17
241
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa ihmisillä rahaa millä mällätä..Juopotella.
- Anonyymi
Paljonpa on keskenkasvuisen kehitystasolle jääneitä ikiteinejä.
En lähtisi moisille juhlille vaikka maksettaisiin.- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Kasvakaa aikuisiksi ja jättäkää rokkihommat pennuille. Aikansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.
- Anonyymi
Ilovaarirokissa kävijät varmaan myöskin leikkivät vielä legoilla ja lukevat aku ankkaa... 😂🤣😂
- Anonyymi
Eipäs, vaan ne pukeutuvat nuorten vaatteisiin ja lähtevät Ilosaarirokkiin leikkimään nuoria. Ikinuoret jaksavat.
- Anonyymi
Miksei ole ilomuori rokkia? Kyllä me sataprosenttista tasa-arvoa vaativat olemme huolissamme.
- Anonyymi
Iloiäkäshenkilörock olisi ilman muuta parempi. Esiintyjäksi esim Kolmas henkilö yhtye.
- Anonyymi
Älä anna niille ideoita.
- Anonyymi
Melkoisen kosteat olosuhteet idässä.🌧️
- Anonyymi
Hölömöt menee noihin roskarokkeihi.
- Anonyymi
Sillon olit varmaan siekin siellä😄😄😄
- Anonyymi
Hieno tapahtuma jatkuu tulevaisuudessakin.
- Anonyymi
Veikkaan että tämäkin pilataan tulevina vuosina kun pitää saada voittoa, kohta siellä esiintyy mirellaa ym uusia bändejä..lopulta siitä tulee joku ilosaarirockin etkot -tapahtuma
- Anonyymi
Toistensa klooneja olevia samanlaisia vinku-iitoja yleensä esiintyjät näissä tapahtumissa.
Kansan radiossa eräs soittaja osuvasti sanoikin että miksi ihmeessä nämä nykyiset nuoret naislaulajat kaikki vinkuvat kuin siat...- Anonyymi
Onneksi kansanradioon soittavat ja kirjoittavat eivät ole päättävissä asemissa. Olisi elämä aikamoista hurlumheitä, jos heidän pillinsä mukaan tanssittaisiin. Jos ette usko, niin kuunnelkaahan sunnuntaisin pariin kertaan klo 12.08 alkaen.
Ps. kansanradioon soittavat enimmäkseen ne samat, joilla on patoutunut tarve tuoda esiin itseään, ei niinkään sitä pikkupikku-asiaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kansanradioon soittavat ja kirjoittavat eivät ole päättävissä asemissa. Olisi elämä aikamoista hurlumheitä, jos heidän pillinsä mukaan tanssittaisiin. Jos ette usko, niin kuunnelkaahan sunnuntaisin pariin kertaan klo 12.08 alkaen.
Ps. kansanradioon soittavat enimmäkseen ne samat, joilla on patoutunut tarve tuoda esiin itseään, ei niinkään sitä pikkupikku-asiaansa.Voi olla, mutta oikeassapa tuo oli vinku-iita asiassa, sen allekirjoittaa varmaan moni.
Lähes kaikki nuoret naislaulajat toistensa kaltaisia kimittäjiä, vinkujia ja honottajia.
Ei sellaista kertakaikkiaan jaksa kuunnella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011