Mikä tuo ääni on

Anonyymi-ap

Minulta kysyttiin? No tuo on niitä tuulikyrpienääntä! Kyllä taas on sellainen meteli että ensi yönä valvoo moni muukin kuin minä. En tiedä miten taas selviää huomisen töistä? 🥺

18

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Voi jumalauta tuota sun vinkumistas. 🙄

• Anonyymi
        UUSI

Tule vittu itte koittaa miten se uni maistuu

• Anonyymi
        UUSI

Helppo huudella kun ei ole omalla kohdalla.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä on kurja vaiva sulle annettu. Miten niin lähelle asutusta on laitettu tuollaiset? Eikö kukaan voi niille mitään? Ootko lähestynyt esim sun kansanedustajaa

• Anonyymi
        UUSI

Lähelle? Yli 10 km

• Anonyymi
        UUSI

Mun? Ei mulla ole mitään mun edustajaa. On niitä kirjoituksia lähetetty satoja miten nuo häiritsee mutta mitään ei muuteta mitään ei tehdä. Kukaan ei uskalla tehdä mitään. Ihmiset kärsii, muuttaa pois mutta mitään ei tehdä, rakentaminen vaan kiihtyy. Kun on tuo muka ilmastonmuutos ja hiilihumppavedätus!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun? Ei mulla ole mitään mun edustajaa. On niitä kirjoituksia lähetetty satoja miten nuo häiritsee mutta mitään ei muuteta mitään ei tehdä. Kukaan ei uskalla tehdä mitään. Ihmiset kärsii, muuttaa pois mutta mitään ei tehdä, rakentaminen vaan kiihtyy. Kun on tuo muka ilmastonmuutos ja hiilihumppavedätus!

Ilmastonmuutos on totta, se on vuosikymmenten aikana tehtyjen tutkimusten tulos. Ne myllyjen äänet on vain sun päässäsi.

• Anonyymi
      UUSI

Otappa kunnalta joku rakennusvalvonnasta mittaamaan desipelit. Nimittäin mä otin kun naapurin ilmalämpöpumppu resonoi makkariin

• Anonyymi
        UUSI

Ei tavalliset dB mittarit mitään näytä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tavalliset dB mittarit mitään näytä.

Kyllä se humina rekisteröityy. Ootko selvittäny tuota

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se humina rekisteröityy. Ootko selvittäny tuota

Kun kaikkien ihmisten kuulo ei sitä kuule eikä mittarit ota jos on väärän laiset. Ääni menee alle 4hertsin jopa yhteen hertsiin. Rakennus resonoi,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kaikkien ihmisten kuulo ei sitä kuule eikä mittarit ota jos on väärän laiset. Ääni menee alle 4hertsin jopa yhteen hertsiin. Rakennus resonoi,

Kysy kunnan rakennustarkastajalta kuitenkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy kunnan rakennustarkastajalta kuitenkin

Mitä se auttaa vaikka mitattais? Ei ole auttanut mitkään "paremmatkaan" mittaukset kun ei ole ollut muka hyväksyttyjä tuulikyrpäfirmojen mittauksia. Naapurikunnasta tuo ääni tulee, ei ole onneksi vielä omassa kunnassa, ainakaan vielä. Jos suunnitelmat toteutuu niin lähtö tulee,jään keskelle myllyjä.

• Anonyymi
      UUSI

Tarpeeksi varakas kenellä suhteita sopiviin tahoihin, sellainen kun menettää yöunensa ja mökkinsä hiljaisuuden niin alkaa jotain tapahtumaan.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö ole vähän outo juttu että ääntä on saman verran kuin talvella vaikka ydinvoimalat ja vesivoima,nyt kesällä vielä aurinkovoimakin tuuppaa täyttä vaikka kulutus vain ehkä kolmas osa talvikulutuksesta. Jokin mättää, ei täsmää. Tahallista häirintää,täsmä häirintää kun kohde tiedetään. Ennenkin myllyjä tuolla ollut mut kaikki alkoi kun heleninkyrvät pystytettiin. Joku kusipää ajaa niitä tahallaan vastoin määräyksiä.

• Anonyymi
      UUSI

Tee sinun makuuhuoneesta äänieristetty.

• Anonyymi
        UUSI

Jos tiedät niin kerro mikä ja millainen rakenteen pitäisi olla? Miten vahvat eristeet? Miten eristän kaiken irti talon rakenteista ettei ääni kulje? Mistä saa tietoa? Kun sitä ei ole missään koskaan tutkittu miten tuosta äänestä pääsee eroon kuin muuttamalla pois????!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tiedät niin kerro mikä ja millainen rakenteen pitäisi olla? Miten vahvat eristeet? Miten eristän kaiken irti talon rakenteista ettei ääni kulje? Mistä saa tietoa? Kun sitä ei ole missään koskaan tutkittu miten tuosta äänestä pääsee eroon kuin muuttamalla pois????!!!

Ja ne äänieristeet on ihan vatun kalliita. Pitäis eristää koko talo ja verstas ja ulkosauna ja piha😞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe