Minulta kysyttiin? No tuo on niitä tuulikyrpienääntä! Kyllä taas on sellainen meteli että ensi yönä valvoo moni muukin kuin minä. En tiedä miten taas selviää huomisen töistä? 🥺
Mikä tuo ääni on
18
143
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi jumalauta tuota sun vinkumistas. 🙄
- AnonyymiUUSI
Tule vittu itte koittaa miten se uni maistuu
- AnonyymiUUSI
Helppo huudella kun ei ole omalla kohdalla.
- AnonyymiUUSI
Kyllä on kurja vaiva sulle annettu. Miten niin lähelle asutusta on laitettu tuollaiset? Eikö kukaan voi niille mitään? Ootko lähestynyt esim sun kansanedustajaa
- AnonyymiUUSI
Lähelle? Yli 10 km
- AnonyymiUUSI
Mun? Ei mulla ole mitään mun edustajaa. On niitä kirjoituksia lähetetty satoja miten nuo häiritsee mutta mitään ei muuteta mitään ei tehdä. Kukaan ei uskalla tehdä mitään. Ihmiset kärsii, muuttaa pois mutta mitään ei tehdä, rakentaminen vaan kiihtyy. Kun on tuo muka ilmastonmuutos ja hiilihumppavedätus!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun? Ei mulla ole mitään mun edustajaa. On niitä kirjoituksia lähetetty satoja miten nuo häiritsee mutta mitään ei muuteta mitään ei tehdä. Kukaan ei uskalla tehdä mitään. Ihmiset kärsii, muuttaa pois mutta mitään ei tehdä, rakentaminen vaan kiihtyy. Kun on tuo muka ilmastonmuutos ja hiilihumppavedätus!
Ilmastonmuutos on totta, se on vuosikymmenten aikana tehtyjen tutkimusten tulos. Ne myllyjen äänet on vain sun päässäsi.
- AnonyymiUUSI
Otappa kunnalta joku rakennusvalvonnasta mittaamaan desipelit. Nimittäin mä otin kun naapurin ilmalämpöpumppu resonoi makkariin
- AnonyymiUUSI
Ei tavalliset dB mittarit mitään näytä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tavalliset dB mittarit mitään näytä.
Kyllä se humina rekisteröityy. Ootko selvittäny tuota
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se humina rekisteröityy. Ootko selvittäny tuota
Kun kaikkien ihmisten kuulo ei sitä kuule eikä mittarit ota jos on väärän laiset. Ääni menee alle 4hertsin jopa yhteen hertsiin. Rakennus resonoi,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun kaikkien ihmisten kuulo ei sitä kuule eikä mittarit ota jos on väärän laiset. Ääni menee alle 4hertsin jopa yhteen hertsiin. Rakennus resonoi,
Kysy kunnan rakennustarkastajalta kuitenkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy kunnan rakennustarkastajalta kuitenkin
Mitä se auttaa vaikka mitattais? Ei ole auttanut mitkään "paremmatkaan" mittaukset kun ei ole ollut muka hyväksyttyjä tuulikyrpäfirmojen mittauksia. Naapurikunnasta tuo ääni tulee, ei ole onneksi vielä omassa kunnassa, ainakaan vielä. Jos suunnitelmat toteutuu niin lähtö tulee,jään keskelle myllyjä.
- AnonyymiUUSI
Tarpeeksi varakas kenellä suhteita sopiviin tahoihin, sellainen kun menettää yöunensa ja mökkinsä hiljaisuuden niin alkaa jotain tapahtumaan.
- AnonyymiUUSI
Eikö ole vähän outo juttu että ääntä on saman verran kuin talvella vaikka ydinvoimalat ja vesivoima,nyt kesällä vielä aurinkovoimakin tuuppaa täyttä vaikka kulutus vain ehkä kolmas osa talvikulutuksesta. Jokin mättää, ei täsmää. Tahallista häirintää,täsmä häirintää kun kohde tiedetään. Ennenkin myllyjä tuolla ollut mut kaikki alkoi kun heleninkyrvät pystytettiin. Joku kusipää ajaa niitä tahallaan vastoin määräyksiä.
- AnonyymiUUSI
Tee sinun makuuhuoneesta äänieristetty.
- AnonyymiUUSI
Jos tiedät niin kerro mikä ja millainen rakenteen pitäisi olla? Miten vahvat eristeet? Miten eristän kaiken irti talon rakenteista ettei ääni kulje? Mistä saa tietoa? Kun sitä ei ole missään koskaan tutkittu miten tuosta äänestä pääsee eroon kuin muuttamalla pois????!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät niin kerro mikä ja millainen rakenteen pitäisi olla? Miten vahvat eristeet? Miten eristän kaiken irti talon rakenteista ettei ääni kulje? Mistä saa tietoa? Kun sitä ei ole missään koskaan tutkittu miten tuosta äänestä pääsee eroon kuin muuttamalla pois????!!!
Ja ne äänieristeet on ihan vatun kalliita. Pitäis eristää koko talo ja verstas ja ulkosauna ja piha😞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986