Ihan ilman syytäkin, vai oliko tuo kommentoija joku muu?
Oletko mies tooosi mustasukkaista tyyppiä
21
269
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Öööbbb
- AnonyymiUUSI
Mustasukkaisuus? Käytän mustia sukkia ja uskon, että minusta voisi joku näin ajatellakin, että voin olla mustasukkaista tyyppiä? Itse kuitenkin mietin asioita paljon, epäilen muita jos sille on aihetta? Miettinyt sitäkin, jos on aihetta sille niin toimisin niin, kuin luottamuksen menettänyt mies eli ottaisin etäisyyttä toiseen.
Ei ole lapsia niin tämä olisi se helpoin tie irti ihmisestä, joka ei ole luottamuksen arvoinen. Tämä osin syynä myös sille, miksi olen sinkku, olen varovainen ihmissuhteiden kanssa, haluan minimoida riskit joutua kohtaamaan nainen, joka ei ole luottamuksen arvoinen.
Löydänkö itselleni luotettavan naisen, onkin jo toinen juttu? Erehtynyt olen luulemaan toisista liian hyvää? Pettynyt myös. Aika näyttää löydänkö vai tuleeko minusta yksi ikisinkku muiden joukossa? Olen sitäkin vaihtoehtoa ajatellut mielessäni, eikä sekään ole minulle katastrofi vaan enempikin vain toteamus, että en ole ollut tämän suhteen onnekas vain?
Olen aktiivinen liikkuja, mutten aktiivinen etsimään kumppania. Ajattelen enempi nykyisin niin, että sellainen tulee jos on tullakseen ja ei tue, jollei tule arjessa niitä kohtaamisia, jotka voisi näitä mahdollistaa? Työtön olen, mut omillani toimeentuleva. en koe olevani niitä halutuimpia mies ehdokkaita siksi tyydyn olemassa olevaan helpommin (yksin oloon).
- AnonyymiUUSI
Kyse ei ole mustasukkaisuudesta, jos on faktaa/todisteita. Palkkaisin yksityisetsivän seuraamaan ja keräämään tietoa. Sain häneltä raportin kuvineen, joka tukee erään tutun kertomaa, kun pyysin käydä testaamassa sinua.
- AnonyymiUUSI
Ei osu, koska minua ei ole kukaan testannut. 🙄🥱
- AnonyymiUUSI
Tuttusi valehteli, koska kukaan ei ole minua testaillut mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuttusi valehteli, koska kukaan ei ole minua testaillut mitenkään.
Yksityisetsivän raportti/valokuvat ei valehtele. Lisäksi tuttavan spesifit kertomukset vahvisti vain muualta tulleita kuulopuheita.
- AnonyymiUUSI
Palkkasit yksityisetsivän miksi ? Mitä epäilit ? Eikös tuo ole vähän törkeetä ?
- AnonyymiUUSI
Kuulin hänestä muilta ikävää juttua. En halunnut uskoa väitteitä todeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin hänestä muilta ikävää juttua. En halunnut uskoa väitteitä todeksi.
Ikäviä juttuja kenestä ?
- AnonyymiUUSI
Miks niin monta oota
- AnonyymiUUSI
leikillä plus reagoin nopee tylysti esim viestillä mut todellisuus on se et naama pysyy peruslukemilla vaikka ympärillä tapahtus mitä kovin pitkään. osaan olla kaikel taval vaikee ja kylmä mut uskollisuuden nostan korkeelle
- AnonyymiUUSI
Voitasko puhua ?
- AnonyymiUUSI
Ketkä?
- AnonyymiUUSI
Jaa, ei kuule tule paljoa kirjoiteltua täällä.
- AnonyymiUUSI
Kirjoitukset jääneet vähiin, pitkään poissa mikään näyttänyt muuttuvan. Jatkoja.
- AnonyymiUUSI
En. Olen sitä tyyppiä joka huolii vain naisen joka itse omistautuu minulle, en sitä tyyppiä joka yrittää väkisin omistaa. En ala mihinkään jos ei ole selvää, että nainen haluaa minusta kaikkein tärkeimmän ihmisen itselleen koko maailmassa. Miehen kuuluu olla vaimonsa omaisuutta ja vaimon miehen omaisuutta. Tämä omistajuus perustuu molempien tahtoon ja suostumukseen.
- AnonyymiUUSI
Just näin. En voisi enempää yhtyä.
- AnonyymiUUSI
Mustasukkaisuus tappoi kissan.
Nykyisin sinkkuna ja kaipaamassa taas 🤭❤️😂- AnonyymiUUSI
Se oli uteliaisuus, mikä tappoi kissan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se oli uteliaisuus, mikä tappoi kissan.
Hahaha reality vs. arkipäivä. Kukaan tunnista eroa. Vähänkuin...noh arvatkaa itse.
- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse olla kenellekään mustasukkainen, kun oma elämä on hyvää, on hyvännäköinen, fiksu, mukava ja varakas. Silloin voi nauraa kaikille naisille, jotka yrittävät tehdä mustasukkaiseksi, kun tietää, että paskempaan joutuvat tyytymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498