Kirkko Västeråsissa.

Anonyymi-ap

Kirkon pappi Pavel Makarenko on epäilty venäjän salaisen palvelun agentti. Saanut salaiselta palvelulta mitalin 2023. Kirkko on sotilastukikohdan lähellä. Käyttääkö Venäjä maassamme Lukoil Teboil asemia myös vakoiluun. Onko paikkakuntamme venäläisellä Lukoil Teboililla tälläisiä yhyeyksiä venäjän salaiseen palveluun? Pitääkö olla huolissaan?

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiuruveden Lukoil Teboil on itse asiassa Venäjän salaisen palvelun päätukikohta Suomessa. Mutta ei syytä huoleen, Supo on tietoinen asiasta ja on soluttautunut KGB:n (vai mikä FSB se nykyään on) agenttien joukkoon js välittää tiedustelutiedot suoraan CIA:lle ja Natolle.

Kaiken kaikkiaan tilanne näyttää Suomen ja Naton kannalta muutenkin hyvältä, sillä FSB:n johtava agentti Suomen ja Euroopan alueella Tarja Halonen on vaivihkaa siirretty sivuraiteelle. Häntähän varsinkin ulkomaalaiset erehtyivät pitämään stand up -koomikkona, sen verran hullunkurisia hänen laussuntonsa olivat.

• Anonyymi
        UUSI

Me venäläisen ortodoksikirkon jäsenet ehdotamme presidentti Putinia Nobelin rauhanpalkinnon saajaksi. Hän on ainoa kriteerit täyttävä ehdokas.

• Anonyymi

Kyllähän pölhön näköinen putinisti
      hattu korvilla istuessaan,
      sätkää kahvinjuonnin lomassa kääriessään
      ja tuulta paskaa höpöttäessään
      voisi olla Venäjän salaisen palvelun agentti,
      koska sellaista tyyppiä ei kukaan agenttina pitäisi.
      Agentin ajatellaan olevan kuten Bond, James Bond.

• Anonyymi

Ruotsisaa putinistien on kokoonnuttava ortodoksisessa kirkossa, kun venäläinen Lukoil, Teboil on maassa kielletty.

• Anonyymi
        UUSI

Käytännössä kumpikin on mahdoton,
        niin juntti kuin elokuvien Bond.
        Vakoilutehtävissä liikkuvan agentin
        pitäisi olla väritön, harmaa ja hiljainen tyyppi,
        jota ei seinäpaperista erota...

• Anonyymi

Miksei baltian maissa ja puolassa ole Lukoil Teboileja enään? Ennen tätä venäläistä huoltisketjua oli siellä.

• Anonyymi

Putinin tänään erottama ministeri ampui itsensä Iltapäivälehtien mukaan. Täällä tebskalla mietittiin aseen varmaan lauenneen vahingossa, kun hän putsasi sitä. Sellaisia vahinkoja sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinin tänään erottama ministeri ampui itsensä Iltapäivälehtien mukaan. Täällä tebskalla mietittiin aseen varmaan lauenneen vahingossa, kun hän putsasi sitä. Sellaisia vahinkoja sattuu.

Ministerin sukujuuret lienevät Pöljältä,
        jos putsasi panostettua ja lipastettua asetta.

• Anonyymi
        UUSI

Baltian maissa Puolassa ja muissa länsieuroopan ei ole Lukoil Teboilia, koska firma on karkotettu sieltä. Viimein valtio oli Eesti, joka heitti venäläisen Lukoilin maasta ulos. Venäläinen Lukoil Teboil toimii venäjän lisksi valkovenäjällä ja suomessa. Muualla todettu turvallisuusuhaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe