Kaupunki on osoittanut minulle vuokra-asunnon Kapponkadulta. Mietityttää että kun en käytä huumeita enkä alkoholia niin miten tulen siellä pärjäämään?
Kapponkadulla asuminen
14
252
Vastaukset
- Anonyymi
Annan sulle vinkin että pysy ihan omissa oloissa äläkä ota yhteyttä ulkomaailmaan sillä Kapponkadulla vain harva on päihteetön. Minä asuin Kapponkadulla vuosia sitten ja kun sinne muutin olin päihteetön, mutta jo kuukauden asumisen jälkeen olin sekakäyttäjä.
- Anonyymi
Eikös Kapponkadulla asu paljon duunareita joten tuskin he ovat mitään alkoholisteja tai huumeiden käyttäjiä.
- Anonyymi
Kapponkadulla kyllä pärjää kun osaa puolustaa itseään ja sanoa EI. Varmasti sulle tullaan tarjoamaan päihteitä, mutta sanot vaan rohkeasti että EI niin jättävät sinut rauhaan nopeasti.
- Anonyymi
Turvallista seurua varsinkin öisin. Poliisipartio paikalla suurimman osan ajasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvallista seurua varsinkin öisin. Poliisipartio paikalla suurimman osan ajasta.
Onko Kapponkadulla siis ihan oma katupoliisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kapponkadulla siis ihan oma katupoliisi?
Epävirallinen, paramilitaarinen kodinturvajoukkio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävirallinen, paramilitaarinen kodinturvajoukkio.
Ovatko siis Odineita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko siis Odineita?
Oman elämänsä Odineita ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliiseja ei ole näkynyt pitkään aikaan samaan tyyliin kuin aiemmin.
- Anonyymi
"Kaupunki on osoittanut..." Eihän sitä osoitettua / tarjottua ole pakko ottaa vastaan, sen kun pysyt jonossa.
Kapponkadulla eräät ovat niin rikkaita (toki osaketalossa asuvia, joilla vastike mitättömän pieni, ja eräät puolisonsa kylkiäiset eivät eläissään ole mistään asumiskustannuksista koskaan itse vastanneet, joten mikäs siinä) että ovat solvaamassa kaupungin osallistamaa lupiinikitkentää.... No, hyvin on kitkentärahapotti kulunut alkukesän aikana... Mutta rikas nalhailijahan voi sitten, kun kaupunki metsätöitä osallistaa, pyrkiä päällyshenkilöksi talkoisiin - juomatölkki kädessä päältä katsomaan. - Anonyymi
Liity joukkoon, osta viinaa.
- Anonyymi
Ei pysty ku o liia kaukana,,,lähimarketista saapi kalijaa
- Anonyymi
Aina voi muuttaa kirjat Naantaliin ja hakea sieltä vuokra-asuntoa.
- Anonyymi
On, eh nimittäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200