Toimeentulotuki uudistuu nälkälaeksi monelle tietää nälkäkuuria ja syödä ruuan tähteitä mitä on saatavilla köyhälle
Nälkälaki tulee voimaan toimeentulotukea uudistetaan
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö työtön luisuu kuitenkin voittajaksi 🏆
- Anonyymi
Eihän toimeentulotuki olekaan tarkoitettu kuin väliaikseksi hetkeksi. Terveet aikuiset hoitavat asiansa niin että saavat oman ja perheensä elannon muuten.
- Anonyymi
Monet saavat toimeentulotukea etenkin yksinäiset pysyvästi muutos on tulossa että siirretään hakemaan ensisijaisia sosiaaliturvaetuuksia siinäpä on miten työtön kykenee töihin kun on ongelmaa mielenterveys ja päihdeongelmissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet saavat toimeentulotukea etenkin yksinäiset pysyvästi muutos on tulossa että siirretään hakemaan ensisijaisia sosiaaliturvaetuuksia siinäpä on miten työtön kykenee töihin kun on ongelmaa mielenterveys ja päihdeongelmissa
Jos työtön vetelehtii sellaisten paikkojen lähellä, missä myydään ruoka-annoksia ja hän on nuuskimassa ruuan tuoksua nälissään, niin annettakoon hänelle 3kk karenssia ja lisäveroja 500e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos työtön vetelehtii sellaisten paikkojen lähellä, missä myydään ruoka-annoksia ja hän on nuuskimassa ruuan tuoksua nälissään, niin annettakoon hänelle 3kk karenssia ja lisäveroja 500e.
Kannattaa vetelehtiä sellaisten paikkojen lähellä, missä voi saada työtä tai opiskelupaikan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497