Teki minusta yli 120 kilosen läskin ja nyt ei yksikään nainen enää edes vilkaise minua. Pitävät vastenmielisenä. Lisäksi nämä lääkkeet aiheuttaa lihasheikkoutta ja jäykkyyttä ja vie toimintakyvyn täysin. Tekisi mieli päättää päiväni
Syvältä nämä psyyke lääkkeet
20
240
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sano lääkärillle että liikaa sivuvaikutuksia ja etsikää sopivampi lääke. Tsemppiä.
- AnonyymiUUSI
Eivät suostu ainoastaan ovat vaan vähentäneet 1/4. Olen vaatinut että lääkkeen annosta pitäisi pudottaa reilusti mutta aina vänkäävät vastaan. Tekisi mieli oma toimisesti pudottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät suostu ainoastaan ovat vaan vähentäneet 1/4. Olen vaatinut että lääkkeen annosta pitäisi pudottaa reilusti mutta aina vänkäävät vastaan. Tekisi mieli oma toimisesti pudottaa
Tee se. Oma on elämäsi, jos kokeilet miten homma sen jälkeen toimii.
- AnonyymiUUSI
Lääkärit ei kyllä mitään tiedä. Lääkitsevät vaan turraksi ne ihmiset ketä pitävät hankalina. Kumma ettei saa olla oma itsensä vaan tehdään kemiallista lobotomiaa.
- AnonyymiUUSI
Lihoin kuukauden aikana 30 kiloa kun syöttivät olanzapiinia ja peratsiinia samaan aikaan. En pysty enää edes harrastamaan seksiä kun halut lähteneet. Koko ajan pelottelevat että tavataan sairaalassa jos lopetan lääkkeet
- AnonyymiUUSI
Ei tule enää edes siemensyöksy vaikka jynssäis tunnin
- AnonyymiUUSI
Se on selkeä lääkkeitten sivuvaikutus.
- AnonyymiUUSI
Tosin psykoosissa luulin että minua vainotaan S24 palstoilla ja tosi elämässä. Luulin että minut aiotaan murhata ja luulin että valtio pitää minua erikoisena henkilönä jota pitää suojella kaikin mahdollisin keinoin. Väitin poliiseille että äärioikeisto ja äärivasemmisto on mun perässä ja islamistit. Jouduin sit osastolle 5 vuotta sitten noiden takia
- AnonyymiUUSI
Ei sekään ole oikein että ruvetaan puhumaan osastosta. Turrutetaan aistit. Hyvä kun tuot asioita esiin.
- AnonyymiUUSI
Vähänkään jos kertoo ajatuksiaan niin ollaan viemässä Ouluun Peltolanmielisairaalaan tarkkailuun. Sitä mahdollisuutta jaksetaan pitää esillä. Peratsin turvottaa ja janottaa.
- AnonyymiUUSI
Kumma kun jos ei hakua hoitoon sitten pakotetaan ja viedään väkisin mutta jos haluaa hoitoa sitä ei saa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kun jos ei hakua hoitoon sitten pakotetaan ja viedään väkisin mutta jos haluaa hoitoa sitä ei saa.
Tää on sitä suurta ja mahtavaa lääketieteellistä viisautta ja lääkärihän toki tietää parhaiten miltä potilaasta tuntuu tai onko kipee. Kiitos ja saatananmoinen ylitys tälle ihmisiä "pelastavalle" hienolle tieteelle, jota ei nyt missään nimessä saa kyseenalaistaa!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on sitä suurta ja mahtavaa lääketieteellistä viisautta ja lääkärihän toki tietää parhaiten miltä potilaasta tuntuu tai onko kipee. Kiitos ja saatananmoinen ylitys tälle ihmisiä "pelastavalle" hienolle tieteelle, jota ei nyt missään nimessä saa kyseenalaistaa!!
Kun sairastuin tähän viis vuotta sitten menetin kaikki kaverit psykoosin aikana kukaan ei enää halunnut pitää yhteyttä minuun ja nykyään tunteet latistunut lähes kokonaan ja hakeuden jatkuvasti omiin oloihin ja eristäydyn enkä pysty olemaan ihmisten kanssa tekemisissä ja sitten on niitä harhaluuloja joka hallitsee koko minun ajatus maailmaa ja siksi myöskään en voi luottaa ihmisiin ja olla tekemisissä niiden kanssa. Oikeastaan voin paremmin kun olen yksin. Tämä sairaus tuhosi elämäni
- AnonyymiUUSI
Opettele suhtautumaan pelkoihisi ja harhaluuloihisi kriittisesti. Moni mielisairas luulee olevansa merkittävämpi kuin onkaan ja sitten paranoiat lähtevät käsistä. Oikeasti suurin osa ihmisistä on mitättömiä eikä ketään valtiollisia tahoja kiinnosta. Älä yritä pyristellä vastaan ja paeta pelkäämiäsi juttuja, vaan luovuta. Luovuta ja antaudu peloillesi. Ajattele että tulkoon sieppaamaan, koska kukaan ei ole oikeasti tulossa. Se on vain pelkosi ja yliherkän mielesi luoma harha.
Sisäistä se, että mitään ryhmittymää ei kiinnosta seurata sun kaltaista tavista. Ei ne hyödy susta mitenkään. Koska niin se vaan on. Vaikka sun voi olla vaikeeta uskoa.
Lääkitystä vähennä varoen. Jos sulla on oikee diagnosoitu sairaus joka tekee susta riskin itsellesi ja muille, voi olla että joudut hyväksymään loppuelämän lääkeläskiyden ja intiimiongelmat.
Et halua olla se lääkityksettömänä elävä tyyppi joka vaeltaa päivät keskustassa ja haisee vuoden vanhalle hielle kun ei tajua huolehtia itsestään. Saatat kyllä alkaa haista lääkkeillä ollessakin mutta eri tavalla.
Jos sulla on ääni- ja näköhallusinaatioita ilman lääkitystä ollessa, älä vähennä lääkettä vaan vaadi vain sen vaihtoa. Eikö sulle ole tarjottu ruiskehoitoa?- AnonyymiUUSI
Skitsofrenia on ja paha sellanen. Pakko Kait se hyväksyä että nais markkinoille ei ole mitään asiaa mielenterveys ongelmaisena. Ei oikein tule siemensyöksy eikä tee mieli edes seksiä niin se parisuhde loppuisi aika nopeaan. Sillon oli näkö ja kulo harhoja en voi täysin ilman lääkkeitä olla. Ja ei naiSet oikein ylipainoisesta pidä ja en ole edes työkykyinen joten tuonkin takia naiset kaikkoaa pois. On minulle naiset hymyilly sun muuta katsonut mutta en voi reagoida mitenkään koska tunteet latistunut lähes kokonaan en pysty edes hymyilemään. Poistin kaikki deitti sovellukset kun tajusin että minun kohdallani se on ajan haaskausta. En tule naista saamaan ikinä ja annoin sen olla ja hyväksyin sen. Elän elämääni itseäni varten unohdin naiset ja kaverisuhteet myös
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofrenia on ja paha sellanen. Pakko Kait se hyväksyä että nais markkinoille ei ole mitään asiaa mielenterveys ongelmaisena. Ei oikein tule siemensyöksy eikä tee mieli edes seksiä niin se parisuhde loppuisi aika nopeaan. Sillon oli näkö ja kulo harhoja en voi täysin ilman lääkkeitä olla. Ja ei naiSet oikein ylipainoisesta pidä ja en ole edes työkykyinen joten tuonkin takia naiset kaikkoaa pois. On minulle naiset hymyilly sun muuta katsonut mutta en voi reagoida mitenkään koska tunteet latistunut lähes kokonaan en pysty edes hymyilemään. Poistin kaikki deitti sovellukset kun tajusin että minun kohdallani se on ajan haaskausta. En tule naista saamaan ikinä ja annoin sen olla ja hyväksyin sen. Elän elämääni itseäni varten unohdin naiset ja kaverisuhteet myös
Jos sinulla on tuo diagnoosi, se on loppuelämän sairaus. Johtuu osittain meidän suomalaisten sisäsiittoisesta geeniperimästä. Kainuussa on skitsofreniaa paljon.
Asia on niin että ainut vaihtoehtosi on hyväksyä osasi. Ei kannata myöskään liikaa kirjoitella tänne nettiin, voit saada täältä huonojakin neuvoja.
Älä lopeta lääkitystä jos aivokemiasi on noin epävakaa että on harhoja, ehdota korkeintaan vaihtoa. Aivojen toiminnan epätasapaino on tahdostasi riippumatonta.
Tee elämäntaparemontti. Tasapainottaaksesi lääkkeen kielteisiä vaikutuksia syö terveellisesti ja kasvispainotteisesti. Juo puhdasta vettä saantisuositusten mukaisesti ja vältä sokerijuomia. Yritä liikkua sen minkä kykenet.
Hoikkaa sinusta tuskin tulee, mutta terveellinen ruokavalio vähentää hajuongelmia ja hallitsematonta painonnousua.
Olet saanut elämäsu näillä eväillä ja taakalla. Yritä elellä se parhaasi mukaan. Ainakaan et ole pyörätuolissa ja vaipoissa kuten esim.avustettavani (olen henkkoht avustaja ja avustan 20 vuotta sitten toispuolihalvaantunutta hlöä). - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on tuo diagnoosi, se on loppuelämän sairaus. Johtuu osittain meidän suomalaisten sisäsiittoisesta geeniperimästä. Kainuussa on skitsofreniaa paljon.
Asia on niin että ainut vaihtoehtosi on hyväksyä osasi. Ei kannata myöskään liikaa kirjoitella tänne nettiin, voit saada täältä huonojakin neuvoja.
Älä lopeta lääkitystä jos aivokemiasi on noin epävakaa että on harhoja, ehdota korkeintaan vaihtoa. Aivojen toiminnan epätasapaino on tahdostasi riippumatonta.
Tee elämäntaparemontti. Tasapainottaaksesi lääkkeen kielteisiä vaikutuksia syö terveellisesti ja kasvispainotteisesti. Juo puhdasta vettä saantisuositusten mukaisesti ja vältä sokerijuomia. Yritä liikkua sen minkä kykenet.
Hoikkaa sinusta tuskin tulee, mutta terveellinen ruokavalio vähentää hajuongelmia ja hallitsematonta painonnousua.
Olet saanut elämäsu näillä eväillä ja taakalla. Yritä elellä se parhaasi mukaan. Ainakaan et ole pyörätuolissa ja vaipoissa kuten esim.avustettavani (olen henkkoht avustaja ja avustan 20 vuotta sitten toispuolihalvaantunutta hlöä).Ne lupas vähentää sitä lääkitystä haitta vaikutusten takia mutta on niin hidasta touhua kun lääkärillä kestää vastata niin kauan ettei jaksaisi odottaa. Haluaisin toisen lääkkeen mutta en tiedä auttaako se asiaa. Mulla on niin paha skitsofrenia että jopa luulin 5 vuotta sitten että minua vainotaan s24 sivussa joku käyttäjä ja luulin että muiden kirjoitukset liittyy minuun. Oli näkö ja kuulo harhoja ja uniongelmia on vieläkin. Saan välillä aggressio kohtauksia vaikka en ole käymässä kenenkään päälle. Osastolla ollessani hajotin koko huoneen palasiksi peilejä myöten. Harhaluulot isoin ongelma jokapäiväisessä elämässä ja pelkotilat
- AnonyymiUUSI
Suomalaisten sisäsiittoinen perimä käy hyvin asiaan perehtymättömille diagnoosin perusteluhin.
II-tyypin traumojen taustoja selviteltäessä löytyy hyvin usein siittoisuutta ja lapsuuden seksuaalisen väkivallan kokemuksia jotka sitten psykiatrian erikoissairaanhoidon puolella tulkitaan psykoosiksi ja myöhemmin skitsofreniaksi.
Aihetta Suomessa on tutkinut psykoanalyytikko G. Scholman yhdessä laajemmassa kansainvälisessä selvitystyössä jossa otanta käsitti kymmeniä tuhansia potilasselvityksiä.
Lopputulos ja johtopäätelmät ovat murskaavia suomalaisen psykiatrian ja suomalaisen oikeuskäytännön näkökulmasta katsottuna.
Tätä norjalaitutkimusta tuskin Kainuussa tunnetaan. - AnonyymiUUSI
Vaikuttaa liikaa toiminta kykyyn en voi töistä ammatista edes unelmoida. Niitä on kokeiltu useita kertoja tuloksetta
- AnonyymiUUSI
Olen lievittänyt oireita luonnossa ja ulkona liikkumisella ja meditaatiolla ja musiikkia kuuntelemalla. Minulla on myös lisäksi ahdistus ja painikkihäiriö julkisten paikkojen pelko ja sosiaalisten tilanteitten pelko. Tuli jatkuvasta kiusaamisesta nuo. Minua on Kajaanissa nuoruus aikoina kiusattu paljon olen kohta jo 30 lisäksi minulla on syntymästä asti todettu lataa alaiset oppimis vaikeudet. Skitsofrenian ja oppimis vaikeudet sain jo syntymästä lähtien mutta tuo ahdistus ja paniikkihäiriö ja julkisten paikkoja ja sosiaalisten tilanteiden pelko tuli kiusaamisen takia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305