Onko ahneudella enää mitään rajaa????
1 litran rasia 8,90€
2 litran rasia 17,50€
enpä viitsinyt edes pysähtyä kojulle. Omalta maalta poimitut oikein hyviä ja näköjään pääsee koville palkoille kun itse kasvattelee mansikat.
Olipas järjettömän hintaisia mansikoita kaupan pihalla myynnissä
10
129
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi en ole mansikan "ystävä". Hinnat on täysin lähtenyt käsistä. Jotkut vielä maksaakin nuo riistohinnat.
- Anonyymi
Meillä kasvaa mansikat pihalla.
- Anonyymi
Niin meilläkin. Ihan paras maku ja kypsyvät aina juhannukseksi.
- Anonyymi
No mikä olisi sopiva ja asianmukainen hinta. Toki saman havaitsin, mutta niin on muutkin hinnat nousseet.
Ja miksi siis olisit edes pysähtynyt kojulle kun itsekin kasvatat ja pääset sillä vielä koville palkoille?- Anonyymi
No eihän noin kalliita mansikoita viitsi edes pysähtyä maistamaan.
- AnonyymiUUSI
Meillä mansikat kasvaa kyllä ihan itsestään, ei tarvitse kasvattaa.
- AnonyymiUUSI
Köyhät kyykkyyn,turhaan valitatte.
- AnonyymiUUSI
Eihän litra hinta ole kuin 15min palkka.
- AnonyymiUUSI
Onpas sulla pieni palkka -taidat olla ihan amispoika ja kesähessuna jossain hupifirmassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpas sulla pieni palkka -taidat olla ihan amispoika ja kesähessuna jossain hupifirmassa.
Eihän tommonen kirjoitustaidoton typerys mihinkään pääse edes kesähessuksi. Se on ihan sitä peruspäivärahaporukkaa.
"Eihän litra hinta ole kuin 15min palkka." 🤣😁🤡😂🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181602
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504