YLLÄTYS! Huhtasuolla asunut vammainen epäiltynä murhasta ja taksiryöstöstä. Vieläkö siellä tosiaan asuu valkoihoisia?
Huhtasuolta kajahtaa!
18
1037
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä pitänyt olla enää. Varmaan nokiset ovat ajaneet pojan pois.
- Anonyymi
Tietenkin sehän sun aikaansaannos
- Anonyymi
Armeija ko on kohdellut lapsiparkaa kaltoin ja saanut pienen mielen sekoamaan vallan tyystin. Voi raukkaa, vanhemmat kun toivoivat lapsesta vähintään majuria. Kyllä se on julma laitos, uhkailevat sodallakin lapsukaisia.
- Anonyymi
Kertoo asianosaisen iskä
- Anonyymi
Sinnehän ne kaikki kurjat ajetaan asumaan Purran ja Kelan johdolla. Keltinmäki toinen ellei pahempi. Mamut tosin ruvenneet muuttamaan Kuokkalan keskustaan.
- Anonyymi
Kertoo itse asukki
- Anonyymi
Muuttakaa halvempaan asuntoon tai menkää töihin! T. Purra
- Anonyymi
Älä apinoi
- Anonyymi
Aina kannattaa mennä töihin! Työ antaa sisältöä elämään ja tekee vapaaksi. Töissä ollessaan tuntee kuuluvansa yhteisöön, eikä ole vain roska Kelan ovella.
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalolla tunteekin kuuluvansa yhteisöön..
- Anonyymi
Äiti M.Mattola poistanut fb klopin kuvat. Toivottavasti ei suojele pahantekijää. Huolestuttavaa, että noinkin sairas yksilö ollut armeijassa. Sitå pitää enemmän turvallisena kuin sekopäiden majatalona.
- Anonyymi
Vanhemmat pahasti epäonnistuneet kasvatuksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat pahasti epäonnistuneet kasvatuksessa?
Ei se vanhempien vika ole, kyllä nìistä parempien perheiden lapsistakin tulee rikollisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vanhempien vika ole, kyllä nìistä parempien perheiden lapsistakin tulee rikollisia.
RIkollisia ehkä, mutta ei tappajia. On vähän eri asia rötöstellä vaikkapa verotusta "optimoiden" tai murhata joku. En ihan vertaisi tällaisia rikollisia keskenään.
Parempien perheiden lapsista harvemmin tulee tappajia.
- Anonyymi
Näyttäkää Huhtasuolla asuva täyspäinen asukki, niin minä näytän suomalaisen appelsiiinin.
- AnonyymiUUSI
Minä asuin Huhtasuolla 2003-2006. Mukavaa seutua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä asuin Huhtasuolla 2003-2006. Mukavaa seutua.
Niin varmaan. Tuliko häätö yllätyksenä?
- AnonyymiUUSI
Ankeaa spurgujen ja narkkien valloittamaa aluetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354653- 563220
- 302883
- 612815
- 62410
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161514