Apt 8:18-22:
"Mutta kun Simon näki, että HENKI ANNETTIIN SILLE, JONKA PÄÄLLE APOSTOLIT PANIVAT KÄTENSÄ, toi hän heille rahaa ja sanoi: "Antakaa minullekin se valta, että KENEN PÄÄLLE MINÄ KÄTENI PANEN, SE SAA PYHÄN HENGEN". Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa. Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä. TEE SIIS PARANNUS JA KÄÄNNY tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun SYDÄMESI AJATUS sinulle anteeksi annetaan."
Nykypastorien kätten päälle paneminen... huhhuh!
16
135
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaiset opettavat ns. auktoriteettioppia.
Helluntailaiset puhuvat Pyhästä Hengestä energiana, voimana, dynamis, mitä voidaan määrätä tekemään milloin mitäkin tehtävää. Ensin henkeä pyydetään tulemaan paikalle ja antamaan merkkejä paikalla olostaan. Tule henki, tule henki, tule henki.... - Anonyymi
Hurmostila eli ekstaasi on psykologinen voimakas tunnetila, jossa identiteettitunne ja tietoisuus ympäristöstä ovat väliaikaisesti heikentyneet tai hävinneet. Ekstaasia voisi kuvata hurmiolla tai hurmioitumisena.[1][2]
Delfoin oraakkelin papittaret lankesivat aikoinaan hurmokseen puhuen käsittämätöntä kieltä, josta oraakkelin papit muokkasivat oraakkelin vastaukset.[8]- Anonyymi
Holy drunkness (ts. Holy drunkenness tai spiritual drunkenness) eli hengellinen humala on hengellinen ilmiö, joka matkii Raamatussa mainittua Pyhällä Hengellä täyttymistä (ts. paha henki matkii Pyhää Henkeä). Ilmiölle ominaista ovat ihmisen mielen juopuminen ja jopa uupuminen. Myös fyysiseksi muuttunut hengellinen juopumustila kuuluu ilmiöön joissain tapauksissa.[10][11] Ilmiö on levinnyt Yhdysvalloista muualle maailmaan menestysteologian mukana.[12]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holy drunkness (ts. Holy drunkenness tai spiritual drunkenness) eli hengellinen humala on hengellinen ilmiö, joka matkii Raamatussa mainittua Pyhällä Hengellä täyttymistä (ts. paha henki matkii Pyhää Henkeä). Ilmiölle ominaista ovat ihmisen mielen juopuminen ja jopa uupuminen. Myös fyysiseksi muuttunut hengellinen juopumustila kuuluu ilmiöön joissain tapauksissa.[10][11] Ilmiö on levinnyt Yhdysvalloista muualle maailmaan menestysteologian mukana.[12]
Helluntaina oikeilla vierailla kielillä puhumista verrattiin humalatilaan.
Kukaan ei sekoillut, ei horjunut, eikä kaatuillut, eikä puhunut sekavia hurmoskieliä helluntailaisten tavoin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei sekoillut, ei horjunut, eikä kaatuillut, eikä puhunut sekavia hurmoskieliä helluntailaisten tavoin.Ilmenikö pridemarssilla minkäänlaista horjumista kun tyhjiä voimajuomapulloja siivottiin 25000 kpl median mukaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei sekoillut, ei horjunut, eikä kaatuillut, eikä puhunut sekavia hurmoskieliä helluntailaisten tavoin.Mitään tuollaista ei helluntaissa ilmene, eli horju ihan itse vaan !
- Anonyymi
Pitää varmistaa, ettei siellä kädessä ole moraa.
- Anonyymi
Poikarakkauttakin voi esiintyä.
- Anonyymi
Rakkaus se peittää syntien paljoudetkin!
- Anonyymi
Höpö höpö hihulit.
- Anonyymi
Suosituimpien pastorien käsien alle jopa jonotetaan.
- Anonyymi
Joo, ja vähäisemmätkin järjestävät kokouksen jälkeen ns. rukousjonon kokoustilan etuosaan, että saataisiin niitä kaatumisia aikaan.
- Anonyymi
Parhami ja Olseni rakasti toisiaan.
- Anonyymi
Tekeytyvät Jumalan palvelijoiksi.
"Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen." - Anonyymi
Voi teitä!
Kuin tuuleen puhuisi.
- Ei ota palvelija sanoista ojentuakseen: hän kyllä ymmärtää, mutta ei tottele. - Anonyymi
Jesajan kirja 42:19
Kuka on sokea, ellei minun palvelijani, ja kuka niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän? Kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin Herran palvelija?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793