Marin maailmalla

Anonyymi-ap

Siellä demareiden prinsessa huseeraa maailmalla.
Tony Blairin instituutin riveissä Trumpin apuna tekemässä Gazan Rivieraa ja valmistelemassa palestiinalaisten pois siirtämistä.

https://yle.fi/a/74-20171328

Minkä välillä käy rokkifestareilla verkkosukissaan bilettämässä kuin teinipimut ja kaikki tietysti postataan someen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011350839.html

En tiedä miksi tuota niin ylistetään ja palvotaan, vaikka ei hänestä suomelle ole ollut kuin haittaa.

13

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs sitten? Köyhiä.mahtaa vituttaa, kun Entinen PM tienaa 1 vuodessa miljoona euroa kun te ämpäri kansalaiset olette persaukkiisia jopa eläkkeellä.

• Anonyymi

Ei haittaisi vaikka tienaisi kaksi miljoonaa mutta kun ollaan vastuullisessa tehtävässä käyttämässä suurinta valtaa maassa, pitäisi toimia hyvin vastuullisesti ja viisaasti koko kansan eduksi. Suomi hävitti miljardeja tuolloin turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaisi vaikka tienaisi kaksi miljoonaa mutta kun ollaan vastuullisessa tehtävässä käyttämässä suurinta valtaa maassa, pitäisi toimia hyvin vastuullisesti ja viisaasti koko kansan eduksi. Suomi hävitti miljardeja tuolloin turhaan.

Persuthan ei tuhlaa kansan rahoja, eihän...😁

• Anonyymi

Onneksi kaikki eivät mittaa ihmisen arvoa rahassa. Monella se romahdus tulee kun liian ylimieliseksi käy joko rahan tai vallan takia.

• Anonyymi

Käyttäytyi Ruisrockissa kuin pissikset. 💃🏻💃🏻

• Anonyymi

Marinin aikana Suomi meni eteenpäin, Purran-Orpon hallituksen aikana on vajoamassa suohon. Väitteet siitä, että Marin olisi jotenkin osallinen Netanjahun-Trumpin ristiretkeen Gazalaisia vastaan, ovat täysin tuulesta temmattuja. JOkainen tietää, joka jostakin jotakin tietää, että Marin on ollut aina gazalaisten ja muiden palestiinalaisten puolella, Joka muuta väittää, levittää tahallisesti väärää tietoa.

• Anonyymi

Meni eteenpäin harppauksin velkataakan kasvattamisessa. Nykyinen meno jatkuu mutta ei voi puolustella edellistä hallitusta eikä nykyistä. Viisaus puuttuu täysin.

• Anonyymi

Sanna Marin on todennut seuraavaa:
      "Oma työtehtäväni tulee olemaan neuvonantaja ja tulen toimimaan käytännössä hallitusten ja päämiesten tasolla".

Sallikaa minun nauraa! Minkä maan hallitukset ja päämiehet ovat nyt pyytäneet Marinilta neuvoja? Se on jäänyt epäselväksi.

• Anonyymi

Jos olisin jokin johtaja niin etsisin sellaisia neuvonantajia joilla on viisautta ja joiden motiivit liittyvät yhteiskunnan asioiden kehittämiseen ja joita ei kiinnosta valokeilassa oleminen tai muoti.

• Anonyymi

Marin kuuluu WEF:in porukkaan. Tämä porukka joka havittelee vuodelle 2030 sitä ettei kukaan omistaisi mitään eli suuri nollaus tulossa( great reset) . Agenda 2030 liittyy lopunajan asioihin. Ideana on saada aikaan maailmanhallitus. Monet valtioiden päämiehet entinen pressamme mukaan luettuna on puhunut uudesta maailmanjärjestyksestä. Tämä on paholaisen tavoite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin kuuluu WEF:in porukkaan. Tämä porukka joka havittelee vuodelle 2030 sitä ettei kukaan omistaisi mitään eli suuri nollaus tulossa( great reset) . Agenda 2030 liittyy lopunajan asioihin. Ideana on saada aikaan maailmanhallitus. Monet valtioiden päämiehet entinen pressamme mukaan luettuna on puhunut uudesta maailmanjärjestyksestä. Tämä on paholaisen tavoite.

Halonen

• Anonyymi

No juuri siksi.

• Anonyymi

Grand Gaza Riviera...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      129
      6020
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4346
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      58
      2771
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2628
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1865
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1534
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1392
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      24
      1351
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      27
      1187
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1131
    Aihe