Tein tänne aloituksen Putinin puhdistuksista pian Venäjän suurhyökkäyksen jälkeen, että miten paljon väkeä putoaa ikkunasta ennen kuin sota saadaan päätökseen. Ketju näyttää kadonneen täältä, joten pannaanpa uusi kehiin, koska minusta tämä Putinin järjestämä ihmislotto tulee olla kaikkien tietoisuudessa.
Putoamisia on ollut vähintäänkin toista tusinaa ja lukematon määrä muunlaisia teloituksia. Voihan Venäjä!
"Venäjän median mukaan Putinin erottama liikenneministeri teki itsemurhan"
https://yle.fi/a/74-20171504
Putinin puhdistukset
17
241
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, näitä tulee jatkuvasti ja varmasti vain pieni osa päätyy länsimaisiin uutisiin. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011351795.html
- Anonyymi
Jumala armahtaa, Putin ei. Järjestelmä perustuu pelkoon eli jos et tottele ylemmältä taholta tullutta määräystä on itseltäsi nirri pois. Näin se homma etenee kuin ketjukirjeessä.
- Anonyymi
Totta on, et jotain vikaa Venäjän tavassa hoitaa asioita, ku tilanteet ajautuvat tällaiseksi, että merkittävässä asemassa olevia kuolee, vaikka voisi olettaa, kun talous on priimassa kunnossa (korruptio tulot tuloutettu henkilökohtaisille tileille, mm. Kurskin ex- kuvernööri).
Tapauksia on paljon ja tuntuu, että aina ne todetaan itsemurhiksi ym. Kremlin väen puhdistuksia vaikuttaa olevan enemmän. Autoritaarisessa maassa asiat ovat vähän nurin kurisia, Putin päättää viime kädessä asioista ja hovinarrit toteuttaa tätä lojaalisti.
- Anonyymi
Miten liittyy Lapuaan? Miksi spämmäät roskaasi?
- Anonyymi
Tyhmät kysyvät ja viisaat vastaavat. Mieti sitä ja kerro tuloksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmät kysyvät ja viisaat vastaavat. Mieti sitä ja kerro tuloksesta.
Onneton yritys. Me täällä nauramme sinulle nolo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneton yritys. Me täällä nauramme sinulle nolo.
Sinä ja äitisi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja äitisi ?
Sinut nolattiin jo. Myös äitisi musta aukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut nolattiin jo. Myös äitisi musta aukko.
Sinähän lupasit voittaa iltavuorolaisen inttämiskilpailussa, joten varo vain ettei hän nolaa sinua!🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän lupasit voittaa iltavuorolaisen inttämiskilpailussa, joten varo vain ettei hän nolaa sinua!🤣
?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän lupasit voittaa iltavuorolaisen inttämiskilpailussa, joten varo vain ettei hän nolaa sinua!🤣
???? Häh
- Anonyymi
Onko putieri kopsannut idean lapuanliikkeeltä, siksikö marinan aihe.
- Anonyymi
Ei nyt sentään vaan itte Staliinilta.
- Anonyymi
Taas yksi...
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011543108.html - Anonyymi
Isiksen puhdistukset ovat vähän toisenlaisia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/isis-poltti-19-tyttoa-elavalta-jesidinaisia-terroristijarjeston-seksiorjina-jopa-3-000/5937192 - Anonyymi
Moskovassa kaduilla varoitetaan putoilevista olikarkeista.
- Anonyymi00020UUSI
Taas joku erotettu luottomies sai "sydänkohtauksen"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f193ed18-0501-4ba2-8ed0-b4cb25c30346
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
