https://yle.fi/a/74-20171521
Semmoista menoa.
Juutalaiset suunnittelevat perustavansa keskitysleirin jota kutsuvat kaupungiksi
13
101
Vastaukset
- Anonyymi
Mihinpäin Joensuuta tämä leiri? Vai miksi Joensuu palstalla ?
- Anonyymi
Ja prinsessa Marin hommassa mukana.
Demareissa oppii reilua ja ihmisläheistä toimintaa...🤣😂- Anonyymi
Eihän ollut. Miksi spämmäät roskaasi? Saatko maksun jostain itärajan takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ollut. Miksi spämmäät roskaasi? Saatko maksun jostain itärajan takaa?
Marin on töissä Tony Blairin instituutissa joka suunnittelee Trumpin apuna Gazan väestönsiirtoja ja alueen muuttamista "Rivieraksi".
Oletteko kovinkin ylpeitä prinsessastanne? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marin on töissä Tony Blairin instituutissa joka suunnittelee Trumpin apuna Gazan väestönsiirtoja ja alueen muuttamista "Rivieraksi".
Oletteko kovinkin ylpeitä prinsessastanne?Eihän suunnittele. Miksi valehtelet? Saatko siitä komission Moskovasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän suunnittele. Miksi valehtelet? Saatko siitä komission Moskovasta?
Tony Blair -instituutin (TBI) tiedottaja kiistää Ylelle instituutin osallisuuden ”Gazan Riviera” -projektissa, jossa kehitettiin Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin visiota tehdä Gazasta ”Lähi-idän Riviera”.
Tässä faktaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän suunnittele. Miksi valehtelet? Saatko siitä komission Moskovasta?
Joensuussa asuu satoja Putinin käskyläisiä, ellei tuhansia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tony Blair -instituutin (TBI) tiedottaja kiistää Ylelle instituutin osallisuuden ”Gazan Riviera” -projektissa, jossa kehitettiin Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin visiota tehdä Gazasta ”Lähi-idän Riviera”.
Tässä faktaa.Saahan sitä kieltää, marin opettanut ne valehtelemaankin demareiden tavalla...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä kieltää, marin opettanut ne valehtelemaankin demareiden tavalla...
Eihän ole. Miksi spämmäät roskaasi? Saatko siitä orgasmin aina? Niin olemme kuulleet, että mielelläsi valehtelet ja vatkaat liskoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole. Miksi spämmäät roskaasi? Saatko siitä orgasmin aina? Niin olemme kuulleet, että mielelläsi valehtelet ja vatkaat liskoa.
Taidat olla vähän pervo? Tai siis paljon pervo, koska fanitat sanna marinia...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla vähän pervo? Tai siis paljon pervo, koska fanitat sanna marinia...
Sanna Marin kirjoitetaan isoilla kirjaimilla.
- AnonyymiUUSI
Sairasta menoa.
- AnonyymiUUSI
Olen sitä mieltä, että Israei olisi hävitettävä. On perustettu väärään paikkaan, väärin perustein, ilman oikeutusta, toisten maalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354483- 553085
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472981- 302773
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382369
- 62140
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542115Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703