Juutalaiset suunnittelevat perustavansa keskitysleirin jota kutsuvat kaupungiksi

Anonyymi-ap

13

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihinpäin Joensuuta tämä leiri? Vai miksi Joensuu palstalla ?

• Anonyymi

Ja prinsessa Marin hommassa mukana.
      Demareissa oppii reilua ja ihmisläheistä toimintaa...🤣😂

• Anonyymi

Eihän ollut. Miksi spämmäät roskaasi? Saatko maksun jostain itärajan takaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ollut. Miksi spämmäät roskaasi? Saatko maksun jostain itärajan takaa?

Marin on töissä Tony Blairin instituutissa joka suunnittelee Trumpin apuna Gazan väestönsiirtoja ja alueen muuttamista "Rivieraksi".
        Oletteko kovinkin ylpeitä prinsessastanne?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on töissä Tony Blairin instituutissa joka suunnittelee Trumpin apuna Gazan väestönsiirtoja ja alueen muuttamista "Rivieraksi".
        Oletteko kovinkin ylpeitä prinsessastanne?

Eihän suunnittele. Miksi valehtelet? Saatko siitä komission Moskovasta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tony Blair -instituutin (TBI) tiedottaja kiistää Ylelle instituutin osallisuuden ”Gazan Riviera” -projektissa, jossa kehitettiin Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin visiota tehdä Gazasta ”Lähi-idän Riviera”.

Tässä faktaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joensuussa asuu satoja Putinin käskyläisiä, ellei tuhansia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tony Blair -instituutin (TBI) tiedottaja kiistää Ylelle instituutin osallisuuden ”Gazan Riviera” -projektissa, jossa kehitettiin Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin visiota tehdä Gazasta ”Lähi-idän Riviera”.

Tässä faktaa.

Saahan sitä kieltää, marin opettanut ne valehtelemaankin demareiden tavalla...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä kieltää, marin opettanut ne valehtelemaankin demareiden tavalla...

Eihän ole. Miksi spämmäät roskaasi? Saatko siitä orgasmin aina? Niin olemme kuulleet, että mielelläsi valehtelet ja vatkaat liskoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ole. Miksi spämmäät roskaasi? Saatko siitä orgasmin aina? Niin olemme kuulleet, että mielelläsi valehtelet ja vatkaat liskoa.

Taidat olla vähän pervo? Tai siis paljon pervo, koska fanitat sanna marinia...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla vähän pervo? Tai siis paljon pervo, koska fanitat sanna marinia...

Sanna Marin kirjoitetaan isoilla kirjaimilla.

• Anonyymi
      UUSI

Sairasta menoa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen sitä mieltä, että Israei olisi hävitettävä. On perustettu väärään paikkaan, väärin perustein, ilman oikeutusta, toisten maalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4483
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3085
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      2981
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2773
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2695
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2675
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2369
    8. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2140
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2115
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe