Mirtazapin ja ummetus

Käytän satunnaisesti Mirtazapinia uneen , mutta aiheuttaa ummetusta...huh...
2216
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Onko se sellaista umpiunta? 😋

Äänestä

Takavuosina käytin monia erilaisia psyykenlääkkeitä, neuroleptejä, masennuslääkkeitä, ym.
Ummetus oli ihan krooninen vaiva lääkkeiden kanssa, oli sitten mikä lääkitys milloinkin päällä, lääkeyhdistelmiä.
Oli jatkuvasti käytettävä jotain Movicolia, tms., että suoli edes joten kuten toimi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Käytän satunnaisesti Mirtazapinia uneen , mutta aiheuttaa ummetusta...huh...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu