Oli ensimmäinen joka keksi uuninpankkolaisuuden,eli kamarineuvoksen 1539..olkaa ylpeitä uuninpankkolaisuudesta
Kustaa Vaasa
6
225
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jo muinaiset Foinikialaiset vetelehti laiskana pyramidien uunien pankoilla.
- AnonyymiUUSI
set Foinikialaiset vetelehti laiskanaJo muinaiset Foinikialaiset vetelehti laiskana pyramidien uunien pankoilla.muinaiset Foinikialaiset vetelehti laiskJo muinaiset Foinikialaiset vetelehti laiskana pyramidien uunien pankoillaana pyramidien uunien p
Kuningas Kustaa Vaasa oli tyly ja kiukkuinen, ja lemusi visvalta, kun hän vuonna 1555 vieraili Suomessa.
Lemu tuli suusta, joka todennäköisesti haisi mädäntyneeltä kananmunalta.
Ruotsin kuningas Kustaa Vaasa (1496-1560) kärsi etenkin elämänsä loppuaikoina pahasta hammassärystä. Hänen hampaansa olivat surkeassa kunnossa ja kivut tekivät hänen elämästään viheliäistä.
– Hän menetti hampaansa. Ne mätänivät ja tippuivat suusta. Leuat olivat pysyvästi tulehtuneet, eivätkä krooniset keskikorvantulehdus ja vasenta jalkaa vaivaava tulehdus hellittäneet.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset ennen ajanlaskun alkua ovat pötkötelleet menemään.....
- AnonyymiUUSI
Ihmiset ennen ajanlaskun alkua ovat pötkötelleet meneIhmiset ennen ajanlaskun alkua ovat pötkötelleet menemään.....määnIhmiset ennKuningas Kustaa Vaasa oli tyly ja kiukkuinen, ja lemusi visvalta, kun hän vuonna 1555 vieraili Suomessa.
Lemu tuli suusta, joka todennäköisesti haisi mädäntyneeltä kananmunalta.
Ruotsin kuningas Kustaa Vaasa (1496-1560) kärsi etenkin elämänsä loppuaikoina pahasta hammassärystä. Hänen hampaansa olivat surkeassa kunnossa ja kivut tekivät hänen elämästään viheliäistä.
– Hän menetti hampaansa. Ne mätänivät ja tippuivat suusta. Leuat olivat pysyvästi tulehtuneet, eivätkä krooniset keskikorvantulehdus ja vasenta jalkaa vaivaava tulehdus hellittäneet.en ajanlaskun alIhmiset ennen ajanlaskun alkua ovat pötkötelleet menemään.....kua ovat pötkötelleet menemään....
- AnonyymiUUSI
Häkellyttävää historian tuntemusta taas palstalla.
- AnonyymiUUSI
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista kustaa vaasaa!
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693