Ethän lähde kertomatta sitä mulle

Anonyymi-ap

Lupaatko sanoa jos lähdet tai muu elämäntilanteesi muuttuu?
Pelkään sitä päivää 😔❤️

79

912

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lähden mistä?

• Anonyymi
        UUSI

Oikea tietää ❤️
        Rakastan koko sydämestäni ja samalla pelkään 😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea tietää ❤️

Sano edes onko miehelle vai naiselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea tietää ❤️

Niin….eikai hän niin vain.,.,lähde

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sano edes onko miehelle vai naiselle

Vaalealle sinisilmäiselle miehelle❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin….eikai hän niin vain.,.,lähde

Ei voi ikinä tietää. Saattaa lähteä ja repäistä mut palasiksi. Mikään ei ole sitten enää ennallaan. En kestä sitä päivää. 😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi ikinä tietää. Saattaa lähteä ja repäistä mut palasiksi. Mikään ei ole sitten enää ennallaan. En kestä sitä päivää. 😔

No miks et oo varmistanut että yhteys säilyy vaikka lähtiskin pois?? En tiedä että missä näette mutta numeroita tai someja ette selkeesti oo vaihtaneet jos koko homma on fyysisestä näkemisestä kiinni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli,asia korjaantuu syksyllä.Joudut hankkiin laatikollisen bebanthenia ja et jouda viikonloppuisin muuta tekeen kuin makaan 24/7.Eikö kuulostakkin hyvälle.
        Nyffiksel taitaa viimoistaan silloin paikat puutua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ilmeisesti naisia esittävä setä ns tämän kesän hitti. Viime kesänä oli se kesämökki

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Repäistä palasiksi- ihanko oikeesti palstasetä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli,asia korjaantuu syksyllä.Joudut hankkiin laatikollisen bebanthenia ja et jouda viikonloppuisin muuta tekeen kuin makaan 24/7.Eikö kuulostakkin hyvälle.
        Nyffiksel taitaa viimoistaan silloin paikat puutua.

Oliko palstasedän monologi punainen lanka mikä- olet allerginen tai herkkähipiäinen? Moni o

• Anonyymi
      UUSI

En en

• Anonyymi
      UUSI

Eräässä laulussakin lauletaan,,, se hänelle nyt kertokaa,kun itse enmä voi !

• Anonyymi
        UUSI

Joo tiedän tuon 😂

• Anonyymi
        UUSI

Jäävätkö analysoimaan vastaanottoa?

• Anonyymi
      UUSI

En lupaa mitään.
      Ei sitä tiedä, jos lähtö tuleekin kohta,kun nukkumaan menen.

• Anonyymi
        UUSI

Niin 🤭en ihan tuota tarkoittanut. Mut pitkää ikää sulle toivon sydämestäni. Sitähän ei tiedä koska kukakin potkaisee tyhjää 🪣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin 🤭en ihan tuota tarkoittanut. Mut pitkää ikää sulle toivon sydämestäni. Sitähän ei tiedä koska kukakin potkaisee tyhjää 🪣

Kannattaa elää niin että aina välit kunnossa yläkertaan ja läheisten kanssa. Elämässä tapahtuu yhtä sun toista. Pitää toivoa että mikään ei jäisi kesken, kun täältä lähtee ikuisuuteen. Tietyllä tavalla yksi asia vaivaa minua nyt. Tuleekohan siihen ratkaisu? 💛💫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa elää niin että aina välit kunnossa yläkertaan ja läheisten kanssa. Elämässä tapahtuu yhtä sun toista. Pitää toivoa että mikään ei jäisi kesken, kun täältä lähtee ikuisuuteen. Tietyllä tavalla yksi asia vaivaa minua nyt. Tuleekohan siihen ratkaisu? 💛💫

Mikä asia?
        Ja riidellessä eikä vihoissaan ei saa mennä ikinä nukkumaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä asia?

Ei sitä voi täällä avata. Jos teillä olisi mahdollisuus valita yksi ihminen elämänne viimeisen tunnin ajaksi kuolinvuoteelle, kuka se olisi? 💛💫

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä voi täällä avata. Jos teillä olisi mahdollisuus valita yksi ihminen elämänne viimeisen tunnin ajaksi kuolinvuoteelle, kuka se olisi? 💛💫

Mä tietäisin kuka se olisi 🤗🤭❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Odopas vain kunhan se sota tulee.Joudut itsekkin ämpäriä potkimaan ja täyttä.

• Anonyymi
        UUSI

Oot palstasetä viimein joko Ukrainan tai Venäjän joukkoihin värväytyny?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot palstasetä viimein joko Ukrainan tai Venäjän joukkoihin värväytyny?

Klo 06.05 mitä mä sanoin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

That i can pull out👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä asia?

Riidoissa, vihoissa tai edes hiilenä ei🧐

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sodassa ja rakkaudessa sama taktiikka 🙄

• Anonyymi
      UUSI

Jos en herää aamulla niin aika vaikee sitä on enää ilmoittaa 😂

• Anonyymi
        UUSI

Sitten ei auta muu kuin kummittelu

• Anonyymi
      UUSI

En lupaa mitään.
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

En mä mihinkään ole menossa, miettisin sielläkin häntä ja sydän repeisi rinnasta 🥹

• Anonyymi
      UUSI

En, en ikinä.

• Anonyymi
      UUSI

Mä kerron hänelle tavalla tai toisella, ennen kuin kerron sen muille.

• Anonyymi
        UUSI

Paitsi, jos kuolen, sit hän kyllä joutuu kuulemaan sen samaan aikaan kuin muutkin. Tänään oli yksi tilanne, jossa niin olisi voinut käydä. Selvisin ruhjeilla ja mustelmilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, jos kuolen, sit hän kyllä joutuu kuulemaan sen samaan aikaan kuin muutkin. Tänään oli yksi tilanne, jossa niin olisi voinut käydä. Selvisin ruhjeilla ja mustelmilla.

Voi onni onnettomuudessa🙏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ui ihanko totta? Pelkillä mustelmilla ja säikähdyksellä Luojalle kiitos! Ole siunattu 🩷💜🩵💚

• Anonyymi
      UUSI

En ole lähdössä mihinkään. Ainakaan suunnitellut. Elämä kulkee samaa tuttua rataa eteenpäin. Toivottavasti hänelläkin kaikki ok 💛💫

• Anonyymi
      UUSI

Elämäntilanteet muuttuu, mutta pysyviä liikkeitä aina voi tehdä, vaikka haluaisi.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri niin ja jos lähtee ilmoittamatta siitä, sillä tekee toiselle maan päällisen h-elvetin😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin ja jos lähtee ilmoittamatta siitä, sillä tekee toiselle maan päällisen h-elvetin😔

Kaikesta selviää usko mua 🤕💕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En Usko! Mieluummin Toivon ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai,sinäkö haluat et se joutuu välikätenä elään semmosessa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sotaveteraani 🤕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sotaveteraani 🤕

Vain se joka selvinnyt niin monesta helvetistä, ettei rajaa!

• Anonyymi
      UUSI

Koskaan ei tiedä mihin tie vie

• Anonyymi
      UUSI

Katoan horisonttiin yhtä nopeasti kuin hän katosi kokeilemaan siipiään toisen naisen kanssa 😇

• Anonyymi
      UUSI

Sellaista sanottavaa tuskin tulee... ;-))

• Anonyymi
      UUSI

Minä en ole kyllä koskaan ollut omasta mielestäni tilivelvollinen miehille, kun olen lähtenyt.
      Minä olen omasta mielestäni ollut eronnut vapaa nainen jota ei miehet pidättele vaan silloin menen, kun siltä tuntuu.

Kerran on ehkä mies saanut tietää, että minä olen vaihtanut maisemaa ja hän on muka lähtenyt minun perään.
      Ei siitä kyllä mitään hyötyä ollut edes hänelle, koska minä palasin ja hän palasi myös, mutta ei kyllä minun perässä ole voinut palata.

Kyllä hänen luulis tietävän, että minä vain lähden jos siltä tuntuu enkä minä sano,kun vanhemmille, että; Minä lähden nyt ja palaan jos hommat ei mene putkeen, mutta jos menee niin tulkaa perässä jos tuntuu, että ikävä vaivaa.

Noin minun naisellinen elämä on toiminut aina joten miksi minä ilmoittaisin MIEHILLE, että: Minä menen nyt!
      Viimeksi eräät IDIOOTIT PISTIVÄT POLIISIT PERÄÄN!

• Anonyymi
      UUSI

Näytät olevan taas toisen kännykällä,lopeta hyvän sään aikana!

• Anonyymi
      UUSI

kyl mää lähde.. oon nii lopen kyllästynyt näihin perspurilaisiin.

• Anonyymi
      UUSI

PÄIVÄN TIMANTTI: Kuoleminen voi maksaa kymmeniätuhansia, eikä ole sama, missä päin Suomea kuolee.
      Zucchero

• Anonyymi
      UUSI

Tässä mihinkään olla matkalla

• Anonyymi
        UUSI

Toivottavasti 🙏

• Anonyymi
      UUSI

Samoin 😥

• Anonyymi
      UUSI

Kerrotaan nyt sitten, lähden, poistun, häviän, katoan, haihdun. Ihan näinä päivinä. En enää jaksa turhaan uskoa toivoa enkä rakastaa.
      /naiselta jostain täältä

• Anonyymi
        UUSI

Et mee mihinkää! Onko selvä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et mee mihinkää! Onko selvä?

Ei tosiaankaan ole selvä!
        Ei tosiaankaan palstalla sanottuna.

• Anonyymi
      UUSI

en ikinä tapa itseäni, niin ei tehdä. Enkä lähde vielä Suomesta. Muuta en lupaa, tarpeeksi kun tehdään kaikkea meistä kuka vaan pystyy mihin vaan.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä on ollut hyvä kylvää herran sanaa, mutta imu on liian voimakas.

• Anonyymi
      UUSI

Aina luonasi ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kuin myös❤️

• Anonyymi
      UUSI

miten vaan asioita pyöritellään tai mitä teette, te näytätte vaan helvetin psykopaattiporukalta. ja sitähön te ootte.

• Anonyymi
      UUSI

niin se menee ja tuntuu ja näkyy kun hyökkäätte ihmisen kimppuun ja hänen elämänsä, jolla ei mitä tekemistä teidän asioiden kanssa tai mitä teille on tehty. ja niin se näkyy teidän elämässä, niin yksityiselämässä kuin työelämässäkin. ja pitkään vielä ja kyllä lapsenne siitä myös kärsii.

• Anonyymi
      UUSI

ja voit yrittää olla hyvä saadakin hyviä asioita elämässä, mutta mitä teitte, se tahrana teidän elämässä, aina. Sitä ei voi krptella pois, sitä ei voi muuttaa, se on siellä aina. Se on esteenä aina tosi moneen asiaan. ja vaikuttaa pitkään.

• Anonyymi
      UUSI

se tuntuu ja näkyy myös teidän omassa, perhe-elämässä, myös onnistunisissa, rahassa ja kaikessa, mitä teette ja mistä saatte ja, miten.

• Anonyymi
      UUSI

ja mitä enemmän yritätte sitä vaikutusta poistaa, se vaan korostaa teidän psykopaattisuutta. ja täytyy sanoa että kyllähän teidän on tekonne on mitä hirveimpiä ihmisiltä jotka ei edes istu vankilassa, ja, vain siitä ettei ei noudatettu teidän käskyjä ja osoitettua elämää, oikaistiin väärinkäsityksiä ja valheita pois mistä saitte hyötyä. Onneksi elämässä on joku oikeus ja kaikki näkyy teidän elämissä, ja hyvin pitkään.

• Anonyymi
      UUSI

En tietenkään

• Anonyymi
      UUSI

verivelka mitä te minusta maksatte, on kallista ja tulee varmasti maksuun. ja nuo tekonne raakuudeltasn, määrältään, kestoltaan ja porukan huomioiden on mitä hirveintä. eikä teidän suunnitelmiin ikinä luoteta, ei kukaan hakua, lähelleen noin karseita ihmisiä. ja vaikutukset alkaa näkymään teidän elämissä, myös masennuksena, ja, kaikessa. ei se kaikkea, hyvää poistaa, mutta, taustalla, vaikuttaa aina, ja, mitä enemmän teette, mitä enemmän estätte mitä ikinä teette siellä se on. ja kun kysytään mitä sinä teet, vastaus on en mitään.

• Anonyymi
      UUSI

En minä mitään puheita oo ainakaa ajatellu pidellä, pitäköö muut jos siltä tuntuu

• Anonyymi
      UUSI

ja vielä kun sitä verivelkaa kasvatatte, se lopulta teidät tappaa. Teoilla, jopa tämmöiselle kuin minä, on aina seurauksensa. Enkä minä tehnyt teille mitään, muuta, kuin hyvistä syistä erosin miehestä ja ostin ulos firmasta. mitään en ole estänyt. Muuta, kuin en ota vastaan teidän suunnittelemaa elämää, mikä olisi minulle huonoa

• Anonyymi
      UUSI

Voi olla, että on pakko.

• Anonyymi
        UUSI

Jos mä oon vähääkään liikuttanut sun mieltä niin sun pitää ilmoittaa🤝❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mä oon vähääkään liikuttanut sun mieltä niin sun pitää ilmoittaa🤝❤️

Hän on, mutta väärällä tavalla.

• Anonyymi
      UUSI

Hän ei tekisi sitä

• Anonyymi
      UUSI

Mutta ei jaksa olla enää täällä palstalla.

• Anonyymi
      UUSI

Yli 20 vuotta tätä työtä alkaa piisaamaan. Vuoden päästä lähden, yritän toteuttaa haaveeni. Usko itseeni ei ole kovin vahva. Ei se haittaa, jos epäonnistun. Pääasia, että edes yritän.
      Kerron kyllä hänelle, kun aika on. Tuskinpa sillä on merkitystä. Unohtaa vaan.

• Anonyymi
      UUSI

lue uutisia niin näet kun olen lähtenyt,
      vain joku pieni otsikko onnettomuudesta tai kadonneesta henkilöstä

• Anonyymi
        UUSI

Mikset vain soita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset vain soita

ei se auta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe