Lupaatko sanoa jos lähdet tai muu elämäntilanteesi muuttuu?
Pelkään sitä päivää 😔❤️
Ethän lähde kertomatta sitä mulle
79
912
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lähden mistä?
- AnonyymiUUSI
Oikea tietää ❤️
Rakastan koko sydämestäni ja samalla pelkään 😔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tietää ❤️
Rakastan koko sydämestäni ja samalla pelkään 😔Sano edes onko miehelle vai naiselle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikea tietää ❤️
Rakastan koko sydämestäni ja samalla pelkään 😔Niin….eikai hän niin vain.,.,lähde
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano edes onko miehelle vai naiselle
Vaalealle sinisilmäiselle miehelle❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin….eikai hän niin vain.,.,lähde
Ei voi ikinä tietää. Saattaa lähteä ja repäistä mut palasiksi. Mikään ei ole sitten enää ennallaan. En kestä sitä päivää. 😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi ikinä tietää. Saattaa lähteä ja repäistä mut palasiksi. Mikään ei ole sitten enää ennallaan. En kestä sitä päivää. 😔
No miks et oo varmistanut että yhteys säilyy vaikka lähtiskin pois?? En tiedä että missä näette mutta numeroita tai someja ette selkeesti oo vaihtaneet jos koko homma on fyysisestä näkemisestä kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli,asia korjaantuu syksyllä.Joudut hankkiin laatikollisen bebanthenia ja et jouda viikonloppuisin muuta tekeen kuin makaan 24/7.Eikö kuulostakkin hyvälle.
Nyffiksel taitaa viimoistaan silloin paikat puutua. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ilmeisesti naisia esittävä setä ns tämän kesän hitti. Viime kesänä oli se kesämökki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Repäistä palasiksi- ihanko oikeesti palstasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli,asia korjaantuu syksyllä.Joudut hankkiin laatikollisen bebanthenia ja et jouda viikonloppuisin muuta tekeen kuin makaan 24/7.Eikö kuulostakkin hyvälle.
Nyffiksel taitaa viimoistaan silloin paikat puutua.Oliko palstasedän monologi punainen lanka mikä- olet allerginen tai herkkähipiäinen? Moni o
- AnonyymiUUSI
En en
- AnonyymiUUSI
Eräässä laulussakin lauletaan,,, se hänelle nyt kertokaa,kun itse enmä voi !
- AnonyymiUUSI
Joo tiedän tuon 😂
- AnonyymiUUSI
Jäävätkö analysoimaan vastaanottoa?
- AnonyymiUUSI
En lupaa mitään.
Ei sitä tiedä, jos lähtö tuleekin kohta,kun nukkumaan menen.- AnonyymiUUSI
Niin 🤭en ihan tuota tarkoittanut. Mut pitkää ikää sulle toivon sydämestäni. Sitähän ei tiedä koska kukakin potkaisee tyhjää 🪣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin 🤭en ihan tuota tarkoittanut. Mut pitkää ikää sulle toivon sydämestäni. Sitähän ei tiedä koska kukakin potkaisee tyhjää 🪣
Kannattaa elää niin että aina välit kunnossa yläkertaan ja läheisten kanssa. Elämässä tapahtuu yhtä sun toista. Pitää toivoa että mikään ei jäisi kesken, kun täältä lähtee ikuisuuteen. Tietyllä tavalla yksi asia vaivaa minua nyt. Tuleekohan siihen ratkaisu? 💛💫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa elää niin että aina välit kunnossa yläkertaan ja läheisten kanssa. Elämässä tapahtuu yhtä sun toista. Pitää toivoa että mikään ei jäisi kesken, kun täältä lähtee ikuisuuteen. Tietyllä tavalla yksi asia vaivaa minua nyt. Tuleekohan siihen ratkaisu? 💛💫
Mikä asia?
Ja riidellessä eikä vihoissaan ei saa mennä ikinä nukkumaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä asia?
Ja riidellessä eikä vihoissaan ei saa mennä ikinä nukkumaanEi sitä voi täällä avata. Jos teillä olisi mahdollisuus valita yksi ihminen elämänne viimeisen tunnin ajaksi kuolinvuoteelle, kuka se olisi? 💛💫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi täällä avata. Jos teillä olisi mahdollisuus valita yksi ihminen elämänne viimeisen tunnin ajaksi kuolinvuoteelle, kuka se olisi? 💛💫
Mä tietäisin kuka se olisi 🤗🤭❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Odopas vain kunhan se sota tulee.Joudut itsekkin ämpäriä potkimaan ja täyttä.
- AnonyymiUUSI
Oot palstasetä viimein joko Ukrainan tai Venäjän joukkoihin värväytyny?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot palstasetä viimein joko Ukrainan tai Venäjän joukkoihin värväytyny?
Klo 06.05 mitä mä sanoin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
That i can pull out👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä asia?
Ja riidellessä eikä vihoissaan ei saa mennä ikinä nukkumaanRiidoissa, vihoissa tai edes hiilenä ei🧐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sodassa ja rakkaudessa sama taktiikka 🙄
- AnonyymiUUSI
Jos en herää aamulla niin aika vaikee sitä on enää ilmoittaa 😂
- AnonyymiUUSI
Sitten ei auta muu kuin kummittelu
- AnonyymiUUSI
En lupaa mitään.
Naiselta - AnonyymiUUSI
En mä mihinkään ole menossa, miettisin sielläkin häntä ja sydän repeisi rinnasta 🥹
- AnonyymiUUSI
En, en ikinä.
- AnonyymiUUSI
Mä kerron hänelle tavalla tai toisella, ennen kuin kerron sen muille.
- AnonyymiUUSI
Paitsi, jos kuolen, sit hän kyllä joutuu kuulemaan sen samaan aikaan kuin muutkin. Tänään oli yksi tilanne, jossa niin olisi voinut käydä. Selvisin ruhjeilla ja mustelmilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi, jos kuolen, sit hän kyllä joutuu kuulemaan sen samaan aikaan kuin muutkin. Tänään oli yksi tilanne, jossa niin olisi voinut käydä. Selvisin ruhjeilla ja mustelmilla.
Voi onni onnettomuudessa🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ui ihanko totta? Pelkillä mustelmilla ja säikähdyksellä Luojalle kiitos! Ole siunattu 🩷💜🩵💚
- AnonyymiUUSI
En ole lähdössä mihinkään. Ainakaan suunnitellut. Elämä kulkee samaa tuttua rataa eteenpäin. Toivottavasti hänelläkin kaikki ok 💛💫
- AnonyymiUUSI
Elämäntilanteet muuttuu, mutta pysyviä liikkeitä aina voi tehdä, vaikka haluaisi.
- AnonyymiUUSI
Juuri niin ja jos lähtee ilmoittamatta siitä, sillä tekee toiselle maan päällisen h-elvetin😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin ja jos lähtee ilmoittamatta siitä, sillä tekee toiselle maan päällisen h-elvetin😔
Kaikesta selviää usko mua 🤕💕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En Usko! Mieluummin Toivon ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai,sinäkö haluat et se joutuu välikätenä elään semmosessa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sotaveteraani 🤕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sotaveteraani 🤕
Vain se joka selvinnyt niin monesta helvetistä, ettei rajaa!
- AnonyymiUUSI
Koskaan ei tiedä mihin tie vie
- AnonyymiUUSI
Katoan horisonttiin yhtä nopeasti kuin hän katosi kokeilemaan siipiään toisen naisen kanssa 😇
- AnonyymiUUSI
Sellaista sanottavaa tuskin tulee... ;-))
- AnonyymiUUSI
Minä en ole kyllä koskaan ollut omasta mielestäni tilivelvollinen miehille, kun olen lähtenyt.
Minä olen omasta mielestäni ollut eronnut vapaa nainen jota ei miehet pidättele vaan silloin menen, kun siltä tuntuu.
Kerran on ehkä mies saanut tietää, että minä olen vaihtanut maisemaa ja hän on muka lähtenyt minun perään.
Ei siitä kyllä mitään hyötyä ollut edes hänelle, koska minä palasin ja hän palasi myös, mutta ei kyllä minun perässä ole voinut palata.
Kyllä hänen luulis tietävän, että minä vain lähden jos siltä tuntuu enkä minä sano,kun vanhemmille, että; Minä lähden nyt ja palaan jos hommat ei mene putkeen, mutta jos menee niin tulkaa perässä jos tuntuu, että ikävä vaivaa.
Noin minun naisellinen elämä on toiminut aina joten miksi minä ilmoittaisin MIEHILLE, että: Minä menen nyt!
Viimeksi eräät IDIOOTIT PISTIVÄT POLIISIT PERÄÄN! - AnonyymiUUSI
Näytät olevan taas toisen kännykällä,lopeta hyvän sään aikana!
- AnonyymiUUSI
kyl mää lähde.. oon nii lopen kyllästynyt näihin perspurilaisiin.
- AnonyymiUUSI
PÄIVÄN TIMANTTI: Kuoleminen voi maksaa kymmeniätuhansia, eikä ole sama, missä päin Suomea kuolee.
Zucchero - AnonyymiUUSI
Tässä mihinkään olla matkalla
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti 🙏
- AnonyymiUUSI
Samoin 😥
- AnonyymiUUSI
Kerrotaan nyt sitten, lähden, poistun, häviän, katoan, haihdun. Ihan näinä päivinä. En enää jaksa turhaan uskoa toivoa enkä rakastaa.
/naiselta jostain täältä- AnonyymiUUSI
Et mee mihinkää! Onko selvä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et mee mihinkää! Onko selvä?
Ei tosiaankaan ole selvä!
Ei tosiaankaan palstalla sanottuna.
- AnonyymiUUSI
en ikinä tapa itseäni, niin ei tehdä. Enkä lähde vielä Suomesta. Muuta en lupaa, tarpeeksi kun tehdään kaikkea meistä kuka vaan pystyy mihin vaan.
- AnonyymiUUSI
Täällä on ollut hyvä kylvää herran sanaa, mutta imu on liian voimakas.
- AnonyymiUUSI
Aina luonasi ❤️
- AnonyymiUUSI
Kuin myös❤️
- AnonyymiUUSI
miten vaan asioita pyöritellään tai mitä teette, te näytätte vaan helvetin psykopaattiporukalta. ja sitähön te ootte.
- AnonyymiUUSI
niin se menee ja tuntuu ja näkyy kun hyökkäätte ihmisen kimppuun ja hänen elämänsä, jolla ei mitä tekemistä teidän asioiden kanssa tai mitä teille on tehty. ja niin se näkyy teidän elämässä, niin yksityiselämässä kuin työelämässäkin. ja pitkään vielä ja kyllä lapsenne siitä myös kärsii.
- AnonyymiUUSI
ja voit yrittää olla hyvä saadakin hyviä asioita elämässä, mutta mitä teitte, se tahrana teidän elämässä, aina. Sitä ei voi krptella pois, sitä ei voi muuttaa, se on siellä aina. Se on esteenä aina tosi moneen asiaan. ja vaikuttaa pitkään.
- AnonyymiUUSI
se tuntuu ja näkyy myös teidän omassa, perhe-elämässä, myös onnistunisissa, rahassa ja kaikessa, mitä teette ja mistä saatte ja, miten.
- AnonyymiUUSI
ja mitä enemmän yritätte sitä vaikutusta poistaa, se vaan korostaa teidän psykopaattisuutta. ja täytyy sanoa että kyllähän teidän on tekonne on mitä hirveimpiä ihmisiltä jotka ei edes istu vankilassa, ja, vain siitä ettei ei noudatettu teidän käskyjä ja osoitettua elämää, oikaistiin väärinkäsityksiä ja valheita pois mistä saitte hyötyä. Onneksi elämässä on joku oikeus ja kaikki näkyy teidän elämissä, ja hyvin pitkään.
- AnonyymiUUSI
En tietenkään
- AnonyymiUUSI
verivelka mitä te minusta maksatte, on kallista ja tulee varmasti maksuun. ja nuo tekonne raakuudeltasn, määrältään, kestoltaan ja porukan huomioiden on mitä hirveintä. eikä teidän suunnitelmiin ikinä luoteta, ei kukaan hakua, lähelleen noin karseita ihmisiä. ja vaikutukset alkaa näkymään teidän elämissä, myös masennuksena, ja, kaikessa. ei se kaikkea, hyvää poistaa, mutta, taustalla, vaikuttaa aina, ja, mitä enemmän teette, mitä enemmän estätte mitä ikinä teette siellä se on. ja kun kysytään mitä sinä teet, vastaus on en mitään.
- AnonyymiUUSI
En minä mitään puheita oo ainakaa ajatellu pidellä, pitäköö muut jos siltä tuntuu
- AnonyymiUUSI
ja vielä kun sitä verivelkaa kasvatatte, se lopulta teidät tappaa. Teoilla, jopa tämmöiselle kuin minä, on aina seurauksensa. Enkä minä tehnyt teille mitään, muuta, kuin hyvistä syistä erosin miehestä ja ostin ulos firmasta. mitään en ole estänyt. Muuta, kuin en ota vastaan teidän suunnittelemaa elämää, mikä olisi minulle huonoa
- AnonyymiUUSI
Voi olla, että on pakko.
- AnonyymiUUSI
Jos mä oon vähääkään liikuttanut sun mieltä niin sun pitää ilmoittaa🤝❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mä oon vähääkään liikuttanut sun mieltä niin sun pitää ilmoittaa🤝❤️
Hän on, mutta väärällä tavalla.
- AnonyymiUUSI
Hän ei tekisi sitä
- AnonyymiUUSI
Mutta ei jaksa olla enää täällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
Yli 20 vuotta tätä työtä alkaa piisaamaan. Vuoden päästä lähden, yritän toteuttaa haaveeni. Usko itseeni ei ole kovin vahva. Ei se haittaa, jos epäonnistun. Pääasia, että edes yritän.
Kerron kyllä hänelle, kun aika on. Tuskinpa sillä on merkitystä. Unohtaa vaan. - AnonyymiUUSI
lue uutisia niin näet kun olen lähtenyt,
vain joku pieni otsikko onnettomuudesta tai kadonneesta henkilöstä- AnonyymiUUSI
Mikset vain soita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset vain soita
ei se auta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477