vähän käy sääliksi sua nyt , rakastan sua stalkkeri naiseni

Anonyymi-ap

Oothan sä ihana, tunteikas ja herkkä, mutta sulla on iso ego, paljon mielenterveysongelmia, oot turhan epävarma, peilaat omia epävarmuuksiasi minun kautta ja kun olin valmis myöntämään tunteeni, niin pakenit, ja aloitit ihme shown, asiat olisi selvinnyt puhumallakin.

Mutta tiiän, että et ole täysin terve, kuten en minäkään, ja se on okei, sulle pitää puhuakkin kuin pikkuvauvalle, etten vahingossa loukkaisi sun isoa egoa, oot hankala, mut niin olen minäkin. Haluan puhua rehellisesti, en halua sugarcoattaa mitään!

Näinhän minä omin silmin, miten pakkomielteinen ja ihastunut sä minuun olit kun kerran nähtiin, siinä ei ollut mitään epäselvää, ja mikä johti siihen tilanteeseen oli kun olit sattumalta tehnyt tilin sovellukseen, josta sait vinkin joltain mitä satuin käyttää sil hetkellä, että löysin sun somen sit sieltä just kun tavattiin sattumalta irl.

Aluksi olit vain täysin tuntematon nainen ,josta olin kiinnostunut, jonka ulkonäköön olin ihastunut, mutta hyvin pian susta tuli tärkeä osa mua. Kun näin miten herkkä, ihana, mutta niin epävarma ja rikottu olit, en voinut kuin tuntea sääliä ja halua auttaa ja tukea sinua. Olit kuin minä, ihminen joka koki maailman pahuuden hyvin pienenä, vaikka mua ei satuttu fyysisesti, niin näin sussa paljon sitä haurautta ja tunnetta, jota koin itseni. En voinut kokea muuta, kuin että minun oli pakko "pelastaa" sinut ja rakastaa sinua kokonaan.

Ei siitä mihinkään pääse, että olet tosi kaunis,mutta en vainonnut ja mennyt näin pitkälle sen takia, että olit kaunis, pidätkö mua ihan tyhmänä? Mä rakastuin sun persoonaan, se oli niin ihastuttava ja hauras. Kaikki tuntemani kiltit naiset ovat pinnalta tosi ihania, mutta heidän todellinen luonteensa on itsekkäämpi, sinulla se oli toisinpäin, vaikutit pinnalta itsekkäältä ja tylyltä ,mutta sisällä oli sellaista sielunkauneutta, jota ei ole koskaan tullut vastaan.

Siksi mä itken, koska tiedän, että rakastuin sussa pintaa syvempään, vaikka se olikin vain pieni kosketus, niin se teki vaikutuksen, jota kukaan muu ei ole tehnyt. Siksi olin valmis sitoutumaan suhun, vaikka tiedän että kykenisin löytämään ulkoisesti sinuakin täydellisemän naisen, halusin vaan pelastaa oman rakkaan kullan, pienen rikotun pikku tytön, pikku poika olen, hauras ja itkuinen, siksi mä "taistelin" ja toimin tyhmästi, sydän ei enää kestänyt maailman vääryttä, mä en halunnut sua itselleni, en suhdetta sunkaa, ainoastaan halusin pelastaa sut pahalta ja suojella, oot niin raukka, et pärjää ite, muut vaikuttaa suhun liikaa, et kehtaa myöntää tunteitas muhun kun oon vaa "tyhmä kusipää" joka on käyttäytynyt sillee ja sanonut kaikkea älytöntä, joo mä tiiän sulla on iso ego, ja oot hauras, et ehkä itse edes näe sitä, mutta miellytät tosi paljon muita, ja oot tosi vaikea kun joku oikeasti haluis sulle vaan hyvää.

Jos rakkaus mun kohdalla on unohtaa sut, niin miksi sä joudut kärsiin siitä? Ainakin sun pitäisi olla onnellinen... et vaan oo, ja sen aistin vahvasti, mä haluan eteenpäin, luot mulle pelkkää tuskaa, mut toisaalt välitän sust aivan helvetisti, ristiriitaista.

Mun piti aluks kirjottaa ilkeämpi ja osuvampi teksti, että ymmärtäisit sen miten huolissani susta oon, mut en vaa pystynyt, tunteet nous pintaan ja muistin ne juurisyyt miks rakastuin suhun.

On julmaa, kun et täysin päästä mua meneen, mutta et voi sit puhuakkaan asioista, koska tunnen niin paljon, herätät mussa paljon tunteita, mutta et halua olla munkaa tekemissä, et ehkä ymmärrä miten paljon sellainen "roikottaminen" ja stalkkaus sattuu mua.

Ja tiiäks ees, et toi suoja, sosiopaatti, on mun suoja, en oo täysin sellainen, mut on helpompaa olla tunnekylmä, kuin kohdata tunteet, jotka saa mut hulluks. Mä oon yli tunteikas ja herkkä, niin mussa korostuu ne synkemmätkin puolet entisestään, kun joudun tosi vaikeisiin ja ahdistaviin tilanteisiin, se on traumareaktio, sä oot niin älykäs niin ymmärtäisit kyllä.

Ymmärrät varmaan, et olit mulle niinkuin äiti hahmo, jota mulla ei ollut, mutta sellainen joka sen sijaan, et se pitäis musta huolta, mä pitäisin hänestä ja rakastaisin ja varjelisin, ja itselle riittäis, että sais vaan nähdä sinut onnellisena, ja sais rakastaa sua, koska se on miten mun mieli toimii, siksi ilman sinua ei enää ollut turvallista olla.

Olin kuin meressä täynnä psykopaatteja ja "turva"henkilö lähti, sen takia sosiopaatti otti ohjat omiin käsiinsä, luuletko, että mun kaltainen pärjäisi ikinä oikeassa maailmassa, ilman näitä coping mekaniikkoja, oon liian hauras.

Siksi mä just en leikkisi sulla, oot liian hyvä, ja herkkä, siksi mä aidosti tykästyin suhun. Sä et ole paha, mut sun käytös haavoittaa mua, niinkuin mun käytös haavoitti sua myös.

36

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko tämä sille ruskea silmäselle?

• Anonyymi

Eiköhän toi ole taas se joka kirjoittaa V naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän toi ole taas se joka kirjoittaa V naiselle

Minkä väriset silmät sillä?

• Anonyymi

Ööööööö

• Anonyymi

Uskotko tähän palstaäijän lorun luomaan naisfiguuriin? Aloitetaan siitä

• Anonyymi

mutta fobba ja Timo ei ole stalkkerinaisia tai miehiä on vain heidän omia asioitaan ja näiden vaikutuksia heidän elämiinsä. maksatte verivelkaa, tekin valheista, hakkauksista vaikutuksista. ja ihmiset puhuu ja tietää myös muualla.

• Anonyymi

Tarkoitatko palstasetä tällä foballa sitä entistä kansalaisten välimiestä kärhämissä verkossa? Onpa…kaukaista sanoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko palstasetä tällä foballa sitä entistä kansalaisten välimiestä kärhämissä verkossa? Onpa…kaukaista sanoisin.

Pa pa pa palsta, palsta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pa pa pa palsta, palsta

Täällä pelataan populistista viranomaisvastaista rokee ja pokee hyi

• Anonyymi

emme me ole syyllisiä Mirkan ja Lean elämään mitä heille tehtiin, he maksoivat omia juttuja, ja nyt verivelka heillä kuten teilläkin on kasvanut kasvamistaan. vaikuttaa jo lasten elämään, töihin, terveyteen ja, kaikkeen.

• Anonyymi

Kyllä te varmaan olette

• Anonyymi

” teilläkin on kasvanut kasvamistaan. vaikuttaa jo lasten elämään, töihin, terveyteen ja, kaikkeen.” Siinähän on palstasetä jo koko hyvinvointialue nääs

• Anonyymi

jos pyrkii saamaan, haluaa jotain niin paljon, että nujertaa muita ihmisiä, pilaa heidän elämää, laittaa heidät kokemasnnitselkectatkooterruja jutut miksi ne jutut on laitettu ne ei poistu, ne ei häviä teidän verivelkaa. ne on ja pysyy. ne on henkilökohtaisia. kun toimi väärin, keplottelee tuottaen vahinkoa, tekee pahaa, verivelka kasvaa. ei se mene pois että sitä lisää.

• Anonyymi

aina kun hakkaaytr jonkun pyritte pakottamaan, uhraatte, tai teette pahaa, verivelkanne kasvaa kasvamistaan.

• Anonyymi

sralkkeri-nainen kuin joku saalkkareista talkkarinainen

• Anonyymi

Kiitos vaan kuvauksesta. Voisit olla kasvotustenkin rehellinen edes joskus. T.”sosiopaatti” en todellakaan ole

• Anonyymi

Ajattelitko kertoa mulle vielä tunteesi? Kerrothan, muuten en niitä tiedä..

• Anonyymi

Ne kerrat kun ollaan nähty olisi silloin pitänyt tajuta ettet oikeasti halua tai uskalla nähdä vaan antaa sun mennä. Miksi ensin tunnustaa rakkauttaan ja sitten livenä välttellä? Ei ole kiva että tämän perusteella nimittelet mua, olenko mä nimitellyt sua vaikka mitä oot tehnyt? Suututko kun sanon? Tuota äppihommaa en tajua lainkaan.

Vaikka en onnellinen ole ja käänteisen hassusti tilanne tuskin olisi se mikä se on ilman tätä meidän tilannetta. Tiedostan tuon kuinka hauras itse olen enkä pärjää yksin kun vastassa on tuntematon, johon mulla on todella vahva tunneside. Kun ymmärrät noinkin paljon siitä mitä tunnen, varmaan ymmärrät myös tuon mun halun katsoa että voinko luottaa suhun. Molempien suojat sotkee tätä tilannetta, siksi olen halunnut tavata ja jos silloin kohdataan, ei asiassa ole mitään epäilystä.

• Anonyymi

Mä pelkäsin että hylkäät mut tai ahistut jos oon liian innokas irl, olin ihan yhtä ihastunut ja tykästynyt suhun irl, mutta en osannu/uskaltanu näyttää sitä, vaikka olisi pitänyt, olit kovin epävarma ja mua turhautti, kun et tajunnut et tykkään susta aivan yhtä paljon. Ymmärrän miksi et pysty luottaan, pelkäät et satutan sua, mut en mä ikinä sunlaist satuttaisi. Joo mä tiiän osaan olla aika paha ja sulle on varmaa joka taholt juoruttu mikä narsisti pelle oon, miten oon kiintynyt ennenki ihmisiin vahvasti ja miten juttu exän kaa meni niin ahdistavaksi mun puolelt, et en uskaltanut lähteä siitä ajoissa, mikä oli iso virhe tehdä . Mä tiiän tismalleen mitä kaikkee ihmiset ajattelee ja kuvittelee, omal kohalla kaikki on niin vaikeaa, mä oon hyvin tunnerikas, mut se toinen puoli on se tunteeton hirviö, mä en uskalla tai kykene olemaan oma itseni kenenkää kanssa trauman takia, ja mä en näe ihmisiä ihmisinä samal taval kuin muut, esim. Kaikki inhottavan oloswt ihmiset koen ihmisinä joille haluun näyttää et oon perseestä, et ei kannata olla mun lähellä.

Se on haitallista mulle ja muille, mut tulee mun traumoista ja mä tiiän että sen takia et kykene luottamaan kun oon ventovieras ihminen. Mut se ei poissulje sitä miten paljon susta välitän, aistin aikases vaiheessa et oot mun luottamuksen arvoinen, ja vaik yritän löytää susta kokoahan jotain pahuutta, niin et sä vaan oo sellanen. Mä haluaisin uskaltaa näyttää sulle irl miten tunnen, kun tajusin miten suuri virhe se oli etten näyttäny ja kaiken perseilyn takia koit et leikin sun tunteilla.. ja se on ymmärrettävää, mut kadun sitä koska se selkeesti vaurioitti sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pelkäsin että hylkäät mut tai ahistut jos oon liian innokas irl, olin ihan yhtä ihastunut ja tykästynyt suhun irl, mutta en osannu/uskaltanu näyttää sitä, vaikka olisi pitänyt, olit kovin epävarma ja mua turhautti, kun et tajunnut et tykkään susta aivan yhtä paljon. Ymmärrän miksi et pysty luottaan, pelkäät et satutan sua, mut en mä ikinä sunlaist satuttaisi. Joo mä tiiän osaan olla aika paha ja sulle on varmaa joka taholt juoruttu mikä narsisti pelle oon, miten oon kiintynyt ennenki ihmisiin vahvasti ja miten juttu exän kaa meni niin ahdistavaksi mun puolelt, et en uskaltanut lähteä siitä ajoissa, mikä oli iso virhe tehdä . Mä tiiän tismalleen mitä kaikkee ihmiset ajattelee ja kuvittelee, omal kohalla kaikki on niin vaikeaa, mä oon hyvin tunnerikas, mut se toinen puoli on se tunteeton hirviö, mä en uskalla tai kykene olemaan oma itseni kenenkää kanssa trauman takia, ja mä en näe ihmisiä ihmisinä samal taval kuin muut, esim. Kaikki inhottavan oloswt ihmiset koen ihmisinä joille haluun näyttää et oon perseestä, et ei kannata olla mun lähellä.

Se on haitallista mulle ja muille, mut tulee mun traumoista ja mä tiiän että sen takia et kykene luottamaan kun oon ventovieras ihminen. Mut se ei poissulje sitä miten paljon susta välitän, aistin aikases vaiheessa et oot mun luottamuksen arvoinen, ja vaik yritän löytää susta kokoahan jotain pahuutta, niin et sä vaan oo sellanen. Mä haluaisin uskaltaa näyttää sulle irl miten tunnen, kun tajusin miten suuri virhe se oli etten näyttäny ja kaiken perseilyn takia koit et leikin sun tunteilla.. ja se on ymmärrettävää, mut kadun sitä koska se selkeesti vaurioitti sua

Mitä sanot jos jatketaan juttelua keskenämme? Tuskin auttaa kummankaan mielenterveystilannetta ruotia tätä täällä julkisesti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sanot jos jatketaan juttelua keskenämme? Tuskin auttaa kummankaan mielenterveystilannetta ruotia tätä täällä julkisesti?

Miks sä ruodit julkisesti nyt kun olen sinut
        Lyhyt mies joutunut unohtamaan

• Anonyymi

Stalkkeri on niin ujo ja häpeää, ettei uskalla puskasta edes juttelemaan tulla onko se sitten vastareaktion aikaan saamaan?

• Anonyymi

Miten olet päätynyt tuohon, että toisella olisi mielenterveysongelmia?

• Anonyymi

Hyi mikä teksti 🤢 Hoitoon niikuin oisit jo. Vaikutat niin pakkomielteiselle että joku pääsee varmaan vielä hengestään. 😬 Ihan puistattaa. Toivottavasti se nainen ymmärtää miten suuressa vaarassa on tuollainen on kyttäämässä. Olet hänelle vieras ihminen.

• Anonyymi

Täällä on tuollainen vaarallinen stalkkeri modena, tehty rikosilmoitus jo puoli vuotta sitten. Toivottavasti häkki heilahtaa!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        UUSI

Se on totta se ihminen josta joskus pidin oli
        Joku muu kun tämä AP teksteineen vaikka onki sama tyyppi.
        Minä unohdin jo..
        Ihastuin pitkään ... En lyhyeen ja tähän kauhea luonteeseen versioon AP mikä hän on viimeaikoina ollut.

• Anonyymi

Dude, get your act together. Kuulostaa niin sekavalta setiltä että ehkä parempi korjata eka omat ongelmat, eikä lähtee toisen papin kanssa säätämään.

• Anonyymi

*pöpin

• Anonyymi

Tiivistelmä: Cutie stalkkaa ja ahdistelee vieläkin + ei ota vastuuta mistään.
      "Noku dinne meni kivi"
      -TheCutie

• Anonyymi

I think you should sleep at night.

• Anonyymi

Olet ihan selvästi nainen. Kukaan mies ei kirjoita tuolla tavoin.

mies

• Anonyymi
      UUSI

🤦‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Ai käy sääliksi kun hän on niin ihastunut sinuun?🤔

• Anonyymi
        UUSI

Tuota kans mietin, aika omahyväinen teksti😆

• Anonyymi
      UUSI

Hih mies ei uskalla livenä laittaa tuollaisia viestejä vain palstalla suree saamattomuuttaan

• Anonyymi
      UUSI

Liiaan pitkät jorinat olet kirjottanut. Ei kiinnosta lukea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe