Päihdelääkärin mukaan Suomessa on 220 000 alidiagnosoitua alkoholistia. Joillekin PEth-testin korkea arvo ja oman kulutuksen suuri määrä tulee yllätyksenä.
Suomessa on arvioitu olevan 220 000 alidiagnosoitua alkoholistia
Anonyymi-ap
4
131
Vastaukset
- Anonyymi
Laskepa samalla montako narkkia.Ne vasta on ongelma tässäkin maassa..Suurimmat perseilijät on tämä ihmisryhmä.Eivät Nuku yöllä ja ja tekevät paskajuttuja kaikille.
- Anonyymi
Osa ei taida nukkua koskaan, elämöivät yötä päivää. Harmia myös muuten, varastellaan kaikki irti lähtevä yms.
- Anonyymi
Kyllä joensuussa voisi heti napata pari sataa käyttäjää kasvattamoiden kanssa kun viitsisivät kierrellä koirien kanssa rappukäytävissä..Siitä kärystä ei voi erehtyä..
- Anonyymi
Tuossa linkki netti vinkkiin https://poliisi.fi/jata-vihje
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071