Viime sunnuntain lehdessä luin ja näin jotain oksettavaa. Kirkoherra hirtti itsensä. Kappalainen kärsi sokeritaudista ja jalatkin katkaistiin, ensin toinen ja sitten toinen jalka. Niin eikö löytynyt muita nimiä laamoilla?
Pitääkö pilkata ja halventaa toisen kärsimyksiä ja tuskaa?
Laamoilla pilkkaavat nimet
8
239
Vastaukset
- Anonyymi
Joe musta mä olen pian jälleen kohdataan.
- Anonyymi
Miten tähän laamat liittyy?
- Anonyymi
Laamoja pidetään hyvän mielen tuojina, mutta tuoko laama, jota kutsutaan itsemurhan tehneen rippipapin nimillä, hyvää mieltä ja kauniita muistoja?
Irvokasta, nokkamiehelle on noussut nestettä päähän.- Anonyymi
Ne on alpakoita eikä mitään laamoja. Toisekseen, nimi kuin nimi. Mistähän hirttäytyneestä rippipapista horiset, en tiennyt koko asiasta hölkäsen pöläystä ja sinä mainostat ja muistelet sitä täällä hekumoissasi. Häpeä, syntinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on alpakoita eikä mitään laamoja. Toisekseen, nimi kuin nimi. Mistähän hirttäytyneestä rippipapista horiset, en tiennyt koko asiasta hölkäsen pöläystä ja sinä mainostat ja muistelet sitä täällä hekumoissasi. Häpeä, syntinen!
Nimen antaja taatusti tiesi kirkkoherran järkyttävästä kohtalosta antaessaan pappien nimiä alpakalleen. No, nimen antaja vasta hekumoikin joka päivä kutsuessaaan alpakkaansa kirkkoherran nimellä,
Koko pitäjä oli hyvin järkyttynyt kuullessaan kirkkoherran kohtalosta, tai niin luulin. Toisille tragedia taitaakin olla vain pilkan kohde.
- Anonyymi
Hyvät nimet noi. Ketään ei olla palkattu
- Anonyymi
Pilkattu
- Anonyymi
Niin ovat papit pilkan kohteena, sivistys puuttuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.738217Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662815Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182008- 1571991
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191948Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381851Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301690- 1021477
- 381471
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246