Viime sunnuntain lehdessä luin ja näin jotain oksettavaa. Kirkoherra hirtti itsensä. Kappalainen kärsi sokeritaudista ja jalatkin katkaistiin, ensin toinen ja sitten toinen jalka. Niin eikö löytynyt muita nimiä laamoilla?
Pitääkö pilkata ja halventaa toisen kärsimyksiä ja tuskaa?
Laamoilla pilkkaavat nimet
8
329
Vastaukset
- Anonyymi
Joe musta mä olen pian jälleen kohdataan.
- Anonyymi
Miten tähän laamat liittyy?
- Anonyymi
Laamoja pidetään hyvän mielen tuojina, mutta tuoko laama, jota kutsutaan itsemurhan tehneen rippipapin nimillä, hyvää mieltä ja kauniita muistoja?
Irvokasta, nokkamiehelle on noussut nestettä päähän.- Anonyymi
Ne on alpakoita eikä mitään laamoja. Toisekseen, nimi kuin nimi. Mistähän hirttäytyneestä rippipapista horiset, en tiennyt koko asiasta hölkäsen pöläystä ja sinä mainostat ja muistelet sitä täällä hekumoissasi. Häpeä, syntinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on alpakoita eikä mitään laamoja. Toisekseen, nimi kuin nimi. Mistähän hirttäytyneestä rippipapista horiset, en tiennyt koko asiasta hölkäsen pöläystä ja sinä mainostat ja muistelet sitä täällä hekumoissasi. Häpeä, syntinen!
Nimen antaja taatusti tiesi kirkkoherran järkyttävästä kohtalosta antaessaan pappien nimiä alpakalleen. No, nimen antaja vasta hekumoikin joka päivä kutsuessaaan alpakkaansa kirkkoherran nimellä,
Koko pitäjä oli hyvin järkyttynyt kuullessaan kirkkoherran kohtalosta, tai niin luulin. Toisille tragedia taitaakin olla vain pilkan kohde.
- Anonyymi
Hyvät nimet noi. Ketään ei olla palkattu
- Anonyymi
Pilkattu
- Anonyymi
Niin ovat papit pilkan kohteena, sivistys puuttuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285983
- 574336
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282588Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121