Älä osta myrkkykirsikoita. 74 prosentissa espanjalaisia kirsikoita on syöpää aiheuttavia torjunta-aineita.
https://yle.fi/a/3-12459697
Poimi tai osta kotimaisia marjoja.
Espanjalaiset kirsikat
9
113
Vastaukset
- Anonyymi
Siitäköhän johtuu kun kieltä polttaa kirsikoiden syönnin jälkeen?
- Anonyymi
En osta kotimaisia marjoja, koska ne on kerätty orjatyöllä, ihmiskaupalla.
- AnonyymiUUSI
Tietäisitpä miten Espanjassa poimitaan kurkut, tomaatit, mansikat, ehkä kirsikatkin ym...
Suurin osa poimijoista on afrikkalaisia siirtotyöläisiä ja useimmiten he asuvat hyvin alkeellisissa oloissa, ja saniteettitilat useimmiten hyvin alkeelliset!
En ole ostanut espanjalaisia tuorekasviksia sen jälkeen kun näin monta vuotta sitten telkkarista dokumentin Espanjan tomaatti- ja kurkkupelloilta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisitpä miten Espanjassa poimitaan kurkut, tomaatit, mansikat, ehkä kirsikatkin ym...
Suurin osa poimijoista on afrikkalaisia siirtotyöläisiä ja useimmiten he asuvat hyvin alkeellisissa oloissa, ja saniteettitilat useimmiten hyvin alkeelliset!
En ole ostanut espanjalaisia tuorekasviksia sen jälkeen kun näin monta vuotta sitten telkkarista dokumentin Espanjan tomaatti- ja kurkkupelloilta.Mitä sitten, itsepä ovat sinne menneet
- Anonyymi
Kirsikan kivet kannattaa murskata hyvin ja tarjoilla anopille salaatissa. Hyvässä lykyssä se parantaa taloudellista tilannettasi.
- Anonyymi
Toivottavasti linnanjuhlissa on tarjolla maukkaita espanjanlaisia Kirsikoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti linnanjuhlissa on tarjolla maukkaita espanjanlaisia Kirsikoita
Ei se auta, kun kukaan ei syö tietoisesti niiden siementä.
- AnonyymiUUSI
Nahkapatukan päässä on sellainen punainen kirsikka, josta voi huoletta imaista siemeniä poskeensa.
- AnonyymiUUSI
Pitää ostaa ne 26 prosenttia joissa ei ole myrkkyä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751