Vene saatiin irti rannasta kolmen henkilön avustuksella Pyhtään Kaunissaaressa. Kiitokset jäivät siinä hötäkässä sanomatta valitettavasti.
Lämpimät kiitokset auttajille!
18
381
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa hienoa lukea tuollainen positiivinen viesti.
Toivottavasti auttajat saavat kuulla / lukea kiitoksesi D - Anonyymi
Paljonko oli promillet ?
- Anonyymi
Onko tuo todella se mikä sinulle tulee tuollaisesta tapahtumasta mieleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo todella se mikä sinulle tulee tuollaisesta tapahtumasta mieleen?
Jos virkavalta olisi ollut paikalla, niin kyllä, heillekin olisi tullut tuo todella mieleen ja se olisi tarkistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos virkavalta olisi ollut paikalla, niin kyllä, heillekin olisi tullut tuo todella mieleen ja se olisi tarkistettu.
Olisit varmaan toivonut että virkavalta olisi saapunut tarkastelemaan... huoh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit varmaan toivonut että virkavalta olisi saapunut tarkastelemaan... huoh
Sinä tuskin veneillessäsi toivot virkavaltaa paikalle, koska pakolliset varusteet puuttuvat ja itse olet aina hönössä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylä tuo on taas yksi selvä osoitus meidän kansamme mielenlaadusta.
Kaivamalla täytyy etsiä jotakin negatiivista joka asiasta.
Tuollaista änkyröintiä näkee näillä meikeläisillä kommenttipalstoilla jatkuvasti ja se jos mikä on masentavaa.
Muualla länsimaissa tuollaista käytöstä on hyvin vähän.
Onko tosiaan niin, että sivistys on tullut meille noin paljon myöhemmin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tuskin veneillessäsi toivot virkavaltaa paikalle, koska pakolliset varusteet puuttuvat ja itse olet aina hönössä...
Ei pidä paikkaansa muutako että en varsinaisesti toivo virkavaltaa paikalle!
- Anonyymi
Tässähän tämä veneilijän ajatusmaailma kiteytetysti...
https://www.ts.fi/ihmisetjailmiot/6711661- Anonyymi
No ei todellakaan. Aivan sama mikä promilleraja, mutta illallisella menee puoli pulloa punkkua ja jos sitten ukkosrintama tuulineen uhkaa niin aivan varmasti vene siirtyy hallitusti turvallisempaan ankkuripaikkaan.
- Anonyymi
Hyvä turun paskasanomien mainospuffi. Meinaat et pitäis maksaa jonkun paskajutun lukemisesta? Juu ei tod. Cooy-peistaa tänne, jos kerran on niin tähdellistä asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä turun paskasanomien mainospuffi. Meinaat et pitäis maksaa jonkun paskajutun lukemisesta? Juu ei tod. Cooy-peistaa tänne, jos kerran on niin tähdellistä asiaa.
Heh heh,et sitten punkkupäissäs tajunnut, ettei tartte lukea pidemmälle, tossahan toi olennainen on jo selvästi sanottu.
- Anonyymi
Aloittajan viestistä tulee mieleen se kerta, kun täällä yksi kirjoittaja myönsi olleensa väärässä. Siitä on kuutisen vuotta jos oikein muistan.
- Anonyymi
Tuollainen tapaus jää todellakin mieleen.
On sääli, että fiksuimmat narsistit (jos heitä nyt on?) eivät palkkaa normaalia (jos heitä on?) tarkastamaan kaikki ulos lähtevät postaukset mahdollisten älyttömyyksien välttämiseksi.
Olen joitakin vuosia seurannut erään pariskunnan toilailuja. Päätelmieni mukaan he molemmat ovat narsisteja, mutta rouva selvästi enemmän ja lisäksi hän on erittäin varakas.
Jotkut tapahtumat nostavat punan poskille jopa pinttyneelle tosikolle.
Joku voi kysyä, miten pystyn arvioimaan noita asioita?
Minulla on jopa todistus kallonkutistajilta, jonka mukaan minulla ei ole noita tunnetuimpia sosiaalisen kanssakäymisen häiriöitä.
Katson olevani kykenevä arvioimaan tuolta pohjalta noita seikkoja.
Olenkin tässä tullut laajojen kokemusteni perusteella siihen päätelmään, että nuo käyttätymishäiriöt kuuluvat luonnollisina ominaisuuksina meille ihmisille.
Kuten on olemassa pitkä sormisia ja pitkä kaulaisia ihmisiä, on myös enemmän tai vähemmän kahjoja kanssakulkijoita.
Sitä paitsi monet noista kahjoista ovat kovia tekemään bisnestä ja rahaa.
Tuo sopii minulle, mutta herra varjelkoon joutumasta tuollaisen tyypin alaiseksi D. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen tapaus jää todellakin mieleen.
On sääli, että fiksuimmat narsistit (jos heitä nyt on?) eivät palkkaa normaalia (jos heitä on?) tarkastamaan kaikki ulos lähtevät postaukset mahdollisten älyttömyyksien välttämiseksi.
Olen joitakin vuosia seurannut erään pariskunnan toilailuja. Päätelmieni mukaan he molemmat ovat narsisteja, mutta rouva selvästi enemmän ja lisäksi hän on erittäin varakas.
Jotkut tapahtumat nostavat punan poskille jopa pinttyneelle tosikolle.
Joku voi kysyä, miten pystyn arvioimaan noita asioita?
Minulla on jopa todistus kallonkutistajilta, jonka mukaan minulla ei ole noita tunnetuimpia sosiaalisen kanssakäymisen häiriöitä.
Katson olevani kykenevä arvioimaan tuolta pohjalta noita seikkoja.
Olenkin tässä tullut laajojen kokemusteni perusteella siihen päätelmään, että nuo käyttätymishäiriöt kuuluvat luonnollisina ominaisuuksina meille ihmisille.
Kuten on olemassa pitkä sormisia ja pitkä kaulaisia ihmisiä, on myös enemmän tai vähemmän kahjoja kanssakulkijoita.
Sitä paitsi monet noista kahjoista ovat kovia tekemään bisnestä ja rahaa.
Tuo sopii minulle, mutta herra varjelkoon joutumasta tuollaisen tyypin alaiseksi D.Selvästikin sinulta puuttuu ennakkosensuuria tekevä oikolukija ja oikea diagnoosi pätevältä lääkäriltä. Kallonkutistajan todistuksen perusteella luulet olevasi pätevä avioimaan muita... älä naurata! En ole lääkäri, mutta voin kyllä katsoa... Minulla ei ole todettu syöpää, sanoi arvauskeskuksen yleislääkäri minulle, joten siltä pohjalta pystyn arvioimaan kenellä on syöpä ja kenellä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästikin sinulta puuttuu ennakkosensuuria tekevä oikolukija ja oikea diagnoosi pätevältä lääkäriltä. Kallonkutistajan todistuksen perusteella luulet olevasi pätevä avioimaan muita... älä naurata! En ole lääkäri, mutta voin kyllä katsoa... Minulla ei ole todettu syöpää, sanoi arvauskeskuksen yleislääkäri minulle, joten siltä pohjalta pystyn arvioimaan kenellä on syöpä ja kenellä ei.
Älä nyt vain loukkaannu, jos tunnet omaavasi jonkun noista häiriöistä.
Kuten totesin ne kuuluvat ihmisenä olemiseen.
Toisinaan ne vaikuttavat arkielämää haittaavasti ja silloin on ehkä syytä etsiä ammattiapua.
Hyvää veneilykesää sinullekin toivottaa todistuksen omaava (ehkä) lievästi kahjo D. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt vain loukkaannu, jos tunnet omaavasi jonkun noista häiriöistä.
Kuten totesin ne kuuluvat ihmisenä olemiseen.
Toisinaan ne vaikuttavat arkielämää haittaavasti ja silloin on ehkä syytä etsiä ammattiapua.
Hyvää veneilykesää sinullekin toivottaa todistuksen omaava (ehkä) lievästi kahjo D.Eli myönnät, että kallonkutistajasi on puoskari eikä sinulla ole lääkitys kohdillaan. No ei se mitään, maailma on sekaisin muutenkin, joten sovit hyvin joukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli myönnät, että kallonkutistajasi on puoskari eikä sinulla ole lääkitys kohdillaan. No ei se mitään, maailma on sekaisin muutenkin, joten sovit hyvin joukkoon.
Koska sinua noin kovasti kiinnostaa mielenterveyteni ja teet arvion lääkityksestäni, niin voin vakuuttaa, että kaikki on kunnossa.
Tohtorini oli Meilahdessa toimivan jättilaitoksen henkilökuntaa, joka käsittääkseni on eturivissä Suomen terveydenhuollossa.
Nyt voit aivan hyvillä mielin jatkaa kesän viettoasi.
Ps. vein loput lääkkeet apteekin keräykseen jo 34 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159