Olen 15.v 157cm ja painan 65kg. On ollu joskus ongelmiin syömisen kaa mut ei enää ja nyt BMI näyttää et oon ylipainoinen pitääkö laihduttaa? Ahistaa olla pullee
Pitääkö laihduttaa
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tartte laihduttaa jos ei ole ongelmia syömisen kanssa.
- Anonyymi
Pieni tyttö peilin luona,
katse kulki poskilta kupeen muotoon.
Ei mahtunut mallin kaavaan,
ei sopinut toisten suuhun "oikeaan".
Vartalo kuin pehmeä runo,
kaariensa kielellä kertova:
tässä on sydän, lämmin ja suuri,
tässä on minä, ehjä ja juuri.
Päivästä toiseen hän kasvoi,
ei laihtunut — vaan vahvistui.
Oppi katsomaan itseään lempeästi,
kuin ystävää, ei vihollista peilissä.
"Minä olen minä", hän sanoi hiljaa,
ei anteeksi pyytäen, vaan ylpeänä.
Pullea, pyöreä, kaunis ja täysi —
niin kuin elämä, niin kuin laulu yöllä.
Ei jokaisen tarvitse mahtua muottiin,
kun voi kukoistaa omassa muodossaan.
Ja niin hän kulki, askel keveä,
itsensä hyväksyen — koko ihanuudessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,694977Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk333757Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699233362- 812347
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401532Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3311486Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141463Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330