vaan kaikki on naisten syy sitten kun ne aikansa pelaa ne on väärän kanssa naimisissa ja jossain välissä tulee avio ero jonka hyväksyminen on niille vaikeaa jonka ne on itse aiheuttanu totuudessa pysyminen taika sen myöntäminen on niille vaikeaa ei tarvitsee miettiä jätettyjä naisia jotka ruikuttaa sossun luukulla ja valittaa lasten omistus kiistoista ihme jos syntyy niin paljon häiriintyneitä lapsia
lestojen avio erot ei johdu miehistä
73
222
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mää oon väärän akan kannsa naimisissa. Joka pöivä mietin millon tämä kurjuus loppuu vai pittääkö kuolemaan asti tosiaanki kärsiä.
- AnonyymiUUSI
ota avio eeo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ota avio eeo
wro
- AnonyymiUUSI
voit aina syyttää siitä lesta pappia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voit aina syyttää siitä lesta pappia
onkohan niitten solmimista avio liitoista mikään virallista jumalan edessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onkohan niitten solmimista avio liitoista mikään virallista jumalan edessä
jumala varmaan liittää yhteen kaksi epä sopivaa ihmistä lähinnä vihki toimitus on jumalan pilkkaa vielä kun se tapahtuu kirkossa joka ei ole jumalan huone
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jumala varmaan liittää yhteen kaksi epä sopivaa ihmistä lähinnä vihki toimitus on jumalan pilkkaa vielä kun se tapahtuu kirkossa joka ei ole jumalan huone
pappien tekemät sakramentit nyt yleensä on jeesus kastoi leipä palan viiniin ja anto juudakselke sama tapahtuu ehtoollisella on syytä epäillä kyseisen toimituksen alku perää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Jumala, joka teki maailman ja kaiken, mitä siinä on, ja hän on se taivasten ja maan Herra, hän ei
asusta temppelissä, joka on käsin tehty. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Jumala, joka teki maailman ja kaiken, mitä siinä on, ja hän on se taivasten ja maan Herra, hän ei
asusta temppelissä, joka on käsin tehty.pappi toimittaa lähinnä saatanan virkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pappi toimittaa lähinnä saatanan virkaa
jeesus oli rabbi käytetään eri nimeä kuin saatanan papista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jeesus oli rabbi käytetään eri nimeä kuin saatanan papista
papit oli juutalaisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pappi toimittaa lähinnä saatanan virkaa
kaste roimutuskin jonka ne tekee on saatanasta ne kastaa seura kunnan jäseneksi kun pitäisi kastaa jeesukseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kaste roimutuskin jonka ne tekee on saatanasta ne kastaa seura kunnan jäseneksi kun pitäisi kastaa jeesukseen
koska ihminen on tullut lihasta osalliseksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
koska ihminen on tullut lihasta osalliseksi
kas kummaa kun ei naista vanhemmilleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kas kummaa kun ei naista vanhemmilleen
naita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eipä hresus vihkiny ketään avio liittoon sitä teki juutalaiset papit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
temppeli papit pisti jeesuksen ristille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
temppeli papit pisti jeesuksen ristille
Torstaiaamuna Juudas meni pyhäkköön ja puhui kaikelle kansalle: ”Mitä annatte minulle, jos tuon teille lain tuhoajan ja profeettojen ryöstäjän?” He sanoivat: ”Kolmekymmentä kultarahaa.” Mutta he eivät tienneet, että hän puhui Jeesuksesta, sillä monet ajattelivat hänen olevan Jumalan Poika. Ja Juudas otti vastaan nuo kolmekymmentä rahaa. Neljännen ja viidennen hetken aikaan hän meni ulos ja löysi Jeesuksen kävelemästä kadulla. Iltaa tullessa hän hankki sotilasvartioston. Kun he menivät, Juudas sanoi: ”Kenelle minä annan suudelman, hänet ottakaa; hän on se, joka varasti lain ja profeetat.” Hän tuli Jeesuksen luokse ja suuteli häntä sanoen: ”Tervehdys, rabbi!” He veivät Jeesuksen Kaifaan luokse ja kuulustelivat häntä. ”Miksi teit tämän?” Mutta Hän ei vastannut mitään. Nikodeemus ja minä poistuimme tuosta ruttotautisten istunnosta, emme halunneet menehtyä synnintekijöiden neuvonpidossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Torstaiaamuna Juudas meni pyhäkköön ja puhui kaikelle kansalle: ”Mitä annatte minulle, jos tuon teille lain tuhoajan ja profeettojen ryöstäjän?” He sanoivat: ”Kolmekymmentä kultarahaa.” Mutta he eivät tienneet, että hän puhui Jeesuksesta, sillä monet ajattelivat hänen olevan Jumalan Poika. Ja Juudas otti vastaan nuo kolmekymmentä rahaa. Neljännen ja viidennen hetken aikaan hän meni ulos ja löysi Jeesuksen kävelemästä kadulla. Iltaa tullessa hän hankki sotilasvartioston. Kun he menivät, Juudas sanoi: ”Kenelle minä annan suudelman, hänet ottakaa; hän on se, joka varasti lain ja profeetat.” Hän tuli Jeesuksen luokse ja suuteli häntä sanoen: ”Tervehdys, rabbi!” He veivät Jeesuksen Kaifaan luokse ja kuulustelivat häntä. ”Miksi teit tämän?” Mutta Hän ei vastannut mitään. Nikodeemus ja minä poistuimme tuosta ruttotautisten istunnosta, emme halunneet menehtyä synnintekijöiden neuvonpidossa.
pappi on lähinnä anti kristus jeesus anto leipä palan juudakselle nyt samaa tekee papit ehtoollisella vieraalle paikassa joka ei ole jumalan huone
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kolmantena päivänä, ennen kuin Jeesus pidätettiin, Juudas sanoi juutalaisille: ”Kokoontukaamme, ja sanokaamme, ettei se ollut varas, joka vei lain taulut, vaan Jeesus.” Nikodeemus, jolla oli pyhäkön avaimet, sanoi: ”Ei.” Sillä hän oli totuuden mukainen mies. Mutta Sarra, Kaifaan tytär, huusi, että Jeesus oli sanonut julkisesti voivansa tuhota temppelin. Ja kaikki juutalaiset sanoivat: ”Me uskomme sinua.” Sillä he pitivät häntä naisprofeettana. Niin Jeesus pidätettiin.Keskiviikkoaamuna, yhdeksännellä hetkellä, hänet tuotiin Kaifaan saliin, ja Hannas ja Kaifas kysyivät häneltä: ”Miksi veit lain pois?” Hän oli hiljaa. ”Miksi haluat tuhota Salomon temppelin?” Hän oli hiljaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ne kysyy tahdotko mutta ei haluatko kukaan ei oikeasti tahdo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ne kysyy tahdotko mutta ei haluatko kukaan ei oikeasti tahdo
toisen rakkaus elämään puuttuminen sanallisesti tahdotko on jumalan kiusaamista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
asusta temppelissä, joka on käsin tehty.pappien tekemä tehtävä on jumalan pilkkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pappien tekemä tehtävä on jumalan pilkkaa
Eikä hän ole ihmisten käsillä palveltava, eikä hän tarvitse mitään, koska hän antoi kansanjoukoille
elämät ja sielut.
- AnonyymiUUSI
Esim lestojen lanseeraama lapsen paikalla on vastoin raamatun sanaa
Veljeni, älkää olko lapsia ajatuksissanne, vaan olkaa pahuudelle vastasyntyneitä, ja ajatuksissanne olkaa
täydelliset!- AnonyymiUUSI
aina ekalla luokalla kertoo ettei kehitystä tapahdu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
aina ekalla luokalla kertoo ettei kehitystä tapahdu
uskossa kasvanut on ainut oikea uskovainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
uskossa kasvanut on ainut oikea uskovainen
raamatun totuus on he isoovat ja janoovat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
raamatun totuus on he isoovat ja janoovat
kuinka isoksi he kasvavat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuinka isoksi he kasvavat
esim kun kasvaa ulos synnistä se on malli esimerkki uskovvaisesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
esim kun kasvaa ulos synnistä se on malli esimerkki uskovvaisesta
pyhän hengen saa kasteessa ja tietääkseni jeesus kävi upotus kasteella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pyhän hengen saa kasteessa ja tietääkseni jeesus kävi upotus kasteella
Jeshua sanoi heille, ”hän, joka on kylpenyt, ei tarvitse pestä kuin jalkansa, sillä hän on kokonaan puhdas. Myös te
olette kaikki puhtaat, vaan ei kaikki...” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeshua sanoi heille, ”hän, joka on kylpenyt, ei tarvitse pestä kuin jalkansa, sillä hän on kokonaan puhdas. Myös te
olette kaikki puhtaat, vaan ei kaikki...”Jeshua vastasi ja sanoi, ”hän on se, jolle minä kastan leipää, hänelle minä annan”, ja Jeshua kastoi leivän antoi
Jehudalle, Shimon Skariotan pojalle.
Ja sen leivän jälkeen, silloin, oli satana hänessä sisällä, ja Jeshua sanoi hänelle, ”mitä sinä teet, tee pian.” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeshua vastasi ja sanoi, ”hän on se, jolle minä kastan leipää, hänelle minä annan”, ja Jeshua kastoi leivän antoi
Jehudalle, Shimon Skariotan pojalle.
Ja sen leivän jälkeen, silloin, oli satana hänessä sisällä, ja Jeshua sanoi hänelle, ”mitä sinä teet, tee pian.”oikea ehtoollinen
Ja kun oli se ateria, nousi saatana Jehudan, Shimeon Skariotan pojan, sydämeen, hänen, joka oli hänet pettävä.
Ja näin myös siitä maljasta, aterioimisen jälkeen, hän sanoi, ”tämä malja on se uusi liitto, minun
veressäni, joka teidän puolestanne vuodatetaan” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oikea ehtoollinen
Ja kun oli se ateria, nousi saatana Jehudan, Shimeon Skariotan pojan, sydämeen, hänen, joka oli hänet pettävä.
Ja näin myös siitä maljasta, aterioimisen jälkeen, hän sanoi, ”tämä malja on se uusi liitto, minun
veressäni, joka teidän puolestanne vuodatetaan”harha luulo et jeesus olisi kuollut joidenkin syntien puolesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
harha luulo et jeesus olisi kuollut joidenkin syntien puolesta
jeesus ei ollut mikään uhri vaan se toi evankeliumin maailmaan
Tässä se käy ilmi
Sillä jos ihminen omassa tahdossaan tekee syntiä, sen jälkeen, kun on saanut tuntea totuuden, ei ole enää uhria,
jota uhrataan syntien puolesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jeesus ei ollut mikään uhri vaan se toi evankeliumin maailmaan
Tässä se käy ilmi
Sillä jos ihminen omassa tahdossaan tekee syntiä, sen jälkeen, kun on saanut tuntea totuuden, ei ole enää uhria,
jota uhrataan syntien puolesta.Koska myös tämä Jeshua, joka omassa veressään pyhittää oman kansansa, kärsi kaupungin ulkopuolella.
Ja sen tähden myös me, menkäämme hänen luokseen, leirin ulkopuolelle, kantaen hänen häpeäänsä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska myös tämä Jeshua, joka omassa veressään pyhittää oman kansansa, kärsi kaupungin ulkopuolella.
Ja sen tähden myös me, menkäämme hänen luokseen, leirin ulkopuolelle, kantaen hänen häpeäänsä.tässä on et jokainen maksaa omista synneistään
Sellainen, joka pystyy nöyryyttämään sielunsa, ja kärsimään niiden kanssa joita ei tunne, ja virheellisten, koska
myös hänet on puettu heikkoudella.
Ja hän on omasta puolestaan velkaa, samoin kuin kansankin tähden. Siten myös hän tuo omista synneistään,
oman sielunsa tähden. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tässä on et jokainen maksaa omista synneistään
Sellainen, joka pystyy nöyryyttämään sielunsa, ja kärsimään niiden kanssa joita ei tunne, ja virheellisten, koska
myös hänet on puettu heikkoudella.
Ja hän on omasta puolestaan velkaa, samoin kuin kansankin tähden. Siten myös hän tuo omista synneistään,
oman sielunsa tähden.Kuten tässä jeesus sanoo
Älkää luulko, että olen tullut vapauttamaan kirjoitetusta sanasta tai profeetoista. En tullut
vapauttamaan, vaan tekemään täydelliseksi.
Näiden jälkeen Jeshua tiesi, että kaikki oli loppuun saatettu, ja että se kirjoitus täyttyisi, hän sanoi, ”minulla on
jano.”
Ja astia oli laitettu, joka oli täynnä etikkaa. Mutta nämä täyttivät sienen etikasta ja laittoivat isopin päälle, ja
toivat sen hänen suunsa lähelle.
Mutta kun hän otti etikkaa, Jeshua sanoi, ”katso, täytetty!” ja hän taivutti päänsä ja luovutti henkensä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tässä jeesus sanoo
Älkää luulko, että olen tullut vapauttamaan kirjoitetusta sanasta tai profeetoista. En tullut
vapauttamaan, vaan tekemään täydelliseksi.
Näiden jälkeen Jeshua tiesi, että kaikki oli loppuun saatettu, ja että se kirjoitus täyttyisi, hän sanoi, ”minulla on
jano.”
Ja astia oli laitettu, joka oli täynnä etikkaa. Mutta nämä täyttivät sienen etikasta ja laittoivat isopin päälle, ja
toivat sen hänen suunsa lähelle.
Mutta kun hän otti etikkaa, Jeshua sanoi, ”katso, täytetty!” ja hän taivutti päänsä ja luovutti henkensä.Syntien pois pyyhkiminen tapahtuu kasteen kautta
Ja nyt, mitä odotat? Nouse, käy kasteella ja olet puhdistettu synnistäsi, kun kutsut hänen nimeään.
Nämä, jotka entisinä päivinä eivät olleet tottelevia, Noah’n päivinä, kun Jumala pitkämielisyydessään
käski, että olisi arkki parannuksen toivoa varten, ja ainoastaan kahdeksan sielua siihen astui, ja he elivät
veden kautta.
Että myös te samoin hänen kauttaan, hänessä elätte, kasteen kautta, ei siinä, kun peseydytte ruumiin
saastaisuudesta, vaan kun te puhtaalla omallatunnolla tunnustatte Jumalan, ja Messias Jeshuan
ylösnousemuksen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Syntien pois pyyhkiminen tapahtuu kasteen kautta
Ja nyt, mitä odotat? Nouse, käy kasteella ja olet puhdistettu synnistäsi, kun kutsut hänen nimeään.
Nämä, jotka entisinä päivinä eivät olleet tottelevia, Noah’n päivinä, kun Jumala pitkämielisyydessään
käski, että olisi arkki parannuksen toivoa varten, ja ainoastaan kahdeksan sielua siihen astui, ja he elivät
veden kautta.
Että myös te samoin hänen kauttaan, hänessä elätte, kasteen kautta, ei siinä, kun peseydytte ruumiin
saastaisuudesta, vaan kun te puhtaalla omallatunnolla tunnustatte Jumalan, ja Messias Jeshuan
ylösnousemuksen.Kaste käsky
Sen tähden, menkää, opettakaa kaikki kansat, ja kastakaa heidät isän nimessä, ja pojan ja pyhyyden
hengen.
Shimeon sanoi heille, ”kääntykää, ja kastakaa teistä jokainen Herran Jeshuan nimessä syntien
vapautukseksi, että he saisivaat sen pyhyyden hengen lahjan”. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaste käsky
Sen tähden, menkää, opettakaa kaikki kansat, ja kastakaa heidät isän nimessä, ja pojan ja pyhyyden
hengen.
Shimeon sanoi heille, ”kääntykää, ja kastakaa teistä jokainen Herran Jeshuan nimessä syntien
vapautukseksi, että he saisivaat sen pyhyyden hengen lahjan”.Jos te vapautatte jonkun synnit, ne vapautetaan hänelle, ja jos pidätätte jonkun, ne pidätetään.
Ei ole muuta vapautusta synneistä kun tämä kaste käsky
vapautukseksi, että he saisivaat sen pyhyyden hengen lahjan”. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos te vapautatte jonkun synnit, ne vapautetaan hänelle, ja jos pidätätte jonkun, ne pidätetään.
vapautukseksi, että he saisivaat sen pyhyyden hengen lahjan”.anteeksi antaminenhan on vain välien selvittelyä ja lestathan ei pyydä ketään anteeksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi antaminenhan on vain välien selvittelyä ja lestathan ei pyydä ketään anteeksi
jonkun lesta homon keksimä väite et ihminen voisi julistaa synnin päästön
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jonkun lesta homon keksimä väite et ihminen voisi julistaa synnin päästön
pika tie taivaaseen voi jopa jättää välistä ristin tien kulkemisen ja kerätä rahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos te vapautatte jonkun synnit, ne vapautetaan hänelle, ja jos pidätätte jonkun, ne pidätetään.
vapautukseksi, että he saisivaat sen pyhyyden hengen lahjan”.voi toki mun puolesta antaakin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vapautukseksi, että he saisivaat sen pyhyyden hengen lahjan”.Lesta höpötyksiä et usko tulee ennen kastetta päin vastoin kasteen jälkeen ihmisestä tulee uskovainen ja sekin sana voi tarkoittaa ketä vaan vaikka joulu pukki uskosta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lesta höpötyksiä et usko tulee ennen kastetta päin vastoin kasteen jälkeen ihmisestä tulee uskovainen ja sekin sana voi tarkoittaa ketä vaan vaikka joulu pukki uskosta
ja se uskovainen sanoi Filippus’lle, ”minä pyydän sinua, kenestä hän, tämä profeetta, sen sanoo,
omasta sielustaanko, vai toisesta ihmisestä?” - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lesta höpötyksiä et usko tulee ennen kastetta päin vastoin kasteen jälkeen ihmisestä tulee uskovainen ja sekin sana voi tarkoittaa ketä vaan vaikka joulu pukki uskosta
jos uskovaisuutta mitataan sillä kenet on kastettu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jos uskovaisuutta mitataan sillä kenet on kastettu
olipa se hovi herra uskovainen hälkeenkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
olipa se hovi herra uskovainen hälkeenkin
Ja heidän noustessaan vedestä, Herran henki tempaisi Filippuksen, eikä se uskovainen enää nähnyt
häntä, vaan hän meni tietään iloiten.
Ei se miehkään vika ole, vaan heidä pamentavan uskonsa ossa on pakanallisia sääntöjä pitkin ja poikin, ei monkaan sitä kestä, sillä siihen liittyy selkäänpuukotusta.
Mninulle on osapuolet tämän kertoneet, joka saa pariskunnan useinkin suuntautumaan eri suuntiin.- AnonyymiUUSI
ei tule usko kuulosta
- AnonyymiUUSI
ihminen vanhurskautetaan yksin omaan tekojen tähden
- AnonyymiUUSI
epä usko kyllä tulee
- AnonyymiUUSI
Mutta vanhurskas on elävä minun omasta uskostani, ja jos hän luovuttaa, ei minun sieluni mielisty häneen.
Mutta se usko on varmuutta niistä asioista, joita toivotaan, niin kuin nämä jo olisivat toiminnassa, ja ilmestystä
asioista, jotka eivät ole näkyviä.
Ja jumalan pojan uskoa ei saa muuten kuin kastamalla - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vanhurskas on elävä minun omasta uskostani, ja jos hän luovuttaa, ei minun sieluni mielisty häneen.
Mutta se usko on varmuutta niistä asioista, joita toivotaan, niin kuin nämä jo olisivat toiminnassa, ja ilmestystä
asioista, jotka eivät ole näkyviä.
Ja jumalan pojan uskoa ei saa muuten kuin kastamallaLestojen usko tulee kuulosta ikään kuin tulisi uskovainen kun kuuntelee sanaa mutta jos siellä olisi jeesus opettamassa se olisi kuulemista kuuntelu ja kuuleminen kaksi eri asiaa kuunnella voi vaikka mitä paskaa kuuleminen on eri aspekti kuin kuulla mutta lestoissa se tarkoittaa sitä ettei heidän puheita voi kuunnella saatika kuulla koska ne eivät ole jeesuksen sanoja koska uskominen on kuulemista joten varmasti selittää väärin ja parempi tukkia korvat välttyy aivo pesulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lestojen usko tulee kuulosta ikään kuin tulisi uskovainen kun kuuntelee sanaa mutta jos siellä olisi jeesus opettamassa se olisi kuulemista kuuntelu ja kuuleminen kaksi eri asiaa kuunnella voi vaikka mitä paskaa kuuleminen on eri aspekti kuin kuulla mutta lestoissa se tarkoittaa sitä ettei heidän puheita voi kuunnella saatika kuulla koska ne eivät ole jeesuksen sanoja koska uskominen on kuulemista joten varmasti selittää väärin ja parempi tukkia korvat välttyy aivo pesulta
Sen kyllä oon todennut jo aika päiviä kuuntelen sitä paskaa ja se on muille vahingollista ja jos erehdyn kuulemaan puhuja hyökkää vastaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lestojen usko tulee kuulosta ikään kuin tulisi uskovainen kun kuuntelee sanaa mutta jos siellä olisi jeesus opettamassa se olisi kuulemista kuuntelu ja kuuleminen kaksi eri asiaa kuunnella voi vaikka mitä paskaa kuuleminen on eri aspekti kuin kuulla mutta lestoissa se tarkoittaa sitä ettei heidän puheita voi kuunnella saatika kuulla koska ne eivät ole jeesuksen sanoja koska uskominen on kuulemista joten varmasti selittää väärin ja parempi tukkia korvat välttyy aivo pesulta
joten se ei voi olla jumalan sanaa jos pitää tukkia korvat joten kuuleminen ei tule jumalan sanan kautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joten se ei voi olla jumalan sanaa jos pitää tukkia korvat joten kuuleminen ei tule jumalan sanan kautta
vaan jeesuksen sanan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vaan jeesuksen sanan
tai paremmin kuuleminen tulee uskon kautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oma usko on tärkein jos sitä ei ole ei voi pelastua toisen usko ei pelasta joko uskoo itsekseen tai ei lainkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oma usko on tärkein jos sitä ei ole ei voi pelastua toisen usko ei pelasta joko uskoo itsekseen tai ei lainkaan
uskomisen tarvitaan erikoistunut lahjoja järki on yksi niistä
- AnonyymiUUSI
järkevästi ja huolellisesti suunniteltu usko vie perille uskoa ei voi saada lahjaksi sen eteen pitää tehdä töitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
järkevästi ja huolellisesti suunniteltu usko vie perille uskoa ei voi saada lahjaksi sen eteen pitää tehdä töitä
se on jokaisen sisällä ja sitä pitää kehittää jos arvostaa elämää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se on jokaisen sisällä ja sitä pitää kehittää jos arvostaa elämää
lestojen itse murha tilastot on siksi niin suuret he ovat kehittäneet säännöt jotka tuhoavat elämää sen sijaan että rakentaisivat sitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lestojen itse murha tilastot on siksi niin suuret he ovat kehittäneet säännöt jotka tuhoavat elämää sen sijaan että rakentaisivat sitä
jos joutuu heidän aivo pesu oppilaaksi saadaan taas tilasto merkintä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai mistä tietää kuoleman kautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
siellä on viikate mies vastassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tai kokeestaan siitä se tulee putin polttaa kaikki jotka ei tee parannusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tai kokeestaan siitä se tulee putin polttaa kaikki jotka ei tee parannusta
Jos minä olisi suomen johdossa tapattasin kaikki
- AnonyymiUUSI
Helppoa kuin heinänteko!Erotkaa jos alkaa yhteiselämä vastustaa. Yhteishuoltajuus,
valitukset Isovanhemmille,molempiin suuntaan Kauppalaskujenmaksajille 20 vuotta
kun maksavat laskua lastensa erosta.Etsikää elämä!Erojajat saatte perinnöt vanhempienne poistuessa maan päälisestä elämästä,jatkoa seuraa.
Ylpeys antaa Isovanhemmille puhtia maksella 20 vuotta eronneiden kauppalaskuja-1000€/kk/ 12000€/vuodessa.Vielä perintö päälle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669