TIMON TAI PIRREN VIDEOIDEN MAINOKSIA LATAA UBLOCK ORIGIN VOIT KATSOA VIDEOT ILMAN MAINOKSIA.ITSE KATSON NIIN
JOS ET HALUA KATSOA
24
385
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tästä .
- Anonyymi
EN HALUA KATSOA
- Anonyymi
Seurataan,seurataan.
- Anonyymi
Katso BRAVE-selaimella. Ei mäne rahulia vittumaisille tupettajille.
Väinön voi kattoo ihan sovelluksellakin ja kaikki mainokset alusta loppuun.- Anonyymi
Miksi heitä pitää sitten katsoa jos ovat vittumaisia, sanohan se.
- Anonyymi
Itse katson turavideoita joskus Bravea käyttäen.Eipähän ainakaan mainoksilla rikastu nuo punkerot😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse katson turavideoita joskus Bravea käyttäen.Eipähän ainakaan mainoksilla rikastu nuo punkerot😂
Sama .
- Anonyymi
Hyvä että kaikki seuraa,tuloo tiliä.
- Anonyymi
Turavideoita katsoo ja kommentoi sama porukka, mikä katselee aktiivisesti telkkarista tai Areenasta vanhoja Suomifilmejä ja varsinkin Puupäätä. He huomaavat, että turapariskunnassa on "jotain" tuttua niistä.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turavideoita katsoo ja kommentoi sama porukka, mikä katselee aktiivisesti telkkarista tai Areenasta vanhoja Suomifilmejä ja varsinkin Puupäätä. He huomaavat, että turapariskunnassa on "jotain" tuttua niistä.🤣
Ootko saanut Turamummilta bannit, kun oot nuin loukkaantuneen oloinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti saa,jos arvostelee!Kokeileppa huviksesi,on niin naurettava tyhmyyden perikuva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti saa,jos arvostelee!Kokeileppa huviksesi,on niin naurettava tyhmyyden perikuva!
Saahan arvostella, mutta taidat tehdä sen mitä ilkeimmällä tavalla. Loukkaantuisit itsekin semmoisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan arvostella, mutta taidat tehdä sen mitä ilkeimmällä tavalla. Loukkaantuisit itsekin semmoisesta.
Niinpä. Mielipiteellä ja suoranaisella pilkkaamisella on vissi ero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon saanu ja sehän se kirveleekin!Erehdyin liikaa kehumaan hänen töyhtöään ja kynsiään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon saanu ja sehän se kirveleekin!Erehdyin liikaa kehumaan hänen töyhtöään ja kynsiään..
Onko tuo kehuminen lainausmerkeissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo kehuminen lainausmerkeissä?
Ei ole lainausmerkeissä!
- Anonyymi
Katson niin ettei mainokset näy .
- Anonyymi
Se turhake poika töihin , terve pummi.
- Anonyymi
😅😅😅😅
- Anonyymi
Tää hyvä
- Anonyymi
Pirre ostaa herkku ruokia ja syö hulluna öisin .
- Anonyymi
On jo.
- Anonyymi
Turamummo taas juopottelee öisin!
- Anonyymi
Sitten on vielä älytelevisiosta mahdollisuus katsoa Mutta kuinka siihen mainosten ohjelma saadaan televisio on paha kun se näyttää mainoksetkin tutkikaapan tilannetta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793