Miehelle naiselta

Anonyymi-ap

Oliko vetäytyminen toimiva ratkaisu?

Sä joko

1. Sait erimielisyydestä syyn vetäytyä, koska sulla ei ollut riittävästi kiinnostista

Tai

2. Sulla oli tunteita, mutta luulit, että mua ei kiinnosta. Ja se oli suojareaktio

3. Vai joku muu syy, kerro siitä

Mikä oli syy

100

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Numero kaksi. Ei ole muuta vaihtoehtoa, kuten hyvin tiedät.

• Anonyymi
        UUSI

Saatat luulla, että tiedän, mutta se ei ole niin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat luulla, että tiedän, mutta se ei ole niin.

Ei kukaan toimi niin jos olisi kiinnostusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan toimi niin jos olisi kiinnostusta.

Mies oli antanut ymmärtää ettei kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies oli antanut ymmärtää ettei kiinnosta.

Tietysti antaa ymmärtää koska et ymmärrä antaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaan vain jos sen ansaitsee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mies ansaitsisi saada noin vaan, panostamatta yhtään naiseen, satunnaisesti yhteyttä pitämällä, priorisoimalla muita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toi jotain miesten logiikkaa? Leikitään ettei kiinnosta ja toivotaan että nainen on ✂️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toi jotain miesten logiikkaa? Leikitään ettei kiinnosta ja toivotaan että nainen on ✂️

Ja mies paperi tai kivi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oh you weird twat (gubbe)

• Anonyymi
      UUSI

Sairastuin.

• Anonyymi
        UUSI

Pahasti?
        Oletko parantunut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pahasti?
        Oletko parantunut?

Lääkkeillä pysynee aisoissa.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä kenelle aloitus osoitettu mutta jos minulta kysytään niin numero 2.

• Anonyymi
        UUSI

Kerroitko koskaan naiselle tunteistasi?

• Anonyymi
      UUSI

Se meni omalla painollaa, en mä tiedä mitä siinä tapahtui.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ollut oikea ratkaisu vetäytyä ja vihaan toimintaani. Tunteeni oli vahvoja, en tiennyt sinun tunteista, kiinnostuksesta ja jotkin muut asiat mietitytti.

• Anonyymi
      UUSI

No nyt on joku nainen loistanut.. varmaan koko päivän laatinut lähes tieteellisen tarkkaa aloitusta..
      omalta kohdalta 2 ja 3:n jonkinlainen hybridi..

• Anonyymi
        UUSI

Itseasiassa en koko päivää löätinut aloitusta. Taustalla on kuukausien harkinta, suunnittelu ja taustamateriaalin sisäistäminen 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa en koko päivää löätinut aloitusta. Taustalla on kuukausien harkinta, suunnittelu ja taustamateriaalin sisäistäminen 😉

Seuraatko hänen tekemisiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Insinjöörin tarkkuudella oikein hyvä.. kuka oletkin

• Anonyymi
        UUSI

Joo, aloittaja laatii mun puolesta näitä aloituksia 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, aloittaja laatii mun puolesta näitä aloituksia 😂

Kumpi vai kampi kompa jää nyt toiseksi on sellasta settiä sano..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään! Miksi käyttäisin tuohon kallisarvoista aikaani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraan kaikkien tekemisiä, turhaan tylsää on

• Anonyymi
      UUSI

3. Minä olen sentään alkanut harkitsemaan jos minä olisin YKSIN RUMA TURJAKE NAINEN JA JATKAISIN IHAN YKSIN OMAA ELÄMÄÄ.

• Anonyymi
      UUSI

Minä reagoin asioihin niin kuin toinenkin reagoi. Jos olen vetäytynyt, niin se on johtunut siitä että sinä vetäydyit. Jos välttelit minua, niin minäkin välttelen silloin.

Minä reagoin ja teen kuten minulle tehdään, eli jos juostaan karkuun, niin en juokse perään. Jos nainen haluaa edetä ja tulee vastaan, niin minä vien asioita eteenpäin.

Se on näin yksinkertaista.

• Anonyymi
        UUSI

Vikiset ja teet kaiken naisen mukaan. Onko sulla omia mielipiteitä ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vikiset ja teet kaiken naisen mukaan. Onko sulla omia mielipiteitä ollenkaan.

Mitenkä niin vikisen? Jos nainen osoittaa heti alusta asti yhdelläkään typerällä tempulla ettei halua samaa asiaa kuin minä, niin lopetan heti yrittämästä. Ei naisia vaikuta jahdata, eikä niiden perässä vaikuta juosta.

Kaikki välttelyt, karkuun juoksemiset jne. on vain merkkejä siitä ettei kannata yrittää ja jatkaa ja reagoin näihin just sillä tavalla että annan toisen mennä. Naisen pitää tulla vapaaehtoisesti mukaan juttuun, tai sitten ei tule ollenkaan.

Jos et tätä ymmärrä, niin oot kyllä onneton trolli vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä niin vikisen? Jos nainen osoittaa heti alusta asti yhdelläkään typerällä tempulla ettei halua samaa asiaa kuin minä, niin lopetan heti yrittämästä. Ei naisia vaikuta jahdata, eikä niiden perässä vaikuta juosta.

Kaikki välttelyt, karkuun juoksemiset jne. on vain merkkejä siitä ettei kannata yrittää ja jatkaa ja reagoin näihin just sillä tavalla että annan toisen mennä. Naisen pitää tulla vapaaehtoisesti mukaan juttuun, tai sitten ei tule ollenkaan.

Jos et tätä ymmärrä, niin oot kyllä onneton trolli vaan.

Et ymmärrä naisista kirjoituksen perusteella oleellista. Käyttäydyt aivan kuin nainen. Maskuliininen mies ei noin toimi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä naisista kirjoituksen perusteella oleellista. Käyttäydyt aivan kuin nainen. Maskuliininen mies ei noin toimi.

Jos sinä joudut jahtaamaan naisia ja suostuttelemaan niitä, niin siinäpäs tuhlaat aikaasi sellaisiin. Oikeasti kiinnostunut nainen ei pistä esteitä minkäänlaisia tielle ja noi mitä kerroin on kirjaimellisesti esteitä.

Minä en yritä kertaa enempää samaa naista, vaan siirryn kylmästi seuraavaan joka kiinnostaa. Aivan turhaa ajantuhlausta juosta yhden naisen perässä, joka vain pakenee ja estelee.

Se mitä sinä pidät oleellisena, eli sitä jahtaamista vain kertoo ettet ole taitanut ikinä nähdä oikeaa kunnollista kiinnostusta naisista, vaan olet joutunut ruokkimaan sitä että saisit mahdollisuuden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä joudut jahtaamaan naisia ja suostuttelemaan niitä, niin siinäpäs tuhlaat aikaasi sellaisiin. Oikeasti kiinnostunut nainen ei pistä esteitä minkäänlaisia tielle ja noi mitä kerroin on kirjaimellisesti esteitä.

Minä en yritä kertaa enempää samaa naista, vaan siirryn kylmästi seuraavaan joka kiinnostaa. Aivan turhaa ajantuhlausta juosta yhden naisen perässä, joka vain pakenee ja estelee.

Se mitä sinä pidät oleellisena, eli sitä jahtaamista vain kertoo ettet ole taitanut ikinä nähdä oikeaa kunnollista kiinnostusta naisista, vaan olet joutunut ruokkimaan sitä että saisit mahdollisuuden.

Luuletko todella naisten olevan noin helposti saatavilla? Yhtä helposti luovutat suhteessa kuin alussa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko todella naisten olevan noin helposti saatavilla? Yhtä helposti luovutat suhteessa kuin alussa...

No joillekkin ne on ja ne jotka estelee, niin ei niiden kanssa kannata vaivautua yrittään, sillä ovat joko aivan liian jäässä mikä johtuu jostain esim. heikosta itsetunnosta, tai sitten eivät ole kiinnostuneita. Osaan tätä nykyä jo sanoa ensimmäisestä kerrasta kun juttelen naisen kanssa, että kannattaako sen kanssa vaivautua edes yrittään kunnolla.

Jos nainen vastaa minun jutusteluun yhdellä sanalla, niin en vaivaudu yrittään, tai jos sen ääni ei ole oikein iloinen ja monotonisesti puhuu, niin en vaivaudu yrittään. Mutta jos nainen vastailee kuitenkin iloisesti ja haluaa puhua, mutta huomaa että sitä jännittää, niin sellaista yritän jos ei ole ketään muuta tähtäimessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No joillekkin ne on ja ne jotka estelee, niin ei niiden kanssa kannata vaivautua yrittään, sillä ovat joko aivan liian jäässä mikä johtuu jostain esim. heikosta itsetunnosta, tai sitten eivät ole kiinnostuneita. Osaan tätä nykyä jo sanoa ensimmäisestä kerrasta kun juttelen naisen kanssa, että kannattaako sen kanssa vaivautua edes yrittään kunnolla.

Jos nainen vastaa minun jutusteluun yhdellä sanalla, niin en vaivaudu yrittään, tai jos sen ääni ei ole oikein iloinen ja monotonisesti puhuu, niin en vaivaudu yrittään. Mutta jos nainen vastailee kuitenkin iloisesti ja haluaa puhua, mutta huomaa että sitä jännittää, niin sellaista yritän jos ei ole ketään muuta tähtäimessä.

Et vissii oo ollu paljonkaan suhteissa? Kun et vaivaudu eikä kukaan nainenkaan vaivaudu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Mutta jos nainen vastailee kuitenkin iloisesti ja haluaa puhua, mutta huomaa että sitä jännittää, niin sellaista yritän jos ei ole ketään muuta tähtäimessä.” Se on varmasti rationaalinen valinta se👍

• Anonyymi
      UUSI

Numero 2. Yritin lähestyä, mutta huo.asin että nainen otti etäisyyttä. Mutta katselee silti edelleen. En osaa lukea häntä...

• Anonyymi
        UUSI

Se on vain tunnemyrskyssä, jos ei kiinnosta ei varmasti katso päinkään.

• Anonyymi
      UUSI

2.

• Anonyymi
      UUSI

Muu syy: säännöt.

• Anonyymi
        UUSI

Eli?

• Anonyymi
      UUSI

Meidän tapauksessa se oli todellakin num.2.
      Ja voit vaan kuvitella kuinka ottaa päähän tämä tilanne.

• Anonyymi
        UUSI

Tuntuu siltä kuin ei pääsisi enää labyrinttiä oikeaan suuntaan 😢

• Anonyymi
      UUSI

Ihan vaan täältä Sivusta, niin mietittekö koskaan muita syitä siihen, että nainen vetäytyy, kuin ettei olisi kiinnostunut?
      Jos ei suoraan sanota, niin ei välttämättä tarvitse, kuin nähdä mies vaikka toisen naisen kanssa ja alkaa miettimään, että onko mies alkanut seurustelemaan esim.
      Toinen syy voi olla yksinkertaisesti jännitys ja varsinkin, jos ei taas sanota mitään "suoraan".
      Tilanteen epäselvyys tai epävarmuus miehen aikeista.
      Sanoisin vielä, että vaikka teistä miehistä asiat ja tilanne voi tuntua hyvin selkeältä, niin monesti se ei naiselle sitä ole. Onhan noita miehiä kaikenlaisia höpöttäjä, eikä heistä monikaan ole yrittämässä mitään sen enempää.
      Mistä siis pitäisi naisena tietää, milloin mies on "sillä" mielellä liikenteessä? Ja mitä te odotatte naiselta, että juttu etenisi?
      Ei riitä, että mies pyörii siinä lähellä, vilkuilee tai heittää läppää.
      Kiitos ja anteeksi

• Anonyymi
        UUSI

Juuri noin. Aamen. Nykyajan Suomalaiset miehet odottaa naisen tekevän aloitteen. Ei ole todellista.

• Anonyymi
        UUSI

Kauniiden naisten ympärillä pyörii aina miehiä. Ei nainen välttämättä jaksa miettiä onko tämä tosissaan vai katseleeko vaan huvikseen. Naiselle on iso riski tulla torjutuksi, siinä menee äkkiä maine. Harva ottaa sen riskin lähestymällä..ellei ole täysin varma että mies haluaa sitä tai mies on jotenkin vastustamaton. Komeilla miehillä riittää vientiä, ei niiden tarvitse jahdata ketään.
        Paitsi jos on poikkeuksellisen kiinnostava nainen, jota ei noin vain oteta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniiden naisten ympärillä pyörii aina miehiä. Ei nainen välttämättä jaksa miettiä onko tämä tosissaan vai katseleeko vaan huvikseen. Naiselle on iso riski tulla torjutuksi, siinä menee äkkiä maine. Harva ottaa sen riskin lähestymällä..ellei ole täysin varma että mies haluaa sitä tai mies on jotenkin vastustamaton. Komeilla miehillä riittää vientiä, ei niiden tarvitse jahdata ketään.

Otin riskin, tiesin että mies oli kiinnostunut, mutta juttelemaan lähteminen oli liian iso kynnys 🖖🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otin riskin, tiesin että mies oli kiinnostunut, mutta juttelemaan lähteminen oli liian iso kynnys 🖖🤭

Sivusta siis tämäkin

• Anonyymi
        UUSI

Itsehän oon mennyt suoraan asiaan, nainen möhli jutun ja alkoi sitten vältteleen minua kun tajusi möhlineensä. Vastasin samalla energialla takaisin vain sille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän oon mennyt suoraan asiaan, nainen möhli jutun ja alkoi sitten vältteleen minua kun tajusi möhlineensä. Vastasin samalla energialla takaisin vain sille.

Miten nainen möhli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun käytös on lapsellista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kynnys siis hänelle

• Anonyymi
        UUSI

Miten liittyy asiaan? Aloituksessa puhutaan miehen vetäytymisestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten liittyy asiaan? Aloituksessa puhutaan miehen vetäytymisestä.

Sori... Vähän väärä sana. Liittyy noihin miesten vastauksiin. Jäin niitä ihmettelemään, että kuinka helposti miehille tulee käsitys, ettei naista kiinnosta jne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun käytös on lapsellista.

Ja mitäs pitäis tilanteessa tehdä, missä toisen käytös vaikuttaa siltä että viestii "älä lähesty enää". Väkisinkö olis pitäny jatkaa yrittämistä?

Ja sitten sinä sanot lapselliseksi tätä käytöstä, kun vastasin vain siihen toisen käytökseen juuri niin kuin hän viesti minulle kehonkielellisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sori... Vähän väärä sana. Liittyy noihin miesten vastauksiin. Jäin niitä ihmettelemään, että kuinka helposti miehille tulee käsitys, ettei naista kiinnosta jne.

Sitä kannattaa miettiä minkälaista viestintää sitä antaa toiselle. Itse ainakin tulkitsen sen heti ettei toista kiinnosta, jos aletaan vältteleen aivan selvästi ja ei edes kohti katsota.

Ja varsinkin jos itse olen todella selvän aloitteen tehnyt ja siihen vastataan noin. Me miehet kommunikoidaan suoralla tavalla ja jos siihen suoruuteen vastataan jotenkin mikä viittaa ettei kiinnosta, tai pysy kaukana, älä yritä, ei huomioida, niin kunnollinen mies tekee juuri niin ja jättää rauhaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä kannattaa miettiä minkälaista viestintää sitä antaa toiselle. Itse ainakin tulkitsen sen heti ettei toista kiinnosta, jos aletaan vältteleen aivan selvästi ja ei edes kohti katsota.

Ja varsinkin jos itse olen todella selvän aloitteen tehnyt ja siihen vastataan noin. Me miehet kommunikoidaan suoralla tavalla ja jos siihen suoruuteen vastataan jotenkin mikä viittaa ettei kiinnosta, tai pysy kaukana, älä yritä, ei huomioida, niin kunnollinen mies tekee juuri niin ja jättää rauhaan.

Ujo ihastunut nainen ei välttämättä katso silmiin 🫣👀

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitäs pitäis tilanteessa tehdä, missä toisen käytös vaikuttaa siltä että viestii "älä lähesty enää". Väkisinkö olis pitäny jatkaa yrittämistä?

Ja sitten sinä sanot lapselliseksi tätä käytöstä, kun vastasin vain siihen toisen käytökseen juuri niin kuin hän viesti minulle kehonkielellisesti.

Kyllä sinun kannattaa sanoa ”hänelle” mies esim, että mikäli sinä et tätä ymmärrä olet häiriintynyt ja traumatisoitunut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nainen möhli?

Päästi ison kainalopiarun? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Naiselle on iso riski tulla torjutuksi, siinä menee äkkiä maine” Mielenkiintoinen tulkinta realiteeteista, gubbe. Maine voi ns mennä myös tästä naisen tekemästä torjumisesta, vai kuinka? Esim himmeet valeet perään kostoksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Naiselle on iso riski tulla torjutuksi, siinä menee äkkiä maine” Mielenkiintoinen tulkinta realiteeteista, gubbe. Maine voi ns mennä myös tästä naisen tekemästä torjumisesta, vai kuinka? Esim himmeet valeet perään kostoksi

Juu siinä ei sitten tulisi toimimaan edes säälimomentti, johon moni on aivan liian vanha eniveis

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai jos nainen torjuu, miehen kunnia saa kolhun. Mies kestää tällaiset paremmin kuin nainen, se on se ero.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihan oikeassa, kannattaa jättää rauhaan. Vain jos et pääse muuten eteenpäin, voit yrittää myöhemmin uudelleen.

• Anonyymi
      UUSI

Enköhän minä jollekin vielä kelpaa.

• Anonyymi
      UUSI

vaihtoehto 3. kukaan ei tulisi huolimaan mua enää. parempi pysytellä loppuelämä palstalla

• Anonyymi
        UUSI

Höpö höpö. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Sivusta

totuus se on. olen yksin kunnes kuolen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Sivusta

Sun alentuvuud jotakin yksilöä kohtaan tämän palstaäijän kommenteilla larpaten on aivan unbeliavable

• Anonyymi
      UUSI

Vain rohkea mies ansaitsee kaunottaren.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä. Hyvää yötä tyynyni. sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Älkää koskaan naiset luottako miehiin jotka ”katoaa”. Psykologinen fakta.

• Anonyymi
        UUSI

Ellei ole taikurista kyse? Lame palstaäijä tämä monologisi on

• Anonyymi
        UUSI

Totta

• Anonyymi
      UUSI

Kuka on vetäytynyt mies?

• Anonyymi
      UUSI

Mihin vetäytyi?

• Anonyymi
        UUSI

Joko yöpuulle tai autotalliin juomaan kaljaa varmaan 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joko yöpuulle tai autotalliin juomaan kaljaa varmaan 😄

Ei haittaisi mitään

• Anonyymi
      UUSI

Vetäytyminen oli oikea ratkaisu. Nyt on akka ja penskat.

Ja syy oli 3. Eihän noin nättiä naista olisi kuitenkaan pystynyt pitämään joten parempi antaa olla olla ja ottaa joku keskiverto.

• Anonyymi
        UUSI

Monen ”akka” on varmaa siipastaan about samaa mieltä, älä kärvisty syyllisyydessä. Paitsi että silla palstaäijällä mtn ole

• Anonyymi
      UUSI

2. Minulla oli tunteita ja sinulla niitä ei vaikuttanut olevan.

• Anonyymi
        UUSI

Tuossa mennään vikaan kun luullaan tietävämme.

• Anonyymi
        UUSI

Ei esim yhteiseen kotimatkaan riittäneet?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei esim yhteiseen kotimatkaan riittäneet?

Se kysymys ei ollut vielä ajankohtainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa mennään vikaan kun luullaan tietävämme.

En nyt tiedä olisiko se mitenkään parempi vaihtoehto, että peitteli tunteitaan.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne sua yhtään. Tunteeni ovat alkaneet hiipua.
      Ja koska ei kommunikoida niin siihenhän koko homma kaatuu lopulta. Mun piti laittaa nro 2 mutta nyt tuntuu että en jaksa enään tätä on off love issues. Liian kuluttavaa. Jos tykkäät niin toimit. Jos et tykkää niin et toimi. Silloin jos et toimi niin en minäkään tee mitään. Fair play. Take care anyway! I don't hate but i just need rest from this all. i am so sorry but it is what it is. If you can read my moods between the lines it will help us. Love 🩷💫🙏😘

• Anonyymi
        UUSI

Kun et jaksa enää niin ei voisi selkeämpää vastausta olla. Ei enää palata 😘

• Anonyymi
        UUSI

Erittäin loogista jatkumoa nämä sinun yksinpuhelusi, aloittajaäijä. Melkein käy nääs kateeksi tätä keskustelun moniäänisyyttä ja saamaasi huomiota. Piilovttuilua? No mieti sitä, oisko. -Tee

• Anonyymi
      UUSI

Olen liian tyhjä. Sellainen vähäinen ja melkein olematon. En välitä kantaa naisen eteen tyhjää astiaa näytille. Särkisi vaan tai ei ymmärtäisi.

• Anonyymi
        UUSI

Voi kuinka koskettavaa. 😘🩷 Anna mun auttaa 🤕🫶

• Anonyymi
        UUSI

Olemmeko me koskaan valmiita? Ei olla. Tuossa on vain se ongelma, kun just heikkouden ja haavoittuvuuden näyttäminen saa meidät syventymään ja lähentymään. Täydellisyys karkoittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Tämäkin on aloituksia, kuten tämänkin tuhertanut äijä osa sun väsyttäviä vakiomonologejas

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla on palstasetä taas viritetty tänne tällainen ns houkkien ansa. -Teetee

• Anonyymi
        UUSI

Ps nyt ei ois varmenteita jos haluaa varmenteita mikä on kenenkin sana ja jopa vaikka mix

• Anonyymi
        UUSI

Sä lankesit siihen.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin analysoitu. Varmaan tuo epävarmuus toisen tilanteesta syy aika usein. Puhumisella usein selviää. (sivusta.)

• Anonyymi
      UUSI

Tämä kuuma-kylmä -vaihteleva käytös on aivan tyypillistä romanttisessa kiinnostumisessa. Se liittyy päänsisäiseen myllerrykseen, ja siihen ei voi itse vaikuttaa. Ihmisen sen hetkinen kokonaiskuormitus voi tehdä käytöksestä hyvin vaihtelevaa. Mikäli huomaat tällaista, että välillä selvästi kiinnostaa ja sit on ihan välinpitämätön.. älä tulkitse väärin. Myllerrys tasoittuu kyllä ja toinen taas palaa kiinnostuneena. Ei se ole manipulointia, se on normaalia käytöstä ihastuneella ihmisellä. Oikea välinpitämättömyys tai kiinnostuksen puute ei vaihtele.. se on joka kerta sama. Samoin manipulointi, se ei ole samalla tavalla epäloogisesti vaihtelevaa.

• Anonyymi
        UUSI

Riippuu vähän myös siitä, että miten siinä vaihtelevassa tilassa toimii. Ihminen voi manipuloida esim. tekemällä mustasukkaiseksi ja palata taas normaaliin ihastumisen tilaan. Nimim. kokemusta löytyy. Siihen vaan menee maku.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu vähän myös siitä, että miten siinä vaihtelevassa tilassa toimii. Ihminen voi manipuloida esim. tekemällä mustasukkaiseksi ja palata taas normaaliin ihastumisen tilaan. Nimim. kokemusta löytyy. Siihen vaan menee maku.

Joo, tuon strategian onnistuminen riippuu myös siitä onko toinen herkästi omistushaluinen tai mustasukkainen. Jos ei ole, niin tulos on kyllä ihan yksioikoisesti että tervemenoa sinne minne sinua sitten eniten kiinnostaa! (Sivu)

• Anonyymi
        UUSI

Hienosti kuvasit. Aika usein noin. Siksi kannattaisi ehkä kuitenkin viipyä noin reagoivan ihmisen vierellä ja puhua, jos mahdollista. Silloin usein tunnemyrsky laantuu ja ihminen alkaa ajattelemaan jälleen järkevästi. Jos siis vahvoja tunteita on.

• Anonyymi
      UUSI

Älkää heti lannistuko, antakaa aikaa. Kaikki selviää lopulta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe