Tämän ämmän hoitoja en suosittele kenellekään 🤮🤮🤮Pysykää kaukana
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? Kukaan tuskin uskoo että jos vaan sanoo noin.
Olisi hyvä tietää mistä varoitat? - Anonyymi
Emme usko ellet perustele.
- Anonyymi
Just näin. Ja kun kukaan ei ole kirjoittamaan samaa. Se on nyt vaan suuttunut jostain, tai on kateelline.
Jos taas Kirsi on kertonut mitä näkyy, eikä asiakas pidä siitä. Kun olisi halunnut jotakin muuta.
- Anonyymi
En ole alkuperäinen kirjoittaja; mutta minulla on hänestä kokemus. Osallistuin kerran hänen pitämäänsä "koulutuspäivään". Minulle ei kyllä välittynyt kuvaa, että hänellä mitään näkijänlahjaa tms. olisi. Hänen kertomansa hurjimmat yliluonnolliset kokemukset olivat niin arkipäiväisiä. Päivä meni pienessä myötähäpeässä. Kiinnostavinta päivässä oli muiden osallistujen kokemukset, jotka olivat paljon vaikuttavampia kuin tämän henkilön kokemukset tai kertomat asiat. En ole häneltä katselmusta pyytänyt ja kuulemani ja kokemani perusteella on pyytäisikään - ei vakuuttanut mitenkään. Myynnissä oli tavaroita kovalla hinnalla, joita aivan samoja tilasin Kiinakaupasta erolla parilla. Tämä oli minun kokemus, en hauku kerron vain miten koin itse.
- Anonyymi00005
Hyvä kokemus.
Ihana ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2532115
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2621239- 211181
- 41786
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125716Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤233695Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa219655- 52500
- 38458
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442